Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Sistem digital de sonorizare


Detaliu pentru invitatia numarul 338419
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Opera Maghiara Cluj-Napoca
Numar invitatie: 338419/30.10.2012
Denumire contract: Sistem digital de sonorizare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOpera Maghiara Cluj-NapocaCod fiscal: 4288357, Adresa: Str. Emil Isac nr. 26-28, Cluj-Napoca, Telefon: 0264-593463, Fax: 0264-593463
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Emil Isac nr. 26-28, Cluj-Napoca, jud. Cluj, Romania, cod postal: 400023, telefon: +40 264593463, fax: +40 264593463, persoana de contact: Lukacs Ildiko
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Emil Isac nr. 26-28, Cluj-Napoca, jud. Cluj, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Cultura)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Sistem digital de sonorizare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Sistem digital de sonorizare format din: A. Traductoare de captare a surselor acustice in priza directa cu sistem integrat de emisie receptie in modulatie de fregventa (24 buc.)B. Distribuitor numeric de semnal radio (6 buc.)C. Pupitru de mixaj digital audio (2 buc.)D. Flightcase (1 buc.)
II.1.6) CPV: 32340000-8 - Microfoane si difuzoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 120, 967.74 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2.400, 00 lei, perioada de valabilitate 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor, oricare din modalitatile de constituire prevazute la art.86 din HG 925/2006. Facilitate IMM: 50%. Contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC i se va retine suma calculata conform prevederilor art. 278 indice 1 din OUG nr.34/2006.Cont IBAN pentru constituire garantie de participare: RO92TREZ2165005XXX024539 deschis la Trezoreria Cluj-Napoca.
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului fara TVA, oricare din modalitatile de constituire prevazute la art. 90 din HG 925/2006. Facilitate IMM: 50%.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Completarea Anexei nr. 1 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 (Persoane cu functie de decizie: Director General: Szep Iuliu; Director Adjunct: Kosztin Aron, Director Economic: Bobis Viorica; Membrii comisie de evaluare: Zuairet Dorina, Salamon Adam, Lukacs Ildiko)2. Completarea Anexei nr. 2 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta3. Completarea Anexei nr. 10A DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA4. Completarea Anexei nr. 10B DECLARATIE privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 1815. Prezentarea de certificate de atestare fiscala din care sa reiasa ca operatorul economic nu are datorii scadente la bugetul de stat consolidat si, respectiv, la bugetul local, in luna anterioara celei in care se depun ofertele. 1. Prezentarea Certificatului constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inainte de data de depunere a ofertei, in copie conforma cu originalul, copie legalizata sau original. Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire i se va solicita prezentarea pentru conformitate a documentului in original sau copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma copie conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani fiscali incheiati de cel putin 241.935, 48 lei. Se va completa Anexa nr. 11 INFORMATII GENERALE. Se vor prezentarea bilanturilor vizate de organele competente sau alte documente relevante pentru indeplinirea conditiei de calificare, in copie conforma cu originalul.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1Experienta similara - Ofertantul trebuie sa faca dovada livrarii de produse similare relevante, in ultimii 3 ani, prin prezentarea unui contract cu o valoare totala furnizata de catre acesta de minim 120.967, 74 lei fara TVA. Se va completa Anexa nr. 12 - Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani. Se vor prezenta, in copie conforma cu originalul, paginile relevante din contract, p-v receptie si recomandare din partea beneficiarului. Cerinta 1Certificat ISO 9001 sau echivalent in domeniul obiectului contractului. Prezentare copie conforma cu originalul dupa certificatul aflat in perioada de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Atasata integral in SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.11.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.11.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.10.2012 09:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer