Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Sistem fotodocumentare geluri de electroforeza


Detaliu pentru invitatia numarul 327799
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: CENTRUL DE CERCETARI BIOLOGICE JIBOU
Numar invitatie: 327799/25.05.2012
Denumire contract: Sistem fotodocumentare geluri de electroforeza
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCENTRUL DE CERCETARI BIOLOGICE JIBOUCod fiscal: 4494985, Adresa: JIBOUSTR. PARCULUI NR. 14, Jibou, Telefon: 0260641617, Fax: 0260644950
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: JIBOUSTR. PARCULUI NR. 14, Jibou, Romania, cod postal: 455200, telefon: +40 260644950, fax: +40 260644950, persoana de contact: Ildiko Feher
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: JIBOUSTR. PARCULUI NR. 14, Jibou, Romania, cod postal: 455200, telefon: +40 260644950, fax: +40 260644950, persoana de contact: Ildiko Feher
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Institutie De Cercetare Subordonata DirectM.E.C.T.S.)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Sistem fotodocumentare geluri de electroforeza
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia unui sistem fotodocumentar de electroforeza. Prin contractul prezentei proceduri se solicita furnizarea, instalarea si punerea in functiune a produsului care face obiectul prezentei proceduri, la caracteristicile si indicatorii de performanta din CAIETUL DE SARCINI al prezentei documentatii
II.1.6) CPV: 38434500-1 - Analizoare biochimice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 145, 555 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantiei de participare este: 2911 lei; Perioada de valabilitate a garantiei de particip: 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Se va constitui prin virament in contul RO42TREZ5645009XXX000074?Trezoreria Jibou, Beneficiar: Centrul de Cercetari Biologice Jibou, cod fiscal 4494985 -se prezinta OP copie sau sub forma unui instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari- Formular 3 in original. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Garantia de participare se va returna de autoritatea contractanta conform art. 88 din HG 925/2006, corelat cu art. 2781 alin. (2) din OUG 34/2006. In masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in Conform. cu art. 278^1 din OUG 34/2006 alin. (1), lit.a, suma de 1455, 55 lei.Ofertantii care doresc sa beneficieze de prevederile Legii 346/2004 vor prezenta declaratiile tuturor operatorilor economici implicati? Formular 4.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, semnata si stampilata de catre reprezentatul legal al ofertantului. Incadrarea in situatia prev. de art 180 din OUG 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. In cazul ofertei comune, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat ? Formular 62. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, semnata si stampilata de reprezentatul legal. In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prev de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica. In cazul ofertei comune, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat ? Formular 73.Certificat de atestare fiscala care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, in original/copie legalizata sau copie conforma cu originalul.4.Certificat de atestare fiscala care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul general consolidat, in original/copie legalizata sau copie conforma cu originalul. La solicitarea Autoritatii Contractante, ofertantul clasat pe primul loc va fi in masura sa prezinte Certificatele constatatoare in original. (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.)5.Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - Formular 5.6.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691(evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare, Formular 8. (se va depune de catre ofertant/asociat/subcontractant/tert sustinator, dupa caz). Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Dir. Dr. Cosmin Sicora, ing.Bodea Ioan, ec. Matyas Felician, Ref.specialitate Feher Ildiko.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul local si de stat in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Documentele se vor prezenta in original sau copie certificata, la care se va alatura traducerea autorizata a acestora in limba romana. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare. Persoanele juridice romane: Se va prezenta certificatul constatator, original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis de ORC din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;Certificatul va fi eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertelor.Nota: ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata.Persoanele juridice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente care sa dovedeasca forma de inregistrare/atestare ca persoana fizica sau juridica ori apartenenta din punct de vedere profesional. Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrarecapersoanajuridica, in conformitatecu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului corespunde cu cel in al carui domeniu este obiectul contractului precum si un Certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impunerii). Documentele vor fi insotite de o traducere autorizata in limba romana si vor fi valabile la data depunerii ofertelor, prezentandu-se in original/copie legalizata/copie confom cu originalul stampilata si semnata de reprezentatul legal.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privindsituatia economico-financiaraMedia cifrei de afaceri globale, care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani financiari incheiati, in domeniul de activitate aferent obiectului contractului: 290 000 lei., Informatii privindsituatia financiara: certificate/ documente edificatoare care probeaza/ confirma indeplinirea cerintei de calificare si anume - bilant contabil/extras de bilant/raport de audit/raport al cenzorilor etc., vizate si inregistrate de organele competente si anexele la acestea, in copie lizibila conform cu originalul, prin semnatura persoanei imputernicite si stampila societatii.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista cu principalele livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.-prezentarea a cel putin unui document/contract prin care sa se confirme livrarea de produse de complexitate similara cu produsul solicitat si recomandare/recomandari privind modul de indeplinire a obligatiilor contractuale asumate., Informatii privind subcontractantii. In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti (daca este cazul) Se vor prezenta ceritificate sau alte documente, emise de organisme abilitate, care sa confirme certificarea sistemului de management a calitatii, pentru firmele ofertante respectiv, ISO 9001:2008 sau echivalente.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.06.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 24.05.2012 08:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer