Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Sistem de stingere automata a incendiilor, cu aerosoli, la arhiva Bancii Nationale a Romaniei, sucursala regionala Timis


Detaliu pentru invitatia numarul 337975
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Banca Nationala a Romaniei
Numar invitatie: 337975/22.10.2012
Denumire contract: Sistem de stingere automata a incendiilor, cu aerosoli, la arhiva Bancii Nationale a Romaniei, sucursala regionala Timis
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialBanca Nationala a RomanieiCod fiscal: R 361684, Adresa: str. Lipscani, 25, Bucuresti, Telefon: 0311.32.32.22, Fax: 0213.11.01.62
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Doamnei nr.8, Bucuresti, Romania, cod postal: 030031, telefon: +40 311323227, fax: +40 213158294
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Lipscani nr. 16, sector 3, Bucuresti, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Politica monetara)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Sistem de stingere automata a incendiilor, cu aerosoli, la arhiva Bancii Nationale a Romaniei, sucursala regionala Timis
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de proiectare instalatie cat si lucrari de instalare precum si achizitia unui sistem de stingere automata a incendiilor, cu aerosoli, la arhiva Bancii Nationale a Romaniei, sucursala regionala Timis.
II.1.6) CPV: 35111500-0 - Sistem de stingere a incendiilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 162, 640 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
¬¬¬3 252, 80 lei. Cuantumul care se va retine, in cond art. 278, indice 1, din OUG 34/2006:1 626, 40 lei;Valab: 100 zile de la data limita stabilita pentru depofertelor. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa mentioneze: 1. modul in care se va putea executa garantia, respectiv: - neconditionat, respectiv la prima cerere a benef, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa pers garantate; sau- conditionat, respectiv dupa constatarea culpei pers garantate, in conf cu ctr garantat; 2. sitin careB.N.R. va putea solicita executarea garantiei, respectiv: -isi retrage oferta in per de valab a acesteia, -oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in per de valab a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea ctr, -oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze ctr de achizitie in per de valab a ofertei, -contestatia depusa a fost respinsa de CNSC, cf prev art. 2781 din OUG 34/2006
Garantie de buna executie
10% din val ctr.Garantia se constituie prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul mentionat mai sus si va fi valabila pe durata de valab a ctr.Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa mentioneze modul in care se va putea executa garantia, respectiv: - neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza decl acestuia cu privire la culpa persoanei garantate; sau- conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in cf cu ctr garantat; B.N.R are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii ctr, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste oblig asumate prin contract. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie B.N.R va notifica pretentia contractantului, precizand oblig care nu au fost respectate
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea Completarea Formularului A.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 Completarea Formularului B.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta Completarea Formularului C.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 (1) din OUG 34/2006 Completarea Formularului DPersoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante: Consiliul de administratie al BNR care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publicaa fost numit prin Hotararea nr. 35 din 8 oct. 2009 a Parlamentului Romaniei: Guvernator - Academician Mugur IsarescuPrim-viceguvernator - Prof. univ. dr. Florin Georgescu *Viceguvernator - Bogdan OlteanuViceguvernator - Dr. Cristian PopaMembru - Prof. univ. dr. Marin DinuMembru - Prof. univ. dr. Nicolae DanilaMembru - Prof. univ. dr. Virgiliu StoenescuMembru - Conf. univ. dr. Agnes NagyMembru - Dr. Napoleon PopPrin Hotararea Parlamentului Romaniei nr. 15/2012 pentru acordarea increderii Guvernului, prim-viceguvernatorul BNR, dl. Florin Georgescu, a fost suspendat din functia de vicepresedinte al Consiliului de administratie si de prim-viceguvernator al BNR, incepand cu data depunerii juramantului si pana la incetarea mandatului de viceprim-ministru si de ministru al finantelor publice.Iulia Stanciu ? director, Directia ContabilitateDaniela Costina Ilie ? director adjunct, Directia ContabilitateNicolae Paunescu - director adjunct, Directia JuridicaVasile Ifrim - director, Directia AchizitiiNiculae Dumitrache - director adjunct, Directia AchizitiiTraian Pometcu - director, Directia Protectia ValorilorMarian Stancu - director adjunct, Directia Protectia ValorilorComisia de evaluare a ofertelorPresedinte: George Ratoiu ? Referent de specialitate, Directia AchizitiiMembri: Emil Mihailescu? Expert ?Directia Protectia ValorilorGabriel Dinica ? Referent de specialitate ? Directia Protectia ValorilorInlocuitori: Ioan Ipcar ? Referent de specialitate ? Directia Protectia Valorilor Persoane juridice romaneCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, marcat ?conform cu originalul?.Persoane juridice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare, ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident (traduse in limba romana si legalizate).Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare, ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident (traduse in limba romana si legalizate).Persoana juridica straina beneficiaza in Romania de acelasi regim privind participarea de care beneficiaza si executantul roman in tara in care executantul strain este rezident.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: nu se solicita
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Furnizorul va prezenta Certificate eliberate de catre Ministerul Administratiei si Internelor in materie lucrari de proiectare, executare, verificare, intretinere si/sau reparare a sistemelorsi instalatiilor de limitare si stingere a incendiilorsi a sistemlor si instalatiilor de semnalizare, alarmare si alertare in caz de incendiu. Certificat care atesta ca operatorul economic are implementat sistemul de calitate ISO 9001 sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.11.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.11.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 22.10.2012 11:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer