Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Sistem integrat de alimentare cu apa, in sat Cucuteni, comuna Durnesti, judetul Botosani?


Detaliu pentru invitatia numarul 345171
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA DURNESTI (CONSILIUL LOCAL)
Numar invitatie: 345171/12.04.2013
Denumire contract: ?Sistem integrat de alimentare cu apa, in sat Cucuteni, comuna Durnesti, judetul Botosani?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA DURNESTI (CONSILIUL LOCAL)Cod fiscal: 3373420, Adresa: SAT DURNESTI, Durnesti, Telefon: 0040231578012, Fax: 0040231578173
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SAT DURNESTI, Durnesti, Romania, cod postal: 717145, telefon: +40 231578012, fax: +40 231578173, persoana de contact: Vasile SASU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Durnesti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii generale ale administratiilor publice)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Sistem integrat de alimentare cu apa, in sat Cucuteni, comuna Durnesti, judetul Botosani?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?Sistem integrat de alimentare cu apa, in sat Cucuteni, comuna Durnesti, judetul Botosani?Valoarea estimata a contractului de lucrarii se constituie din urmatoarele componente :1. Executie lucrari = 1.718.902, 00 lei fara TVA2. Organizare de santier= 22.093, 00 lei fara TVAValoare estimata fara TVA (fara cheltuieli diverse si neprevazute) = 1.740.995, 00 lei3. Cheltuieli diverse si neprevazute = 34.893, 71 lei fara TVA (2, 03% din valoare executie lucrari)Valoarea estimata fara TVA (inclusiv cheltuieli diverse si neprevazute) :1.775.888, 71 lei
II.1.6) CPV: 45332000-3 - Lucrari de instalatii de apa si canalizare si de conducte de evacuare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 775, 888.71 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de 34.000 lei. Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.Garantia de participare pana la 5000 lei se poate constitui si prin numerar la casieria autoritatii contractanta.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 120 zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelorIn cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Situatiile de retinere (executie) sunt cele de la art.87 din HG nr.925/2006 si cele de la art.278?1 din OUG 34/2006 si trebuie mentionate toate, respectiv: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarii contractului;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul;
- in masura in care CNSC respinge contestatia persoanei garantate, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantie suma de 5.520, 99 Lei, conform art.278?1 lit. c) din OUG nr.34/2006.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.Pentru situuatia in care garantia de participare se va depune in valuta echivalenta leu/valuta se va face la cursul BNR la data publicarii Invitatiei de participare.(Model orientativ Formular nr. 1)
Garantie de buna executie
1Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului fara TVA si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.(Model orientativ Formular nr.2)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 ) / Cazier judiciar al operatorului economic / Cazier judiciar al administratorului/directorului general2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonantaConditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora)? documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 )3. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.5 )4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.6 )Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: 1. Sasu Vasile ? primarul comunei2. Zamfir Viorel ? viceprimarul comunei3. Morosac Laurentiu ? secretarul comunei4. Enuta Gabriela ? contabil sef5. Tendrea Ion? responsabil achizitii6. Mitrica Ovidiu ? consilier local7. Palade Ioan ? consilier local8. Grigoras Valentin ? consilier local9. Federciuc Aurel ? consilier local10. Miler Crina ? consilier local11. Popinciuc Daniel ? consilier local12.Dubei Camelia - Geta ? consilier local13. Aboice Ioan ? consilier local14. Grigoriu Petru ? consilier local15. Vrabie Petrea ? consilier local16. Ruscanu Teodor ? consilier local17. Ilascu Ioan ? consilier local18. Zamfir Viorel ? consilier local Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romaneDocumente de confirmare: -Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora, iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului sa se faca dovadaautorizariiconf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004.Pentru persoanele juridice straineDocumente de confirmare: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)- Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in cursAutorizatie ANRE tip B pentru efectuarea de lucrari de instalatii electrice.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiOfertantul va face dovada detinerii Autorizatiei ANRE tip B sau echivalent pentru efectuarea de lucrari de instalatii electrice. (conform Regulament pentru atestarea operatorilor economici care executa, verifica si exploateaza instalatii electrice din sistemul electroenergetic aprobat prin ordinul ANRE 24/2007)Nota: lipsa unui document sau neprezentarea acestuia in forma ceruta de autoritatea contractanta duce la declararea ofertei ca inaceptabila si descalificarea ofertantului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cifra medie de afaceri globalape ultimii 3 (trei) ani sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a contractului in suma de 3.400.000, 00 leiDocumente relevante: bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz, sau orice alte documente echivalente., Cerinta nr. 2Disponibilitati banesti, resurse reale negrevate de datorii sau linii de credit pentru minim 3 luni de derulare a contractului, conform graficului de executie, in valoare de 435.000, 00 leiModalitatea de indeplinireScrisoare din partea bancilor/societati finantatoare ca detin acces la finantare in suma de 435.000, 00 lei si pentru o perioada de 3 luni., In cazul in care candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conform Formular nr. 7A, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formularul nr. 7B si Formular 6.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul va demonstra ca in ultimii 5 ani a executat urmatoarele (se va selecta dupa caz): Pentru Contracte de executie retele de apa? Ofertantul trebuie sa fi executat cel putin un contract similar care sa fi avut ca obiect realizarea a cel putin 13km de retele de apa si / sau retele de distributie apa .Ofertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare urmatoarele: - copii dupa parti relevante ale contractului/contractelor declarate sau documentele constatatoare eliberate de autoritatile contractante la finalizarea contractelor de lucrari. Din aceste documente trebuie sa reiasa: beneficiarul, cantitatea (lungimea), perioada (inclusiv data incheierii contractului) si locul executiei lucrarilor;
- procesul-verbal de receptie finala, procesul-verbal de receptie la terminarea lucrarilor sau procese verbale de receptie partiala care sa ateste faptul ca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit., Informatii referitoare la resursele umane propuse pentru a fi implicate in proiect.a) Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani ? Formularul nr.12 I.b) Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor (anexa 1.a. si 1.b. la Formularul nr. 12 I).Personalul minim propus pentru executie sa aiba experienta dupa cum urmeaza: - Sef de santier, inginer/subinginerin domeniul instalatii, cu experienta profesionala in constructii de retele de alimentare cu apa dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;
- sef de punct de lucru, diploma de inginer/subinginer , in domeniul constructii, cu experienta profesionala in constructii de retele de alimentare cu apadovedita prin participarea la cel putin un proiect similar- un Responsabil cu controlul calitatii in domeniul constructii edilitare si de gospodarire comunala, produse pentru constructii;
- un Responsabil tehnic cu executia atestat in domeniul lucrari de constructii edilitare si de gospodarire comunala;
- un Coordonator in materie de sanatate si securitate in munca;
- sudori autorizati in polietilena- sudori autorizati in otel- personal autorizat ANRE executie lucrariSe vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare din pozitiile de mai sus.Pentru persoanele propuse se vor prezenta CV-uri (Formular 9) precum si documente care sa probeze specializarea personalului de mai sus, atestate, autorizatii necesare conform prevederilor legale in materie, valabile la data limita de depunere a ofertelor;
- Declaratie de disponibilitate in care se prezinta acordul scris al fiecarei persoane pentru participarea in contract;
- Documente incheiate conform prevederilor legale, din care rezulta modul de colaborare cu persoanele implicate in contract (contracte de munca, colaborare, servicii, angajamentele obtinute pt participarea la procedura, conf art 188, alin 2/OUG34/06, din care sa reiasa experienta in domeniu pentru personalul propus etc);
- Decizie de numire / Autorizatie pentru Responsabilul cu controlul calitatii, valabila la data limita de depunere a ofertelor;
- Atestat/Autorizatie in conformitate cu prevederile legale pentru Responsabilul Tehnic cu Executia, valabila la data limita de depunere a ofertelor;
- Atestat/Autorizatie in conformitate cu prevederile legale pentru Coordonatorul in materie de sanatate si securitate in munca, valabila la data limita de depunere a ofertelor.- pentru dovedirea experientei profesionale, documente care sa ateste participarea la cel putin un proiect similar, Informatii despre dotarile specifice: Operatorii economici trebuie sa faca dovada ca au in dotarea lor sau dispun (proprietate, leasing sau prin contracte/ conventii de inchiriere), de urmatoarele urmatoarele utilaje si echipamente tehnice: - statie de betoane de ciment- laborator minim grad II autorizat I.S.C. Autorizatiile laboratoarelor trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor, in conformitate cu prevederile Ordinului 153/2010 Inspectoratul de Stat in Constructii ISC publicat in Monitorul Oficial 187 din 24 martie 2010.Se vor prezenta copii dupa autorizatiile laboratoarelor autorizate cu care va colabora la executia proiectului. In cazul in care laboratorul respectiv nu apartine producatorului se vor prezenta si contractele de colaborare incheiat intre producator si laboratoarele respective. Autorizatiile laboratoarelor trebuie sa cuprinda in profilele autorizate toate determinarile de laborator necesare realizarii proiectului terasamante, betoane, armaturi, suduri si trebuie sa fie in termenul de valabilitate. Atat contractele de colaborare incheiate intre producator si laboratoarele respective cat si autorizatiile laboratoarelor trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.Se accepta si prezentarea unui contract de colaborarea sau prezentarea unui angajament de colaborare, urmand ca ofertantului declarat castigator sa i se solicite prezentarea documentelor justificative respective in acestsens.Ofertantul va face dovada ca dispune de urmatoarele utilaje si echipamente: - buldoexcavator- buldozer- excavator- autogreder- cilindru compactor- autobasculante, autobetoniere- mai mecanic- miniexcavatorPentru utilajele, mijloacele de transport in proprietate se vor anexa documentele de proprietate respectiv facturi, contracte de leasing sau certificate de inmatriculare, iar pentru cele asigurate de la terti se vor prezenta documentele privind inchirierea ? in copie.Se va permite si prezentarea si altor documente care sa faca dovada punerii la dispozitie (angajament de punere la dispozitie)., Informa?ii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, inten?ia sa o subcontracteze.In cazul in care autoritatea contractanta solicita, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situa?ia prevazuta de art. 691 din OUG nr. 34/2006, sub sanc?iunea excluderii din procedura de atribuire., In cazul unei asocieri se va prezenta un Acord de asociere(Formularul 3A), care va trebui legalizat de asocierea castigatoare inainte de semnarea contractului, in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului.In cazul asocierii mai multor executanti cerintele privind eligibilitatea siinregistrarea, trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat, iar celelalte cerinte privind capacitatea tehnica si capacitatea economico-financiara trebuie sa fie indeplinite prin cumul de grupul de asociati. Cerinta 1Informatii privind standardele de asigurare a calitatiinr. 1Operatorul economic trebuie sa dovedeasca faptul ca este certificat in conformitate cu Standardul de Asigurare a Calitatii ? ISO 9001 sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului), de catre un organism independent, acreditat in domeniu, conform cu legislatia comunitara sau cu standardele europene sau internationale privind certificarea.Se solicita prezentarea Certificatului SR EN ISO 9001 sau echivalent pentru domeniile de activitate al contractului? cu domeniile de activitate solicitate pentru aceasta investitie precizate in cadrul certificatului, in copie semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabil la data limita de depunere a oferte.Nota: lipsa unui document sau neprezentarea acestuia in forma ceruta de autoritatea contractanta duce la declararea ofertei ca inaceptabila si descalificarea ofertantului., Cerinta nr. 2Standarde de protectie a mediuluiOperatorul economic trebuie sa dovedeasca implementarea si mentinerea unui sistem de management al mediului in conformitate cu cerintele ISO 14001 sau echivalent.Se solicita prezentarea Certificatului SR EN ISO 14001 sau echivalent ? cu domeniile de activitate solicitate pentru aceasta investitie precizate in cadrul certificatului, in copie semnata si stampilata de reprezentantul legal alofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabil la data limita de depunere a oferte.Nota: lipsa unui document sau neprezentarea acestuia in forma ceruta de autoritatea contractanta duce la declararea ofertei ca inaceptabila si descalificarea ofertantului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.04.2013 08:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.04.2013 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 25.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 11.04.2013 15:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer