Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SISTEM INTEGRAT DE ALIMENTARE CU APA, STATIE DE TRATARE, CANALIZARE SI STATIE DE EPURARE, IN SAT STOENESTI, COMUNA STOENESTI, JUDETUL VALCEA


Detaliu pentru invitatia numarul 341179
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Stoenesti
Numar invitatie: 341179/19.12.2012
Denumire contract: SISTEM INTEGRAT DE ALIMENTARE CU APA, STATIE DE TRATARE, CANALIZARE SI STATIE DE EPURARE, IN SAT STOENESTI, COMUNA STOENESTI, JUDETUL VALCEA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna StoenestiCod fiscal: 2541860, Adresa: Jud Valcea, com Stoenesti, Stoenesti, Telefon: 0250 777489, Fax: 0250 777510
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Jud Valcea, com Stoenesti, Stoenesti, Romania, cod postal: 247625, telefon: +40 250777489, fax: +40 250777510, persoana de contact: Gheorghe Dumbrava
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Stoenesti, judetul Valcea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SISTEM INTEGRAT DE ALIMENTARE CU APA, STATIE DE TRATARE, CANALIZARE SI STATIE DE EPURARE, IN SAT STOENESTI, COMUNA STOENESTI, JUDETUL VALCEA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Alimentare cu apa: ? infiintare retea de alimentare cu apa;? statie de tratare;Canalizare: ? infiintare retea de canalizare;? statie de epurare ape uzate.
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 6, 378, 810 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de 120.000 lei. Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.Comuna Stoenesti, cod fiscal 2541860, cod IBAN: RO94TREZ6715006XXX007107 Trezoreria Mun. Ramnicu Valcea. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor.Suma ce va fi retinuta de Autoritatea Contractanta in cazul in care contestatia depusa de ofertant va fi respinsa de catre CNSC, va fi de8.197, 88 lei, conform art. 2781 lit. c) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana. (Model orientativ Formular nr. 10)Pentru calculul garantiei de participare exprimat in alta moneda decat lei se va folosi cursul comunicat de Banca Nationala a Romaniei cu cel mult 5 zile inainte de data depunerii ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului fara TVA si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens)garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. Se vor avea in vedere si prevederile H.G. nr. 1045/2011.(Model orientativ Formular nr.10.1)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. In cazul in care oferta nu este semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului se va completa Formularul nr. 24 Imputernicire pentru semnatarul ofertei;2. Formularul 1 - Declaratie de eligibilitate;In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte acest formular.3. Formularul - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte acest formular.4. Certificatul eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic nu are obligatii fiscale de plata catre bugetul de stat, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (cu respectarea indicatiilor din nota de mai jos);5. Certificatul eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic nu are obligatii fiscale de plata catre bugetul local, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (cu respectarea indicatiilor din nota de mai jos);Nota: Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Aceste documente vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul?.Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata in limba romana. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.6. Formularul 2A - Certificat de participare cu oferta independenta;7. Formularul 2B - Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (evitarea conflictului de interese cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante cum ar fi: - Dumbrava Gheorghe ? primar;
- Chelcea Gheorghe ? viceprimar;
- Matei Mihai Gheorghe ? secretar;
- Tatulescu Nicoleta ? contabil;
- Cosma Ioan ? consilier juridic;
- Chelcea Nadia Andreea ? consilier local;
- Zaulet Valeriu ? consilier local;
- Chituc Vasile ? consilier local;
- Cioaca Ioan ? consilier local;
- Dicu Narcis ? consilier local;
- Marinescu Nicolae ? consilier local;
- Dragan Constantin ? consilier local;
- Nitu Elisabeta ? consilier local;
- Pelesca Alin Constantin ? consilier local;
- Pletea Constantin Catalin ? consilier local;
- Poenaru Gheorghe ? consilier local;
- Vucea Gheorghe? consilier local).8. Formularul 12 - Declaratia privind calitatea de participant la proceduraIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte acestformular. Documentele care dovedesc indeplinirea cerintelor vor fi prezentate de operatorul economic individual si pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri/unui grup de operatori economici.Orice document solicitat va fi prezentat in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, in conformitate cu legislatia tarii, nu se utilizeaza stampila, se va accepta o declaratie pe propria raspundere din partea operatorului economic in acest sens.Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana.In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic, se va atasa o imputernicire pentru aceasta.Cerinta 1Persoane juridice/fizice romane : Sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, iar obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte: nume complet, sediul, starea societatii, persoane imputernicite, administrator, obiectul de activitate, mentiuni referitoare la insolventa. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator prezentat de ofertant (operator economic unic) sau de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Nota: In cazul in care documentul solicitat a fost prezentat in copie conforma cu originalul, ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita sa prezinte, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata.In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, fiecare membru din grup trebuie sa dovedeasca ca pentru partea din contract pe care o realizeaza are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Persoane juridice/fizice straine : Sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit si faptul ca obiectul de activitate corespunde cu obiectul contractuluiDocument care dovedeste forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, din care sa reiasa informatii privind sediu, stare societate, persoane imputernicite, administrator, obiectul de activitate, mentiuni referitoare la insolventa. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in certificatul constatator prezentat de ofertant (operator economic unic) sau de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Document care atesta obiectele de activitate ale operatorului economic.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilanturile contabile vizate si inregistrate de organele competente, pentru anii 2009, 2010, 2011. Pentru ofertantii nerezidenti, in cazul carora legislatia tarii de origine nu prevede inregistrarea bilantului. Ofertantul va prezenta ultimele 3 bilanturi contabile anuale si anexele la acestea. Bilanturile contabile in copie lizibila ?conform cu originalul ?.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate ale documentelor solicitate mai sus., Cifra medie de afaceri globala pe ultimii trei ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat 12.757.620 lei; Se vor prezenta informatii pentru ultimii 3 ani Se solicita cifra de afaceri care vizeaza activitatea din ultimii 3 ani, in functie de informatiile si documentele disponibile ale operatorilor economici. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ. Pentru calcul cifrei de afaceri exprimate in alta moneda decat Lei se va folosi cursul mediu comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei pentru anii indicati(www.bnr.ro). An 2009, Curs mediu = 4, 2373; An 2010, Curs mediu =4, 2099; An 2011, Curs mediu = 4, 3197;, Disponibilitati banesti, resurse reale negrevate de datorii sau linii de credit pentru minim 12 luni de derulare a contractului, conform graficului de executie, in valoare de 3.827.286 lei (suma solicitata, pentru a nu fi considerata restrictiva, se va calcula dupa formula: S= valoare estimata contract/perioada de derulare a contractului Xperioada solicitata de autoritatea contractantaS reprezinta suma sau plafonul maxima/maxim impusa/impus., Daca ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea economica si financiara invocand si sustinerea acordata de alta persoana, se va dovedi sustinerea prin angajament ferm al persoanei respective, in forma autentica.Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art.180 si 181 lit.a), c1), d). Completare Formular 8; Completare Formularul 3; Bilanturile contabile pentru anii 2009, 2010, 2011, in copie lizibila ?conform cu originalul ?., In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste cerinte.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind asociatii Operatorii economici se pot asocia in vederea participarii la procedura de achizitie prezentand o oferta comuna. Partenerii asociati nu pot participa la aceeasi procedura si ca ofertanti asociati si ca ofertanti individuali sau ca asociati in mai multe asociatii ori ca subcontractanti ai unui alt ofertant. In cazul in care oferta declarata castigatoare va fi o oferta depusa de catre o asociatie de operatori economici, autoritatea contractanta va solicita ca asocierea operatorilor economici sa fie legalizata ? cu desemnarea unui lider de asociatie ? fara obligatia ca prin aceasta asociere sa se formeze o noua persoana juridica., Daca ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de alta persoana, se va dovedi sustinerea prin angajament ferm al persoanei respective, in forma autentica. Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art.180 si 181 lit.a), c1), d)., In cazul asocierii fiecare asociat va prezenta propriile documente de calificare., Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani Ofertantul trebuie sa fi executat cel putin un contract de complexitatea celui supus achizitiei publice, respectiv: lucrari de alimentare cu apa (put, retele, rezervor, statie de tratare) si canalizare (retele, statie de pompare, statie de epurare) sau prin contracte distincte, in valoare totala de minim 6.378.810 lei.In cazul in care documentele prezentate nu sunt relevante, autoritatea contractanta poate solicita informatii si documente suplimentare. Pentru experienta similara exprimata in alta moneda decat Lei se va folosi cursul mediu comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei., Informatii referitoare la personal: -Manager de Proiect/Repre Contractor; - Responsabil cu controlul calitatii (CQ) numit prin decizie interna, in domeniul constructiilor edilitare si de gospodarie comunala; - Responsabil protectia muncii si responabil PSI ? numit prin decizie interna, -Responsabil tehnic cu executia(RTE), atestat in domeniul constructiilor edilitare si de gospodarie comunala; - Sef de santier cu experienta profesionala in acesta functie prin participarea la cel putin un contract de executie cu obiect similar; -Inginer- specializarea topografie, experienta profesionala in acesta functie prin participarea la cel putin un contract de executie cu obiect similar; - Inginer instalatii , cu experienta profesionala in aceasta functie prin participarea la cel putin un contract de executie cu obiect similar; - minim 2 Electricieni autorizati ANRE IIIB, pentru executia de instalatii electrice; - minim 2 Sudori PE-HD autorizati ISCIR., Pentru cei nominalizati se vor prezenta: - Curriculum vitae; - Certificat de autorizare/Decizie interna, legitimatie etc. valabile, in copie lizibila ?conform cu originalul ?; - Contract de munca/servicii/colaborare, in copie lizibila ?conform cu originalul ?; - Diplome/atestate/cursuri de calificare din care sa reiasa ca sunt autorizati pentru rolul pentru care au fost propusi, in copie lizibila ?conform cu originalul ?. Nu se accepta propunerea unor persoane de specialitate care sa ocupe doua sau mai multe pozitii din cele mentionate.Se va permite si angajament de participare., Utilaje, instalatii, echipamente tehnice si laboratoare necesare pentru indeplinirea stricta a lucrarilor, acestea acopera necesarul conform extrasului de utilaje ofertat corelat cu graficul de executie propus, cu personalul de executie alocat.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca detine sub orice forma (proprietate/contract de inchiriere/leasing/angajament de punere la dispozitie)prin documente in copie lizibila ?conform cu originalul? a urmatoarelor: - Statie de preparare betoane; - Statie de sortare agregate si balastiera; - Instalatie de foraj orizontal, necesara pentru subtraversari; - Instalatie de foraj vertical, necesara pentru executie puturi la 100 m; - Laborator de incercari minim de gradul II autorizat pentru lucrarile care fac obiectul contractului., Documentele vor fi valabile pe durata contractului. In contract se vor specifica exact utilajele inchiriate si disponibilitatea acestora pe tot parcursul lucrarii.Fiecare ofertant are obligatia de a prezenta lista utilajelor necesare la indeplinirea integrala a contractului cu respectarea conditiilor din caietele de sarcini, in functie de tehnologia proprie de executie propusa si in concordanta cu documentele prezentate in oferta tehnica si in oferta financiara (cerinta obligatorie). In cazul unei asocieri se va prezenta si formularul pe intreaga asociere (cerinta obligatorie)., Informatii privind subcontractantii. Cerinte privind certificarea sistemului de management al calitatii conform stadardului ISO 9001 pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit..Pentru ofertantii nerezidenti se vor accepta si certificate echivalente emise de organisme abilitate in alte state ale Uniunii Europene. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate ale documentelor solicitate mai sus.Se accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea. Se solicita Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management al Calitatii, SR EN ISO 9001, in copie lizibila conform cu originalul., Cerinte privind certificarea sistemului de management de mediu conform stadardului ISO 14001 pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Pentru ofertantii nerezidenti se vor accepta si certificate echivalente emisede organisme abilitate in alte state ale Uniunii Europene. Ofertantiinerezidenti vor prezenta traduceri autorizate ale documentelor solicitate mai sus.Se accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea. Se solicita Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management de Mediu, SR EN ISO 14001, in copie lizibila conform cu originalul.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
233.33
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare?pretul ofertei? se acorda astfel: a) pentru cel mai scazut pret ofertant-pret minim- care sa asigure nivelul calitativ, ethnic si functional al ofertei, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv;b) pentru alt pret decat cel prevazut la litera a)-pret n- se acorda punctajul astfel: Pn=(pret minim/pret n) x punctajul maxim alocat unde: Punctaj (n)= punctajul ofertei n; Pret(n)=pretul ofertei; Punctaj maxim= 70, punctajul pentru pretul minim, conform punctului a). Preturile care se compara, in vederea acordarii punctajului, sunt preturile ofertate, exclusiv T.V.A.
Perioada garantiei
83.33
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?perioada garantiei? se acorda astfel: a) Pentru perioada de garantie cea mai mare, dar nu mai mare de 60 de luni, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare (25 puncte); b) pentru alta perioada de garantie, se acorda punctajul astfel: Pn= (perioada n/perioada max.) x punctajul maxim alocat; c) pentru o perioada de garantie sub 36 de luni, oferta va fi declarata neconforma;
Termenul de interventie la aparitia defectiunilor in period de garantie
16.67
Descriere: Punctajul pentru ?Termenul de interventie la aparitia defectiunilor in perioada de garantie? se puncteaza timpul in care ofertantul se mobilizeaza sa ajunga la fata locului in perioada de garantie, sa constate defectiunea sis a aiba o minima interventie in vederea limitarii prejudiciilor/efectelor devastatoare ce se pot produce. a) pentru cel mai mic termen de interventie se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare (5 puncte), insa termenul nu poate fi mai mic de 2 ore; b) pentru alt temen de interventie se acorda punctajul astfel: Pn= (termen minim/termen n) x punctajul maxim alocat; c) pentru termen de interventie mai mare de 30 de zile oferta va fi declarata neconforma; termenul de interventie se exprima in zile calendaristice.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.01.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.01.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 18.12.2012 08:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer