Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Sistem de racire - ungere la agregatele de pompare tip AV 2800


Detaliu pentru invitatia numarul 322939
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA ADMINISTRATIA CANALELOR NAVIGABILE SA CONSTANTA
Numar invitatie: 322939/29.03.2012
Denumire contract: Sistem de racire - ungere la agregatele de pompare tip AV2800
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA ADMINISTRATIA CANALELOR NAVIGABILE SA CONSTANTACod fiscal: R11087755, Adresa: STR.ECLUZEI AGIGEA NR.1, CONSTANTA, Agigea, Telefon: 0241702722, Fax: 0241737711
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.ECLUZEI AGIGEA NR.1, CONSTANTA, Agigea, Romania, cod postal: 907015, telefon: +40 0241702728, fax: +40 0241737711, persoana de contact: Sirbu Camelia
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediu CN ACN SA, STR.ECLUZEI, nr.1, AGIGEA, jud. CONSTANTA, ROMANIA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Activit??i portuare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Sistem de racire - ungere la agregatele de pompare tip AV2800
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Realizarea unei instalatii de ungere racire pentru agregatele de pompare tip AV 2800 , conform CAIET DE SARCINI.
II.1.6) CPV: 45331230-7 - Lucrari de instalare de echipament de racire (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 641, 522.68 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 9625lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare :90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Modalitatea de constituire : conf. art 86, alin.(1) din HG 925 / 2006. In cazul constituirii prin virament bancar , contul autoritatii contractante este RO 23 RZBR 0000 0600 0227 2301 RAIFFEISEN BANK ? Lazu Agency , cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta; IMM-urile beneficiaza de reduc cu 50% a gar de partic.In cazul asocierii, pentru a beneficia de reducere , fiecare asociat trebuie sa fie IMM. .Liderul asocierii va face dovada constit gar.part.
Garantie de buna executie
Cuantumul GBE: 10% din valoarea contractului, lei fara TVA.(50% pentru IMM-uri); Mod constituire: printr-un instrument de garantare emis in cond legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari(care devine anexa la contract) sau prin retineri succesive din sumele pentru facturi partiale, cu respectarea preved.HG nr.1045//2011 . Garantia trebuie sa fie irevocabila. In cazul constituirii garantia de buna executie prin scrisoare de garantie bancara, se va utiliza model - Sectiunea Formulare. IMM-urile beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de buna executie. In situatia in care ofertantul este o asociere , pentru a beneficia de reducerea cu 50% , fiecare asociat trebuie sa se incadreze in categoria IMM , conf. Lege nr.346 / 2004. In cazul unei asocieri liderul asociatiei va face dovada constiturii garantiei de buna executie
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea, in original, conform model din Sectiunea Formulare.2.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181, original, conform model Sectiunea Formulare;3.Certificat de atestare fiscala privind obligatiile de plata la bugetul general consolidat al statului;4.Certificat de plata a impozitelor si taxelor locale;Certificatele mentionate la punctele 3) si 4) trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele si vor fi depuse in original, copie legalizata , copie lizibila cu mentiunea " conform cu originalul;5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura, original, conf.model Sectiunea Formulare; 6.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69 1, original, conf.model Sectiunea Formulare;(Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in sensul organizarii, derularii si finalizarii procedurii de atribuire : Dir. Gen.: Ilie Valentin Zeicu;Dir.Teh.: Sandru Nicolae;Dir.Comercial Marketing: Emilian Macarie;Comisia de evaluare: -Presedintele Comisiei de evaluare (fara drept de vot): Camelia Sirbu; Membrii Comisiei de evaluare: Tomescu Mihai;Azmi Aladin;Niculescu DianaCristache Ioanei, Costache Laura;Membrii de rezerva: Aida Bardan, Ciofu Nicoleta, Baia Olimpia);7.Declaratia"Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"original, cf.Ord.314/2010 al ANRMAP, conform model Sectiune"Formulare".Nota: In cazul asocierii mai multor operatori economici in vederea depunerii unei oferte comune , cerintele priv.sit.personala trebuie indeplinite de fiecare asociat. 1. Certificatul Constator emis de O.N.R.C. din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.certificatul va fi depuse in original, copie legalizata , copie lizibila cu mentiunea " conform cu originalul si va fi emis cu cel mult 30 zile inainte de deschidere a ofertei .Ofertantul castigator va prezenta Certificatul constatator, inainte de transmiterea rezultatului aplicarii procedurii de atribuire-in original/copie legalizata, pentru verificarea conformitatii acestuia cu cel depus in oferta.Pentru persoane juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.In cazul asocierii mai multor operatori economici in vederea depunerii unei oferte comune , cerinta trebuie indeplinita de fiecare asociat, pentru partea de contract pe care o realizeaza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Sustinere tert (daca este cazul)Sit.1 - In sit.in care sust.se refera la asig.unor resurse care pot fi puse efectiv la dispozitia ofertantului-fonduri financiare-angajamentul va prevedea care sunt resursele resp.si va evidentia faptul ca disponib. acestora se va realiza neconditionat , in fctie de necesitatile care apar pe parcursul indepl.contr.; Sit.2-In sit.in care sust.vizeaza indepl.unui niv.minim al cifrei de afaceri. in domeniul de activ.aferent contr. de achizitie publica, at. angajamentul ferm prezentat de ofertant trebuie sa garanteze aut.contr. faptul ca in cazul in care contract.intampina dificultati pe parcursul derularii contr., persoana sustinatoare se obliga sa asigure indepl. completa si reglementara a oblig.contr. prin implicarea sa directa., Cifra medie globala de afaceri pe ultimii trei ani: minim 962 284.02 leireprezentand 221 285.93 euro la cursul BNR de 4, 3486 lei/euro din 01.03.2012
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.) Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, 2.)Experienta similara: Cerinta minima : executarea in ultimii 5 ani a unuia sau mai multe contracte de lucrari care au avut ca obiect executarea unor lucrari similare in domeniul : retele interioare de conducte tehnologice, de preferinta cu apa (exemplu instalatii PSI, retele de apa tehnologica a unitatilor economice etc);sau-lucrari de realizare de statii de pompare si alimentari cu apa potabila a localitatilor sau unitatilor economice;sau-lucrari de realizare de instalatii de colectare si epurare ape uzate;sau-lucrari de realizare de instalatii de preparare apa industriala sau apa potabila.sau-lucrari de statii de pompare si retele pentru imbunatatiri funciare; in valoare deminim :513 218.14 lei fara TVA, reprezentand 118 019.16 euro, la cursul BNR de 4, 3486 lei/euro din 01.03.2012, 3.) Declaratie privind asigurarea cu personal de specialitate pentru indeplinirea contractului: 1.responsabil de lucrare;cerinte minimale: studii superioare de lunga durata, experienta generala(in domeniul studiilor) de minim 5 ani.2. personal de executie : - lacatusi mecanicimin 3 salariati;
- Sudori electric si autogenmin 2 salariati;?Sudori conducte PEHDmin 1 salariat?Electricienimin 2 salariati4.)Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, 5.)Lista privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului: Ofertantul are obligatia asigurarii, in dotare proprie sau contracte/conventii de inchiriere a urmatoarelor utilaje : -aparat de sudura conducte din PEHD;
-autocamion;
-aparat de sudura electric(de preferinta in CC)-mijloace de transport persoane;
-pompa pentru verificarea etansietatii conductelor si rezervoarelor;
-aparatura pentru realizarea masuratorilor conform PE 116 la partea electrica a instalatiei de ungere si racire;, 6.)Informatii privind subcontractantii In cazul subcontractarii, ofertantul, potential contractant , raspunde pentru modul de indeplinire al contractului in fata autoritatii contractante ; Subcontractantii nu au o relatie contractuala directa cu autoritatea contractanta si raspund pentru neexecutarea unei parti din contract numai in fata contractantului Certificarea ISO 9001:2008 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: prin acces direct, nerestrictionat si rapid, prin mijloace electronice: in SEAP, la www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.04.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.04.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 28.03.2012 09:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer