Achizitie publica - SISTEM INTEGRAT DE ALIMENTARE CU APA, STATIE DE TRATARE, CANALIZARE SI STATIE DE EPURARE, SAT ORLEA, COM. ORLEA, JUDETUL OLT
Detaliu pentru invitatia numarul 337893
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 337893/19.10.2012
Denumire contract: SISTEM INTEGRAT DE ALIMENTARE CU APA, STATIE DE TRATARE, CANALIZARE SI STATIE DE EPURARE, SAT ORLEA, COM. ORLEA, JUDETUL OLT
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA ORLEACod fiscal: 4394633, Adresa: Str. Principala F.N., Orlea, Telefon: 0249-536569, Fax: 0249-536569
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sat Orlea Noua, Strada Valea Dunarii, nr. 2., Orlea, Romania, cod postal: 237305, telefon: +40 0249536331, fax: +40 0249536331, persoana de contact: VIOREL OITA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei Comunei Orlea, Comuna Orlea, judetul Olt, Strada Valea Dunarii, nr. 2
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SISTEM INTEGRAT DE ALIMENTARE CU APA, STATIE DE TRATARE, CANALIZARE SI STATIE DE EPURARE, SAT ORLEA, COM. ORLEA, JUDETUL OLT
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Alimentare cu apa si statie tratare: Conform schemei tehnologice generale, principalele obiective ale sistemului de alimentare cu apa sunt: - Sursa ? 3 foraje de explorare-exploatare ca adancimea de 50 m, fiecare, si cu debit/foraj de cca 2, 5 l/s. Aceste foraje vor fi echipate cu electropompe submersibile cu urmatoarele caractereristici/pompa : Q=2, 5 l/s si Hp = 70 m.- Conducta de aductiune intre cele 3 foraje si statia de tratare din PEID, L=676 m, cu diametrul intre De 90 mm si De 110 mm.- Gospodarie de apa, ce cuprinde: - Statie de tratare amoniu si fier -mangan, pentru un debit de 7, 75 l/s;
- Rezervor de inmagazinare de 500 mc- Statie de pompare cu grup de pompe booster pentru asigurarea presiunii de apa in retea, echipata cu (2+1) + 1 pompa de incendiu, pompe cu urmatoarele caracteristici: Qtot = 11, 76 l/s, H= 30 m, si Qinc=5 l/s, Hp=30 m- Retea de distributie in lungime totala de 11.945 m, prevazuta din PEID, cu diametre cuprinse intre De 63?160 mm.Canalizare si statie epurareReteaua de canalizare menajera din satul Orlea are o lungime totala de13778 m, prevazuta a fi realizata din tuburi PVC SN 8 PN1 cu diametrul De 250 x 6.20 mm, montate ingropat, sub adancimea de inghet.Traseul pe care se va monta reteaua de canalizare menajera prezinta denivelari pana la 10m. Din acest motiv, pentru a se evita executia retelei la adancimi mai mari de 4 m, s-au prevazut amplasarea a 5 statii de pompare ape uzate menajere, cu conducta de refulare din polietilena de inalta densitate PE 100 SDR 17 Pn 10 avand diametrele De 75x4.50mm ? L=984 mm De 90x5.40 mm ? L=226 m.Pe traseul conductei de refulare s-au prevazut 5 camine de disipare a energiei la legarea in canalizarea menajera cu curgere gravitationala. De asemenea, pe traseul retelei de refulare au fost prevazute 6 camine de curatire.Lungimea totala de 14988 m a retelei de canalizare este formata din 13788 m (retea canalizare) plus 1210 m (retea refulate). Pe strada Valea Dunarii reteaua de canalizare menajera va fi pozata atat pe partea stanga cat si pe partea dreapta. Pe restul strazilor, reteaua de canalizare va fi pozata pe partea stanga. Subtraversare strazii Valea Dunarii se va face prin foraj orizontal in tub de protectie din otel Dn 406x8 mm.Apa uzata menajera colectata de reteaua de canalizare menajera proiectata va fi epurata intr-o statie de epurare si descarcata apoi prin intermediul unei guri de descarcare in emisar natural.Statia de epurare are capacitatea de 450 mc/zi corespunzator debitului de ape uzate menajere
II.1.6) CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 8, 418, 340 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
168.000, 00 LEI. Modul de constituire: a) scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractanteb) ordin de plata in contul autoritatii contractante. Garantia de participare se va vira in contul RO55TREZ5095006XXX000490 deschis la Trezoreria Corabia, cod fiscal 4394633 insotit de confirmarea bancii emitente pentru efectuarea platiic) Un instrument de garantare emis, in conditiile legii, de o societate de asigurari.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.In cazul respingerii unei eventuale contestatii de catre CNSC, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare o suma conform art. 278ยน, din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
In cuantum de 5 % din valoarea contractului, exclusiv T.V.A., prin retineri succesive din situatia de lucrari sau printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitateaOperatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului 1 ;Se va prezenta Cazier fiscal al companiei, eliberat de DGFP/ANAF, in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?;Se va prezenta Cazier fiscal al administratorului/administratorilor societatii, eliberat de DGFP/ANAF, in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?;Se va prezenta cazierul judiciar in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?din care sa reiasa ca administratorul si /asociatul/asociatii, astfel cum acestia sunt nominalizati in certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrul Comertului, nu a/au fost condamnat/i, in ultimii trei ani, prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti. ?;Se va prezenta cazierul judiciar al societatii in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonantaOperatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului 2 ;Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente in care este prezentata situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit.Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit. In cazul documentelor emise intr-o alta limba decat cea romana acestea vor fi insotite de traducerea legalizata in limba romana in original.Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului nr. 3 ;Ofertantul nu are dreptul, ca in cadrul acestei proceduri: a) sa depuna doua sau mai multe candidaturi/oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor candidaturilor/ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaCerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului 4 ;Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;Cerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului 5 ;Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie / organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), din OUG 34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire. In sensul prevederilor art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Oita Viorel ? PrimarFlorescu Floricel - viceprimarNacea Gabriel ? secretarCumpanasu Mariana ? contabilConsilieri locali: BARBUION, BALOIMARCEL, BUCALET FLORIN GIGI, POPESCUNELU, CHIRCA BADITACOSARANMARIAN, ENEFLORICEL, FLORESCUFLORICEL , COICEALILIAN CRISTIAN, POPESCUCOSMIN, VATACONSTANTIN Persoane juridice romaneOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Cerinta obligatorie: 1. Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta din care sa rezulte ca: - este autorizat sa desfasoare activitatile din obiectul achizitiei, respectiv in domeniile de activitate: lucrari de constructii a proiectelor utilitare pentru fluide; lucrari de pregatire a terenului; lucrari de constructii a caldirilor rezidentiale si nerezidentiale; lucrari de instalatii electrice; lucrari de instalatii sanitare; lucrari de constructii a altor proiecte ingineresti, conform Ordinului Institutului National de Statistica nr. 337/2007 privind actualizarea Clasificarii activitatilor din economia nationala ? CAEN, cu modificarile si completarile ulterioare;Documentul sa fie eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelorDocumentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia prezentarii documentelor solicitate, cerinta minima de calificare fiind indeplinita daca fiecare asociat are autorizate activitatiile pentru partea din contract pe care o va derula. Cerinta se va fi indeplinita prin cumul, pentru partea din contract pe care o realizeaza conform prevederilor Acordului de asociere;Autoritatea contractanta, inainte de semnarea contractului va solicita ofertantului clasat pe primul loc, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in cazul in care acesta a fost depus in copie lizibila cu mentiunea ?copie conform cu originalul?.Persoane juridice / fizice straineOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Cerinta obligatorie: Se vor atasa copii dupa original, si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.In cazul documentelor emise intr-o alta limba decat cea romana acestea vor fi insotite de traducerea legalizata in limba romana in originalSe vor atasa documentele relevante, in original sau copie legalizata, si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte: 1) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;2) codul unic de inregistrare;3) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);4) structura actionariatului;5) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;6) domeniul de activitate principal;7) domeniile de activitate secundare;8) operatorul economic este autorizat, in conditiile legislatiei statului in care isi are sediul, sa desfasoare activitati similare celor ce fac obiectul prezentei achizitii respectiv: lucrari de constructii a proiectelor utilitare pentru fluide; lucrari de pregatire a terenului; lucrari de constructii a caldirilor rezidentiale si nerezidentiale; lucrari de instalatii electrice; lucrari de instalatii sanitare, de incalzire si de aer conditionat ; lucrari de constructii a altor proiecte ingineresti;i) situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete.Documentele vor fi utilizate si la verificarea situatiei personale a ofertantului.In cazul documentelor emise intr-o alta limba decat cea romana acestea vor fi insotite de traducerea legalizata in limba romana in original.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: -Cifra medie globala de afaceri pe ultimii trei ani ? minim 16.800.000 leiPersoanele juridice straine vor atasa, in copie insotita de traducere autorizata in limba romana, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind situatia economica. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata doar o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens; Persoanele juridice romane vor atasa copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa situatiile financiare anuale aferente ultimilor trei ani fiscali (bilant contabil) inregistrate potrivit legii., - Scrisoare de bonitate bancara sau declaratii bancare corespunzatoare prin care se demonstreaza faptul ca in cazul atribuirii contractului operatorul economic are acces la disponibilitati banesti, facilitati de credite in vederea realizarii de cash-flow de investitie pentru o perioada de 90 zile in suma minima de 1.098.000, 00 lei pentru obiectivul de investitii ?Sistem integrat de alimentare cu apa, statie de tratare, canalizare si statie de epurare, Sat Orlea, Com. Orlea, Judetul Olt?Scrisoarea de bonitate bancara va preciza clar posibilitatea ofertantului de acces la disponibilitatile solicitate mai sus in cazul atribuirii contractului exclusiv pentru lucrarea in cauza independent de alte facilitati de credit sau disponibilitati existente., - Nivelul indicatorului financiar "lichiditate generala"aferent ultimului an fiscal minim 98%Transformarea valorii cifrei medii anuale de afaceri din lei in euro se va face la cursul mediu anual comunicat de B.N.R, disponibil pe adresa www.bnr.ro.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - cel putin un contract sau cel mult doua contracte din care sa rezulte executarea unei sistem de alimentare cu apa (retea de alimentare cu apa si statie de tratare) in valoare de cel putin 3.070.000, 00 lei;
- cel putin un contract sau cel mult doua contracte din care sa rezulte executarea unei sistem de canalizare (retea de canalizare si statie epurare) in valoare de cel putin 5.150.000, 00 lei;Nota: Se accepta si contracte care contin ambele tipuri de lucrari.Se vor prezenta obligatoriu: - Copii contracte sau extrase din contracte certificate confom cu originalul. Copii pentru recomandare/document constatator din partea beneficiarilor fiecarui contract certificate confom cu originalul din care sa rezulte caracteristicile tehnice ale lucrarilor executate care sa demonstreze respectarea cerintei minime de calificareCopii pentru PVRT/PVRF pentru fiecare contract certificate cf cu orig, Cerinta nr. 2Operatorul economic trebuie sa dispuna de: - Instalatie de foraj Hmin= 50 m;
- buldoexcavator;
- autobetoniera;
- pompa beton;
- autobasculante;
- compactor- masina/aparat sudura PE;
- statie de de preparare a betoanelor de ciment;
- laborator de verificari si incercari grad II;, documente privind asigurarea utilajelor minime solicitate; (proprietate/chirie/leasing /angajament ferm/orice altfel de documente legale)-Pentru echipamentele proprii se va atasa in copie documente care atesta proprietatea pentru echipamentele minimale solicitate.-Pentru echipamentele inchiriate se va atasa o copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa contractele de inchiriere;, - Pentru utilajele si echipamentele tehnologice solicitate (buldoexcavator, pompa beton, compactor, masina/aparat sudura PE) se va prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?raportul de inspectie tehnica emis de catre un organism de inspectie pentru echipamente tehnologice pentru constructii potrivit Ordinului MLPTL nr 337/N/2000 privind aprobarea reglementarii tehnice ?Procedurade inspectie tehnica a masinilor si echipamentelor tehnologice de constructii aflate in exploatare, indicativ PCC 021/2000?, -Pentru utilajele de transport (autobasculanta si autobetoniera) se va prezenta in original o declaratie pe propria raspundere din care sa rezulte ca in cazul in care oferta este declarata castigatoare se obliga sa faca dovada inspectiei tehnice periodice potrivit dispozitiilor Ordonantei Guvernului nr. 81/2000 privind certificarea incadrarii vehiculelor rutiere inmatriculate in normele tehnice privind siguranta circulatiei rutiere, protectia mediului si in categoria de folosinta conform destinatiei, prin inspectia tehnica periodica., - Pentru statia de betoane autorizatia de mediu in termen de valabilitate potrivit dispozitiilor OUG 195/2005 privind protectia mediului;, -Pentru laboratorul de verificari si incercari gradul II se va prezenta Autorizatia ISC in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotita de anexa cu incercarile autorizate. Autorizatia trebuie sa cuprinda in profilele autorizate toate incercarile de laborator necesare executiei lucrarilor si trebuie sa fie in termen de valabilitate ? potrivit prevederilor Legii nr. 10/1995 privind calitatea in constructii, cu modificarile ulterioare si a Regulamentului de autorizare a laboratoarelorde analize si incercari in constructii, aprobat prin Hotararea Guvernului 808/2005, Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii.Declaratii de disponibilitate - Formular 12- Copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?dupa diplomele, adeverintele, autorizatiile, atestatele, legitimatiile sau certificatele detinute de persoanele respective, necesare pentru dovedirea indeplinirii cerintelor minime;
- CV-uri semnate in original continand informatii necesare pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor minime., - Coordonator de lucrari ? ing./subing. absolvent al unei facultati de profil (instalatii in constructii/hidrotehnica/geodezie/ingineria mediului) cu exp. prof. in dom. lucrarilor de alim. cu apa si/sau canalizare, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar- Coordonator de lucrari ? ing./subing. absolvent al unei facultati de profil (instalatii in constructii/ ingineria mediului/ hidrotehnica / geodezie/ foraj sonde) cu exp. prof. in domeniul lucrarilor de foraj-extractie, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;Declaratii de disponibilitate - Formular 12- Copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?dupa diplomele, adeverintele, autorizatiile, atestatele, legitimatiile sau certificatele detinute de persoanele respective, necesare pentru dovedirea indeplinirii cerintelor minime;
- CV-uri semnate in original continand informatii necesare pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor minime., - un Resp. tehnic cu exec. (RTE) atestat de catre MDRT in domeniul alim. cu apa si canalizare;
- un Resp. tehnic cu exec. (RTE) atestat de catre MDRT in dom. constructiilor civile, ind. si/sau agricole;Declaratii de disponibilitate - Formular 12- Copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?dupa diplomele, adeverintele, autorizatiile, atestatele, legitimatiile sau certificatele detinute de persoanele respective, necesare pentru dovedirea indeplinirii cerintelor minime;
- CV-uri semnate in original continand informatii necesare pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor minime., - un Resp. cu controlul calit. lucrarilor- in dom. lucrarilor de alim. cu apa si/sau canalizare;
- un Resp. cu controlul calit. lucrarilor- in dom. lucrarilor de constr. civile, ind. si/sau agricole;
- un Ing.- specializarea instalatii electrice autorizat ANRE Gr. II ;
- un resp. SSM - cu exp. prof. in domeniu dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;
- un sudor autorizat ISCIR pentru sudura PEHDDeclaratii de disponibilitate - Formular 12- Copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?dupa diplomele, adeverintele, autorizatiile, atestatele, legitimatiile sau certificatele detinute de persoanele respective, necesare pentru dovedirea indeplinirii cerintelor minime;
- CV-uri semnate in original continand informatii necesare pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor minime., Informatii privind subcontractantii si asociatiiOfertantul are dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contract. In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritatea contractanta va solicita, la incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta.Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale. Standard de protectie a mediuluiCerinta obligatorie: Operatorul economic trebuie sa prezinte Certificarea sistemului de management al mediului, respectiv ISO 14001 sau echivalent lucrari de alimentare apa, edilitare, canalizare si tratare a apei, lucrari de constructii a cladirilor rezidentiale si nerezidentiale, lucrari de instalatii aferente constructiilor.In cazul asocierii cerinta va fi indeplinita in mod individual pentru parte de contract pe care o realizeaza potrivit Acordului de asociere., Standarde de asigurare a calitatiiCerinta obligatorie: Operatorul economic trebuie sa prezinte certificat pentru sistemul calitatii aplicat pe baza standardelor SR EN ISO 9001 sau echivalent pentru activitatile: lucrari de alimentare apa, edilitare, canalizare si tratare a apei, lucrari de constructii a cladirilor rezidentiale si nerezidentiale, lucrari de instalatii aferente constructiilor.In cazul asocierii cerinta va fi indeplinita in mod individual pentru parte de contract pe care o realizeaza potrivit Acordului de asociere.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
75
Descriere: a) pentru cel mai scazut pret ofertat - pret minim - care sa asigure nivelul calitativ, tehnic si functional al ofertei, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv;b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) -pret n - se acorda punctajul astfel : Pn = (pret minim/pret n ) x punctajul maxim alocat, unde: Punctaj (n) = punctajul ofertei n; Pret (n) = pretul ofertei; Punctaj maxim = 75, punctajul pentru pretul minim, conform punctului a).Preturile care se compara, in vederea acordarii punctajului, sunt preturile ofertate, exclusiv TVA.
Perioada garantiei de buna executie
10
Descriere: a) pentru perioada de garantie cea mai mare (dar nu mai putin de 24 luni si nu mai mult de 60 de luni), se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare (10 puncte ); b) pentru alta perioada de garantie, (cuprinsa intre 24 si 60 luni)se acorda punctajul astfel: Pn = (perioada n/perioada max ) x punctajul maxim alocat.c) pentru o perioada de garantie sub 24 luni oferta va fi declarata neconforma iar pentru o perioada de garantie mai mare de 60 de luni se acorda un punctaj similar perioadei de 60 luni
Termen de executie
15
Descriere: a) pentru cea mai scurta perioada (dar nu mai putin de 20 luni si nu mai mult de 23 luni) se acorda punctajul maxim alocat (15 puncte); b) pentru o perioada mai mare de 23 luni oferta va fi declarata neconforma iar pentru o durata de executie mai mica de 20 luni nu se acorda punctaj suplimentar, punctajul acordat fiind similar termenului de executie de 20 luni;c)pentru alta perioada de executie, se acorda punctajul astfel: Pn = (perioada min/perioada n ) x punctajul maxim alocat.Termenul de executie va fi corelat in mod obligatoriu cu cerintele din Propunerea tehnica.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia este disponibila prin intermediul operatorului SEAP la adresa www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.10.2012 15:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.10.2012 13:44