Achizitie publica - Sistem digital pentru procesarea documentatiilor tehnice si promovarea rezultatelor cercetarii
Detaliu pentru invitatia numarul 339657
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 339657/16.11.2012
Denumire contract: Sistem digital pentru procesarea documentatiilor tehnice si promovarea rezultatelor cercetarii
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutul National de Cercetare-Dezvoltare pentru Masini si Instalatii destinate Agriculturii si Industriei AlimentareCod fiscal: RO2795310, Adresa: Ion Ionescu de la Brad , nr. 6, sector 1, , Bucuresti, Telefon: 269.32.74, Fax: 269.32.73
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ion Ionescu de la Brad , nr. 6, sector 1, , Bucuresti, Romania, cod postal: 013813, telefon: +40 2693274, fax: +40 2693273, persoana de contact: Cristina Carcel
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Ion Ionescu de la Brad , nr. 6, sector 1, , Bucuresti, Romania, cod postal: 013813
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (cercetare stiintifica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Sistem digital pentru procesarea documentatiilor tehnice si promovarea rezultatelor cercetarii
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Sistem digital pentru procesarea documentatiilor tehnice si promovarea rezultatelor cercetarii, compus din: Tip echipament Echipament de tiparire multifunctional colorTehnologie LaserInterfata utilizator touchscreen colorRezolutie minim 2400x2400 dpiViteza de imprimare minim 50 ppm color si 50 ppm alb negruVolum maxim de imprimare minim 300.000 A4/lunaDimensiune maxima a suportului de imprimare minim 330x480 mmGrosime maxima suport imprimare minim 300 gr/mpCapacitate de alimentareminim3200 coli in mai multe taviTiparire automata fata/verso Imprimare automata fata/verso pe hartie pana la minim 170 gr/mpImprimare manuala fata/verso pe hartie pana la minim 300 gr/mpScanner Rezolutie minima 600x600 dpi mono si colorViteza scannare minim 50 ppm colorminim 50 ppm alb/negru
II.1.6) CPV: 42962000-7 - Echipament de tiparire si de grafica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 89, 200 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in valoare de 1700 lei , perioada de valabilitate este de 30 de zile si se raporteaza la data limita de depunere a ofertelor.Modalitati de constituire acceptate conf. reglementarilor aferente materiei achizitiilor publice: -Virament bancar in contul autoritatii contractante: Cont RO78RNCB0072026604710001, deschis la BCR sector 1;
-Instrument de garantare emis de o societate bancara sau societate de asigurari;
-Prin depunere la casieria autoritatii contractante.Dovada constituirii garantiei trebuie sa fie prezentata cel tarziu ladata si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Pentru constituirea garantiei in cuantum de 50% conf. art. 16(2) din Legea 346/2004 pentrustimularea IMM se va atasa o declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM; in cazul asociatiilor fiecare asociat trebuie saprezinte declaratia ca reprezinta un IMM. Garantia de participare se va constitui doar in Lei. In cazul in care ofertantul/ofertantii formuleazain scris o contestatie/plangere catre CNSC/Instanta competenta sa solutioneze plangerea, se vor aplica prevederile art. 278¹ din OUG34/2006 modificata si completata. In conformitate cu dispozitiile art. 278¹din OUG 34/2006 alin. 1, " In masura in care CNSC respingecontestatia , autoritatea contractanta va retine contesatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractuluiurmatoarele sume de a) intre 63.000 lei si 420.000 lei inclusiv - 1% din aceasta valoare, respectiv suma de892 LEI in cazul in care ofertantul /ofertantii formuleaza in scris o contestatie/planegere catre CNSC/Instanta competenta , daca aceasta va fi respinsa.Data la care se va face echivalenta leu/alta valuta este: 28.11.2012
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitateaIn conformitate cu dispozitiile Legii 279/2011 pentru modificarea si completarea OUG 34/2006, ofertantul nu are dreptul: -sa depuna 2/mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza-sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte , sub sanctiunea excluderii oferteiindividuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociatDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din OUG 34/2006Certificat de atestare fiscala emis de catre organele competente ale Ministerului FInantelor Publice , privind plata obligatiilor bugetare catreBugetul general consolidat , care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante-original sau copie conform cu originalul( se raporteza laobligatiile exigibile la plata in luna anterioara depunerii ofertei)Certificat de atestare fiscala emis de catre organismele competente ale Administratiei Publice Locale, privind plata obligatiilor bugetare catreBugetul Administratiei Publice locale , care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante - original sau copie conform cu originalul ( seraporteza la obligatiile exigibile la plata in luna anterioara depunerii ofertei) Pentru Personane juridice/fizice romane : Copie Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului COmertului ( semnat si stampilat pentru conformitate cu originalul). Informatiile cuprinse in acest certificat sunt reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta la solicitarea Autoritatii contractante, in cursul procesului de evaluare documentul original sau copie legalizata.Pentru persoane juridice/fizice straine: Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din pct. devedere profesional .Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa demonstreze ca a furnizat echipamente si/sau a prestat servicii similare cu cele supuse procedurii in ultimii 3 ani prin prezentarea a unui numar maxim de 3 documente/contracte/procese verbale de receptie prin care sa confirme furnizarea de echipamente si/sau prestarea de servicii similare cu cele supuse procedurii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.11.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.11.2012 15:04