Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Sistem de telefonie


Detaliu pentru invitatia numarul 346261
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: UNIVERSITATEA POLITEHNICA DIN BUCURESTI
Numar invitatie: 346261/07.05.2013
Denumire contract: Sistem de telefonie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA POLITEHNICA DIN BUCURESTICod fiscal: 4183199, Adresa: Splaiul Independentei 313, sector 6, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 402.92.05, Fax: 402.93.72
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Splaiul Independentei 313, sector 6, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 060042, telefon: +40 214029205, fax: +40 214029372, persoana de contact: Directia Achizitii - corp Rectorat, et. 1, cam. 102-104
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Universitatea Politehnica din Bucuresti, corp Rectorat, etaj 1, camera 102-104
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Sistem de telefonie
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: 1 buc. Sistem de telefonie - conf. caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 32429000-6 - Echipament de retea telefonica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 133, 064 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG 925/ 2006, in lei sau intr-o moneda liber convertibila si se poate constitui sub forma de Scrisoare de garantie bancara pentru participarea la licitatie (Formularul nr.6- UPB), Ordin de plata in favoarea autoritatii contractante (cod fiscal 4183199) in contul RO36 TREZ 7065 005X XX00 0114, deschis la Trezoreria Sector 6, sau se poateconstitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor; a unei sume in numerar, in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare.Instrumentul de garantare trebuie sa fie emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se va prezenta in original, in cuantumul prevazut.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Valabilitatea garantiei de participare va fi de minim 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor (cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei).Garantia trebuie sa fie irevocabila.Restituirea garantiei de participare se realizeaza conform prevederilor art.88 din HG 925/ 2006.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare in cazurile prevazute la art.87 din HG 925/ 2006, precum si conform art. 278^1 din OUG 34/2006.Cuantumul garantiei de participare este de: 2661, 28 lei, respectiv 1330, 64 lei pentru IMM.Daca este cazul, data pentru care se determina echivalenta lei/ alta valuta este ziua premergatoare datei limita de depunere a ofertelor la cursul de schimb afisat de Banca Nationala a Romaniei (BNR).
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului, respectiv de 5% pentru IMM. Garantia de buna executie se va face conform art. 90 din HG 925/2006 si se poate constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.Garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, in conformitate cu art. 90 alin. 3 din HG 925/2006, cu completarile si modificarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006 (in original, Formular A - UPB)- declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006 (in original, Formular B - UPB)- certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia Financiara teritoriala (copie insotita de mentiunea ?conform cu originalul?)NOTA: Trebuie sa se prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, cu indeplinirea obligatiilor deplata.- certificat de atestare fiscala privind taxele si impozitele locale (copie insotita de mentiunea ?conform cu originalul?)NOTA: Trebuie sa se prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, cu indeplinirea obligatiilor de plata.- declaratie privind calitatea de participant la procedura (in original, Formular C - UPB)- certificat de participare la procedura cu oferta independenta (in original, Formular D - UPB)- declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 (in original, Formular E - UPB)Nota: Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Rector ? George Darie, director general- MihaiCorocaescu, director economic - Dorina Adamescu, director achizitii - Costel Titel Birsan, consilier juridic - Vasilica Ciupitu, sef serviciu STIC- Valentin Plesu, administrator centrala telefonica - Serban Obreja - certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (copie insotita de mentiunea ?conform cu originalul?)NOTA: Trebuie sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului.Autoritatea contractanta poate solicita ofertantului clasat pe primul loc depunerea Certificatului constatator in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: -fisa de informatii generale unde se prezinta media cifrei de afaceri pentruultimii 3 ani financiari incheiati (Se prezinta Formularul nr. 2 ? UPB).Se considera cursul mediu lei/euro comunicat de BNR pentru anul respectiv.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani continandvalori, perioade de livrare, beneficiari (Se prezinta Formularul nr. 3 ? UPB).Lista trebuie sa cuprinda livrari de produse similare., - cel putin un document/contract/proces-verbal de receptie care sa seconfirme livrarea de produse similare a caror valoare sa fie de 120000 leifara TVA - certificat ISO 9001/2008 sau echivalent privind managementul calitatiiofertantului (copie insotita de mentiunea ?conform cu originalul?)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.05.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.05.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 14.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.04.2013 12:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer