Achizitie publica - SISTEM INTEGRAT DE ALIMENTARE CU APA, RETEA DE CANALIZARE SI STATIE DE EPURARE IN SATELE ALEXANDRU VLAHUTA SI GHICANI, COMUNA ALEXANDRU VLAHUTA, JUDETUL VASLUI
Detaliu pentru invitatia numarul 326432
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 326432/11.05.2012
Denumire contract: SISTEM INTEGRAT DE ALIMENTARE CU APA, RETEA DE CANALIZARE SI STATIE DE EPURARE IN SATELE ALEXANDRU VLAHUTA SI GHICANI, COMUNA ALEXANDRU VLAHUTA, JUDETUL VASLUI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Alexandru Vlahuta (Primaria comunei Alexandru Vlahuta)Cod fiscal: 3394139, Adresa: Tudor Vladimirescu, 186, Barlad, Telefon: 0788541667, Fax: 0335810598
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Tudor Vladimirescu, 186, Barlad, Romania, cod postal: 731165, telefon: +40 235-429317, fax: +40 235-429317, persoana de contact: Cojocaru Danut
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Alexandru Vlahuta, judetul Vaslui
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SISTEM INTEGRAT DE ALIMENTARE CU APA, RETEA DE CANALIZARE SI STATIE DE EPURARE IN SATELE ALEXANDRU VLAHUTA SI GHICANI, COMUNA ALEXANDRU VLAHUTA, JUDETUL VASLUI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?Executia de lucrari pentru realizarea unui SISTEM INTEGRAT DE ALIMENTARE CU APA, RETEA DE CANALIZARE SI STATIE DE EPURARE IN SATELE ALEXANDRU VLAHUTA SI GHICANI, COMUNA ALEXANDRU VLAHUTA, JUDETUL VASLUI?
II.1.6) CPV: 45231300-8 - Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 647, 952 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare :100.000 leiForma de constituire: Garantia de participare se poate constitui prin: - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari in favoarea autoritatii contractante ? COMUNA ALEXANDRU VLAHUTA , care se prezinta in original, pana la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila.- virament bancar prin ordin de plata in contul Autoritatii Contractante ? COMUNA ALEXANDRU VLAHUTA, confirmat (certificat) de catre banca emitenta pana la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Documentele care atesta constituirea garantiei de participare (scrisoarea de garantie bancara, ordinul de plata), se prezinta in original si vor fi anexate/atasate la coletul/plicul care contine oferta (se vor prezenta in afara coletului/plicului care contine oferta). Acestea vor fi insotite, dupa caz, de documentele in original privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica/acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei;d) in cazul in care ofertantul depune contestatie , iar CNSC respinge contestatia, AC va retine din garantia de participare sumele prevazute in conformitate cu art. 2781 din OUG34/2006, adica suma de 8.124, 49 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 2% din valoarea contractului fara T.V.A. Modul de constituire a garantiei: retineri succesivedin situatiile de plata.Se va completa si formularul 16.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea1.Ofertantul trebuie sa completeze Formularul 12 A din documentatia de atribuire (in cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinteacest formular), conf. art.180 din OUG nr.34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare.In plus, Prezentarea a oricarui document considerat edificator in tara de origine sau in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, princare demonstreaza faptul ca nu se incadreaza in nici una dintre situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006: cazier fiscal al societatii, inoriginal sau copie, sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006Ofertantul trebuie sa completeze Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile sicompletarile ulterioare - Formularul 12 B din documentatia de atribuire.Declaratie privind calitatea de participant la proceduraOfertantul trebuie sa completeze Declaratia privind calitatea de participant la procedura Formularul 12 C din documentatia de atribuire.1.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formularul 4 (conform Ordinului nr.314/2010 al Presedintelui A.N.R.M.A.P.)1. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 - cu modificarile sicompletarile ulterioare - Formularul 5.3.Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie /organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patruleainclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), din OUG 34/2006, cu persoane ce detinfunctii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuiresunt presedintele autoritatii contractante, respectiv Primarul, si presedintele comisiei de evaluare a ofertelor, precum si membrii comisiei deevaluare.In sensul prevederilor art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele din cadrul autoritatii contractantece detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire : Gruia Laura, Galea Dan, Ichim Catalin Laurentiu.Persoanele cu functii de decizie din cadrul Primariei Al Vlahuta: Primar: Cojocaru DanutViceprimar: Nasui Laurentiu NeluSecretar: Haghiac LilianaCertificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plataCerinta minima obligatorie: - Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente in care este prezentata situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei incare se prezinta ofertele, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinitobligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale invigoare in Romania.- Certificat de atestare privind obligatiile la fondul de mediu. Referitor la Certificatul de atestare privind obligatiile la fondul de mediu, acesta s-a solicitat deoarece operatorii economici utilizatori de surse care genereaza emisii de poluanti in atmosfera sunt obligati a declara si a platitaxa la Fondul de Mediu, in cuantumul si pentru substantele prevazute in anexa nr. 1 la Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 196/2005, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 105/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, astfel certificatul de atestare privindobligatiile la fondul de mediu nu face decat sa dovedeasca acest lucru.- Pentru persoane juridice/fizice straine se va prezenta orice document tip ? eliberat de autoritatile competente din tara in care ofertantuleste rezident, in traducere legalizata in limba romana.- Imputernicire de semnatura pentru persoana/persoanele autorizate sa semneze oferta, documentele ofertei si contractual - Formularul nr.21Declaratie privind participarea la licitatie in concordanta cu regulile de concurenta1. Cerinta obligatorie: Ofertantul trebuie sa certifice participarea la procedura de achizitie in concordanta cu regulile de concurenta. Mod de dovedire: Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Persoane juridice/fizice romaneCerinte obligatorii : - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa reiasa ca agentul economic are prevazut in obiectul de activitatedomeniul de activitatea supus licitatiei si nu are inscrise urmatoarele mentiuni: falimente, condamnari, abuz de incredere, fals, uz de fals, concurenta neloiala, abateri.Toti participantii la licitatie, fie societati comerciale, asocieri sau subcontractanti, este obligatoriu ca acestia sa prezinte certificat constatatordin care sa rezulte ca detin in obiectul de activitate codurile CAEN necesare indeplinirii contractului de achizitie publica (sau parti din acesta)supus licitatieiPersoane juridice / fizice straineCerinte obligatorii : Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, ofertantul/candidatul va prezenta documente edificatoare care sadovedeasca o forma de inregistrare/atestare cu apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, precum si un certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs, in traducere legalizata in limba romana. (in cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular).Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilant contabil pentru ultimii trei ani respectiv, 2008, 2009, 2010, Se va completa formularul de informatii generale. Formularul B2Informatii privind cifra de afaceri: Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 10.000.000, 00 lei, Cash-flow - in valoare de minim 1.400.000 lei.Perioada pentru care se va avea acces la disponibil: 10 luni.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principale lucrari executate in ultimii 5 ani - Formular 12 E, Lista de experienta similara: - formularele de experienta similara. Formular B3Prezentarea a maxim4 (patru) contracte ce au avut ca obiect, in mod cumulativ, executia de Retele alimentare cu apa, Retele de canalizare si Statii de epurare ape reziduale. Valoarea totala a lucrarilor de Retele alimentare cu apa, Retele de canalizare si Statii de epurare ape reziduale, prezentate in cele patru contracte, trebuie sa fie de minim 5.600.000 lei, fara TVA, din care valoarea lucrarilor pentru retele de alimentare cu apa trebuie sa fie de minim 2.300.000 leifara TVA si valoarea lucrarilor pentru retele de canalizare si statii de epurare ape uzate menajere trebuie sa fie de minim 3.343.000 lei fara TVA.- contract si procese verbale de predare/receptie(receptie partiala), mentionate anterior (aferente contractului prezentat la experienta similara);
- recomandare din partea beneficiarului, Necesarul minim de utilaje: - Instalatie de foraj uscat mechanic ? min. 1 buc;
- Instalatie de foraj orizontal ? min. 1 buc;
- Excavator cu cupa de 1 mc ? min. 1 buc;
- Buldozer ? min. 1 buc;
- Sapatoare in spatii limitate (mini excavatoare) ? min. 1 buc;
- Incarcator frontal ? min. 1 buc;
- Pompa epuisment ? min. 1 buc;
- Vibrator pentru beton ? min. 1 buc;
- Mai mechanic ? min. 1 buc;
- Motopompa ? min. 1 buc;
- Aparat de sudura PEHD ? min. 1 buc;
- Sisteme de sprijiniri santuri;
- Autobasculanta ? min. 1 buc;
- Trailer 40 t - pentru transport conducte - min. - 1 buc;
- ofertantul va face dovada ca dispune de laborator gradul II (propriu sau cucontract de prestare/colaborare), autorizat pentru determinarile necesare laexecutia acestei lucrari., Informatii privind personalul: Declaratii privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si alcadrelor de conducere din cadrul organizatiei ofertantului, Lista nominala a personalului propus pentru indeplinirea contractului(Formular 6) trebuie sa cuprinda minim: - Sef santier ? min 3 ani experienta;
- Responsabil tehnic cu executia (RTE);
- Resposabil cu Controlul calitatii lucrarilor in domeniul lucrarilor supuse licitatiei;
- Responsabil cu protectia muncii;
- Responsabil tehnic cu sudura - minim 1 persoana cu autorizatie de sudorPE-HD emisa de ISCIR;
- Responsabil cu protectia muncii, securitatea muncii, PSI ? persoana calificata in domeniul sanatatii si securitatii muncii;
- Responsabil cu managementul de mediu? persoana calificata in domeniul managementului protectiei mediului;
- Responsabil de lucrari de foraj ? persoana cu studii superioare specializarea Foraje., Ofertantul va prezenta pentru personalul de specialitate: - contracte;
- diplome/autorizatii;
- cv-uri, Informatii privind subcontractantiio declaratie din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vaindeplini subcontractantuli) Se va completa Formularul nr. 12 G (declaratie privind partea/partile dincontract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora).ii) Se va prezenta acordul de subcontractare, in original sau copielegalizata, din care sa rezulte partea din contract pe care o va indeplinifiecare asociat (fizic si valoric, inclusiv ca procent din valoarea contractului).iii) Se vor atasa toate documentele solicitate la Capacitatea de exercitare aactivitatii profesionale, documente (inregistrare) - Certificat constatator emisde Oficiul Registrului Comertului., Informatii privind asociatiii) Contractul de asociere in original sau copie, din care sa rezulte cine esteliderul asociatiei, precum si imputernicirea liderului asociatiei de a semnaoferta in numele asociatiei.ii) Se va atasa imputernicirea liderului asociatiei de a reprezenta asociatia laprocedura de atribuire.iii) Se vor atasa toate documentele solicitate la Situatia personala aofertantului, Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale(inregistrare), Informatii privind capacitatea tehnica si Informatii privindcapacitatea profesionala pentru fiecare asociat., Alte Informatii suplimentare conform HG 834/2009 Standarde de asigurarea calitatii: ISO 9001 ? in domeniul lucrarilor supuse licitatiei, Standarde de protectia mediului: certificarea sistemului de management mediu ISO 14001 in domeniul supuslicitatiei.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
55
Descriere: Punctajul (55 puncte) pentru factorul de evaluare ?Pretul ofertei" se acorda astfel: Pentru cel mai scazut dintre preturi se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv (55 puncte); Pentru celelalte preturi ofertate punctajul se acorda proportional, astfel: P(n) = Pret minim / Pret (n) X55; Unde, P(n) - punctajul ofertei pentru factorul de evaluare ?Pretul ofertei"; Pret minim - pretul cel mai mic ofertat; Pret (n) - pretul ofertat de operatorul economic pentru care se calculeaza punctajul. Punctaj total oferta: Pfinal=Ppretul ofertei x 55% + Ptermen de executie a lucrarilor x 40% + Ptermen de mobilizare x 5%; In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.Daca ofertele clasate pe primul loc au punctaje egale, autoritatea contractanta va incheia contractul cu ofertantul a carui oferta are cel mai mic pret.
Termenul de executie a lucrarilor
40
Descriere: Punctajul si algoritmul : a)pt.cea mai scazuta Durata de executie a lucrarii, dar nu mai putin de 1 luni - care sa asigure nivelul calitativ, tehnic si functional al ofertei, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv - 40 puncte b) pentru o alta perioada de realizare a contractului, dar nu mai mult de 36 luni - se acorda punctajul astfel : Dn = Durata de executie a lucrarii minima/(Durata de executie a lucrarii propusa dar nu mai mult de 36 luni de la emiterea ordinului de incepere a lucrarii) x punctajul maxim alocat, unde: Punctaj (n) = punctajul ofertei n; D (n) = Durata de executie a lucrarii n; Pentru o oferta mai mare de 36 luni, oferta este declarata neconforma, potrivit art.36(2)a) din HG 925/2006 Termenul ofertat se va exprima in zile. Se considera 1 luna = 30 zile. Termenul curge de la primirea ordinului de incepere al lucrarii.
Durata de mobilizare in vederea remedierii avariilor/defectiunilor semnalate in Perioada de Garantie de Autoritatea Contractanta
5
Descriere: Pentru oferta cu Tminim-durata cea mai mica de mobilizare in vederea remedierii avariilor/defectiunilor semnalate in Perioada de Garantie de Autoritatea Constractanta- se acorda punctajul maxim alocat acestui sub-factor, respectiv 5 puncte. Pentru celelalte oferte, punctajul se va acorda dupa formula: T=(Tofertat/Tminim)x5
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: gratuit din seap si in format electronic de la sediul primariei Alexandru Vlahuta, jud Vaslui
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.05.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.05.2012 15:17