Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Sistem integrat de alimentare cu apa, statie de tratare apa, canalizare menajera si statie de epurare, satul Cartojani, Comuna Roata de Jos, judetul Giurgiu.


Detaliu pentru invitatia numarul 323240
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA ROATA DE JOS (CONSILIUL LOCAL)
Numar invitatie: 323240/02.04.2012
Denumire contract: Sistem integrat de alimentare cu apa, statie de tratare apa, canalizare menajera si statie de epurare, satul Cartojani, Comuna Roata de Jos, judetul Giurgiu.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA ROATA DE JOS (CONSILIUL LOCAL)Cod fiscal: 5123608, Adresa: sat ROATA DE JOS, Roata de Jos, Telefon: 0246266103, Fax: 0246266115
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: sat ROATA DE JOS, Roata de Jos, Romania, cod postal: 087195, telefon: +40 246266103, fax: +40 246266115, persoana de contact: MARIN GHIDANAC
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Roata de Jos, strada Republicii nr. 65, comuna Roata de Jos, judetul Giurgiu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Sistem integrat de alimentare cu apa, statie de tratare apa, canalizare menajera si statie de epurare, satul Cartojani, Comuna Roata de Jos, judetul Giurgiu.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul are ca scop: Sistem integrat de alimentare cu apa, statie de tratare apa, canalizare menajera si statie de epurare, satul Cartojani, Comuna Roata de Jos, judetul Giurgiu
II.1.6) CPV: 45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 7, 400, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se va constitui conform dispozitiilor art. 86 din HG 925/2006, pentru suma de 148.000 lei. Perioada de valabilitate pentru garantia de participare este de 90 de zile.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie exprimat procentual, este de 5% din valoarea totala fara TVA a contractului atribuit.Modul de constituire a garantiei de buna executie se va face in coditiile prevazute la art. 90 alin. (1), (3) din H.G. nr. 925/2006, la incheierea contractului care se atribuie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 : Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarilesi completarile ulterioare - Se va completa si prezenta formularul 12A ? declaratie privind eligibilitatea, in original. Cazier fiscal si judiciar al operatorului economic/ reprezentantului legal al societatii, prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabil la data deschiderii ofertelor. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Cerinta nr. 2 Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarilesi completarile ulterioare - Se va completa si prezenta Formularul 12B ? declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34 cu modificarile si completarile ulterioare, in original. Persoane juridice/fizice romane : Certificat privind plata obligatiilor la bugetul de stat si a contributiilor la asigurarile sociale; asigurarile sociale de stat, somaj, asigurari de sanatate, certificatul de atestare privind obligatiile la fondul pentru mediu?original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale ? original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificatele/ atestatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Persoane juridice /fizice straine vor prezenta orice document edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine ( certificate, caziere judiciare , alte doc. Echivalente ) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor , taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG nr. 34/2006 actualizata. Operatorul economic strain va prezenta documente edificatoare( certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, texelor si contributiilor catre buget. Aceste documente vor fi insotite detraducere autorizata si legalizata in limba romana. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Cerinta nr. 3 : Certificat de participare cu oferta independenta conform ordin nr. 314/2010 emis de ANRMAP - Se va completa si prezenta Formularul 2 ? Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, in original.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Cerinta nr. 4 : Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 69^1 din OUG 34/2006, cu modificarilesi completarile ulterioare - Se va completa si prezenta Formularul 3 ? declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34 cu modificarile si completarile ulterioare, in original.In cazul unei asocieri/subcontractari/sustineri, fiecare asociat/subcontractant/sustinator este obligat sa prezinte acest document.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante : Primar Marin Ghidanac, Viceprimar Ion Voicu, Secretar Camelia Alexandrescu, Contabil Florea PangaleanuCerinta nr. 5 : Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Se va completa si prezenta Formularul 12C ? declaratie privind calitatea de participant la procedura, in original.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Cerinta nr. 1: Prezentarea de certificate/documente emise de organisme abilitate care confirma inregistrarea si domeniul de activitate - Prezentarea certificatului constatator emis de ORC de pe langa Tribunalul Teritorial, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de la data limita de depunere a ofertelor ? original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC si trebuie sa mai cuprinda urmatoarele date: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;h) situatia societatii (daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii). Persoanele juridice/fizice strainevor prezenta: - copii si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte caau ca obiect de activitate principal sau secundar activitatile supuse procedurii de achizitie; - Documente relevante, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa reiasa urmatoarele date: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;h)situatia societatii (daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatiiprivindsituatia economico-financiara : nivel minim solicitat pentru cifra de afaceri :14800000 lei; se solicita cifra de afaceri medie anuala pentru ultimii 3 ani, Informatii privind accesul la resurse financiare : se solicita atasarea de declaratii bancare corespunzatoare care sa ovedeasca ca, la momentul semnarii contractului, ofertantul va avea acces la/are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau alte mijloace financiare suficiente de cel putin 1540000 lei sau echivalent in euro, pentrua a asigura cash flow de executie o perioada de 5 luni. Documentul prezentat trebuie sa contina, fara a se limita, cel putin urmatoarele: denumirea institutiei care elibereaza documentul, denumirea operatorului economic care prezinta documentul, valoarea , perioada de valabilitate.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind capacitatea tehnicaExperienta similara: se solicita ca in ultimii 5 ani sa fi executat cel putin un contract maxim doua, cu obiect similar cu doua dintre tipurile de lucrari din cadrul contractului ce urmeaza a fi atribuit, in suma de 7.400.000, 00 lei, Informatii privind resursele umaneOperatorii participanti la procedura de atribuire a contractului trebuie sa dispuna de urmatorul personal: Sef de santier cu experienta profesionala in constructii edilitare.Inginer instalatii pentru constructii;Inginer constructii civileResponsabil tehnic cu executiaatestat in constructii edilitare ;Responsabil cu controlul calitatii in constructii edilitare;Responsabil privind protectia muncii .;Manager/auditor al sistemelor de management de mediu;, Informatii privind dotarile specificeOfertantul trebuie sa faca dovada ca detine sau are drept de folosinta pentru: - Grup electrogen mobil; - Motocompresor; - Vibrator; - Aparat de sudura; - Placa compactoare; - Excavator pe senile cu raport de inspectie valabil la data deschiderii ofertelor; - Excavator pe pneuri cu raport de inspectievalabil la data deschiderii ofertelor; - Autogreder cu raport de inspectie valabil la data deschiderii ofertelor; - Automacara cu raport de inspectie ISCIR; - Compactor cu raport de inspectie valabil la datadeschiderii ofertelor;
- Autocisterne;
- Autobasulante;
- Autobetoniere; - Laborator pentru asigurarea controlului calitatii in ceea ce priveste profilul lucrarilor rezultate din tehnologiile de executie adoptate (laborator autorizat gr. II), Informatii privind subcontractantii/asociatii Asigurarea calitatii lucrarilor prin demonstrarea implementarii sistemului de management al calitatii in conformitate cu standardul ISO 9001:2008.Nu se admit ofertanti in curs de certificare., Asigurarea protectiei mediului prin demonstrarea implementarii sistemului de management de mediu in conformitate cu standardul ISO 14001 :2005.Nu se admit ofertanti in curs de certificare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
55
Descriere: Pentru cel mai scazut dintre preturi se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv
Cost operational maxim garantat
40
Descriere: Pentru cea mai scazuta valoare ofertata a acestui factor de evaluare multiplicat cu 25 se acorda punctajul maxim, respectiv 40 de puncte
Termenul de interventie pentru mobilizare in cazul unor defectiuni pe perioada de garantie de buna executie
5
Descriere: Pentru cel mai mic termen de interventie se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv; termenul de interventie reprezinta perioada in care ofertantul se obliga sa se mobilizeze sa ajunga la fata locului, sa constate defectiunea si sa aiba o minima in vederea limitarii prejudiciilor/ efectelor devastatoare ce se pot produce; a nu se intelege ca este inclusa si perioada necesara remedierii defectiunii;termenul va fi exprimat in ore.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Atasata acestei invitatii; publicata in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.04.2012 10:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer