Achizitie publica - Sistem digitalizare radiologie Spitalul Municipal de Urgenta Pascani
Detaliu pentru invitatia numarul 344402
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 344402/27.03.2013
Denumire contract: Sistem digitalizare radiologie Spitalul Municipal de Urgenta Pascani
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Municipal de Urgenta PascaniCod fiscal: 4701371, Adresa: Str Gradinitei nr 5, Pascani, Telefon: +40 0232763600, Fax: +40 0232765060
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: IN SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Sistem digitalizare radiologie Spitalul Municipal de Urgenta Pascani
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Sistem digitalizare radiologie Spitalul Municipal de Urgenta Pascani- 1 buc
II.1.6) CPV: 33111200-3 - Statii de lucru pentru radiologie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 129, 032.26 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este 1291 lei si poate fi prezentatain lei sau echivalentul in euro la cursul BNR din data de 21.03.2013.Suma prevazuta de conditiile art.278 indice 1 din O.U.G. nr. 34/ 2006 se retine din garantia de participare . Garantia de participare se constituie conform prevederilor art. 86 alin.(1) din H.G. 925/ 2006. In cazul viramentului bancar contul este: RO92TREZ4075041XXX000130 deschis la Trezoreria Pascani.Pentru a beneficia de reducere de 50% a garantiei se va prezenta declaratie pe proprie raspundere din care sa reiasa ca societatea se incadreaza in categoria IMM.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5% din valoarea fara TVA a contractului de produse.Pentru a beneficia de reducere de 50% a garantiei se va prezenta declaratie pe proprie raspundere din care sa reiasa ca societatea se incadreaza in categoria IMM. Modul de constituire va fi conform prevederilor art. 90 alin(1) din H.G. nr. 925/ 2006. In cazul viramentului bancar contul este: RO92TREZ4075041XXX000130 deschis la Trezoreria Pascani
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - declaratie privind eligibilitatea(Formular nr. 1)- declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181/OUG nr. 34/2006 (Formular nr. 2)- declaratie privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata aimpozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident din care sa reiasa ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele).- declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1/OUG nr. 34/2006 (Formular nr. 3)- certificat de participare la licitatie cu oferta independenta/ Ordin ANRMAP nr. 314/2010 (Formular nr. 4) ? Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate a operatorului economic , certificat eliberat pana la data limita a depunerii ofertei iar informatiile din cadrul acestuia sa fie in concordata cu realitatea la data limita de depunere a ofertei.- Persoane juridice/ fizice straine ? Documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident;Din certificat trebuie sa reiasa ca ofertantul este inregistrat cu obiectul de activitate din domeniul echipamentului solicitat.Vor fi exclusi de la procedura de achizitieofertantii care nu au in obiectul de activitate, obiectul procedurii. Vor fi exclusi de la procedura ofertantii care au inscrise mentiuni cu privire la Legea 85/2006 privindprocedura insolventei cu modificarile ulterioare sau ca societatease afla in incapacitate de plata;In urma solicitarii facute de autoritatea contractanta, ofertantul clasat pe primul loc, va prezenta in plic inchis sigilat, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata.- Aviz emis de Ministerul Sanatatii pentru comercializarea produsului ofertat.Ofertantul trebuie sa detina Aviz de functionare emis de catre Ministerul Sanatatii conform Legii 176/2000 , in anexa caruia sa fie mentionat producatorul dispozitivului medical ofertat (copie lizibila conform cu originalul).-Autorizatie securitate radiologica pentru produsul ofertat emisa de catreCNCAN (copie lizibila conform cu originalul ).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: -Informatii referitoare la cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani, - Ultimul bilant vizat si inregistrat de organele competentePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii referitoare la personal, Declaratie de conformitate (EC )- Directiva 93/42/EEC/1993 eliberata de un organism de certificare acreditat ?pentru produse, -Declaratie privind lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii trei ani continand valori , perioade de livrare, beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate / documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar . In cazul in care beneficiarul este un client privat si din motive obiective operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari /confirmari din partea acestuia , demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr- o declaratie a operatorului economic ., Informatii referitoare la dotarea tehnica Certificat emis de un organism de certificare notificat care atestaca ofertantul are implementat si mentine un sistem de management al calitatii in conformitate cu cerintele standardului ISO 9001:2008.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.04.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 09.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 26.03.2013 15:17