Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SISTEM DE SALVARE SI TRANSFER UTILIZAND MIJLOACE AERIENE


Detaliu pentru invitatia numarul 320265
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Inspectoratul General pentru Situatii de Urgenta
Numar invitatie: 320265/15.02.2012
Denumire contract: SISTEM DE SALVARE SI TRANSFER UTILIZAND MIJLOACE AERIENE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInspectoratul General pentru Situatii de UrgentaCod fiscal: RO 4203997, Adresa: Strada Banu Dumitrache nr. 46, sector 2, Bucuresti, Telefon: +40 212322640, Fax: +40 2332017
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: IGSU ? Directia Planificare si Asigurare Tehnico ? Materiala (DPATM) - str. Ceasornicului, nr. 19, Sector 1, Bucuresti - de luni pana vineri, intre orele 09 - 15.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: IGSU ? Directia Planificare si Asigurare Tehnico ? Materiala (DPATM) - str. Ceasornicului, nr. 19, Sector 1, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SISTEM DE SALVARE SI TRANSFER UTILIZAND MIJLOACE AERIENE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: SISTEM DE SALVARE SI TRANSFER UTILIZAND MIJLOACE AERIENE? 1 buc, conform Specificatiei Tehnice nr. 61.985/05.12.2011.
II.1.6) CPV: 35112000-2 - Echipament de salvare si de urgenta (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 137, 096 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 2.700 lei. Perioada de valabilitate: 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Modul de constituire: in oricare din formele prevazute la art.86 din H.G.R.nr. 925/2006, cu respectarea conditiilor indicate in formularul nr.1. Cont IGSU : RO48TREZ7005005XXX000173, deschis la DTCPMB, beneficiar: UM0276Bucuresti, cod fiscal: RO4203997.Conform prevederilor art.16 din Legeanr.346/2004, se accepta constituirea garantiei de participare in cuantum de 50% din valoarea solicitata, daca se face dovada incadrarii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii. Pentru demonstrarea incadrarii in aceasta categorie, operatorii economici au obligatia de a prezenta, la data si ora stablite pentru deschiderea ofertelor, declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii prevazuta in Anexa 1 la Legea nr.346/2004.Lipsa declaratiei sau prezentarea acesteia fara a fi completata conform prevederilor din actul normativ mentionat, va avea ca efect respingerea ofertei ca inacceptabila. In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana se prezinta in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana. In baza art.2781 din OUGnr. 34/2006, in masura in care CNSC respinge contestatia depusa de operatorul economic in cadrul procedurii de atribuire, ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 1370 lei. Garantia pentru participare se va restitui in conformitate cu prevederile art.88 din H.G.R. nr.925/2006. Ofertele care nu sunt insotite, la data deschiderii ofertelor de dovada constituirii garantiei bancare pentru participare, vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor si returnate nedeschise. Documentul se ataseaza la exteriorul plicului ce contine oferta.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5 % din pretul contractului, fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie: prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (Formular nr. 2), ori de o societate de asigurari, sau prin virament bancar (Ordin de plata) in contul IGSU cu nr. RO48TREZ7005005XXX000173, in contul bancii : DTCPMB (Trezoreria Municipiului Bucuresti), beneficiar : UM 0276 Bucuresti (autoritatea contractanta = IGSU), cod fiscal : RO 4203997.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 Declaratie privind eligibilitatea. Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanta de Urgenta nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Ofertantii vor prezenta Formularul 4, in original, conform modelului din sectiuneamodele de formulare.Cerinta nr. 2 Declaratie privind neincadrareala art. 181 din O.U.G. nr.34/2006.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Ofertantii vor prezenta Formularul 5, in original, conform modelului din sectiuneamodele de formulare.Cerinta nr. 3 Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritorialepe raza careia societatea isi are sediul social, din care sa rezulte, indeplinireaobligatiilor scadente la plata in luna anterioaracelei in care se depune oferta. Documentul ?Certificat de atestare fiscala? se poateprezentain original, copie legalizata sau copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?, Cerinta nr. 4 Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local scadente la plata in luna anterioaracelei in care se depune oferta.Documentul ?Certificatul privind plata impozitelor si taxelor locale? se poate prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila, cu mentiunea?conform cu originalul?.Cerinta nr. 5 Prezentarea ?Certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta? in conformitate cu Ordinul nr. 314 din 12 octombrie 2010 al A.N.R.M.A.P, Cerinta nr. 6 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 ? in original. Ofertantii vor prezenta Formular nr. 7 conform modelului din sectiuneamodele de formulare. Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante: Lucaciu Marcel Sorin, Lascateu Emilian, Radu Constantin, Balaci Anda Miroiu, Popa Florin, Petcu Steluta, Stan Aurel. Cerinta nr. 1 Ofertantii vor prezenta Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instantacompetenta, in original, copie legalizata sau copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii. Certificatul constatator trebuie sa fie in termenul de valabilitate la data sedintei de deschidere a ofertelor. Nota : Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, va prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata (in cazul in care documentul initial este in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul).Cerinta nr. 2 Pentrupersoane juridicestraine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorii economici vor prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 Informatii privindsituatia economico-financiaraCerinta nr. 2 Bilantul contabil la 31.12.2010
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 aniCerinta nr. 2 Obligatii contractuale in desfasurare Documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii. Ofertantul va prezenta documente care sa ateste conformitatea cu standardele si normele de calitate impuse de Comunitatea Europeana (cel putin ISO 9001 sau alte documente echivalente).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P. - www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.03.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.03.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (Programul de Cooperare Transfrontaliera Romania ? Bulgaria 2007-2013)
Data expedierii prezentei invitatii: 14.02.2012 15:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer