Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Sistem integrat de masurare a parametrilor de balistica interioara si exterioara tip AVL sau similar


Detaliu pentru invitatia numarul 355069
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.114/2011 (Achizitii in domeniul apararii si securitatii)
Autoritate contractanta: Compania Nationala Romtehnica S.A.
Numar invitatie: 355069/25.10.2013
Denumire contract: Sistem integrat de masurare a parametrilor de balistica interioara si exterioara tip AVL sau similar
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCompania Nationala Romtehnica S.A.Cod fiscal: RO 472771, Adresa: Bd. Timisoara, Nr. 5C, Bucuresti, Telefon: +40 213185004, Fax: +40 213185009
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bd. Timisoara, Nr. 5C, Bucuresti, Romania, cod postal: 061301, telefon: +40 213185044, fax: +40 213185009, persoana de contact: TALNAR TIBERIU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bd. Timisoara, Nr. 5C, Bucuresti, Romania, cod postal: 061301, telefon: +40 213185044, fax: +40 213185009, persoana de contact: TALNAR TIBERIU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Sistem integrat de masurare a parametrilor de balistica interioara si exterioara tip AVL sau similar
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Sistem integrat de masurare a parametrilor de balistica interioara si exterioara tip AVL sau similar
II.1.6) CPV: 38540000-2 - Masini si aparate de testare si masurare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 677, 419.35 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei pentru participare: 13.548, 38 lei.In cazul ofertantilor din categoria I.M.M. garantia de participare se constituie in cuantum de 6.774, 19 lei, insotita obligatoriu de declaratia privind incadrarea in categoria IMM conform formularului din Legea nr, 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la data depunerii ofertei, cu posibilitatea de prelungire la cerere.Mod de constituire si exprimare a garantiei pentru participare: - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de societate de asigurari; acesta se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada mentionata mai sus si va avea obligatoriu forma si continutul prevazut in Sectiunea II (Formular nr. 3).- virament bancar (ordin de plata), cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data si ora limita stabilita pentru deschiderea ofertelor, in contul CN ROMTEHNICA SA la RAIFFEISEN BANK SA, Agentia Piata Alba Iulia, Bd. Decebal, nr. 4 BLS 11, sector 3, Bucuresti. Cont lei: RO12RZBR0000060002407911/RON. Cod BIC: RZBRROBU (SWIFT).Garantia trebuie sa fie irevocabila. In orice situatie, garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora deschiderii ofertelor, in original, in plic separat de oferta, atasat la coletul care contine documentele ofertei.
Garantie de buna executie
Mod de constituire a garantiei de buna executie: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari; 2) Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara T.V.A. a contractului. 3) In cazul ofertantilor din categoria I.M.M. garantia de buna executie se constituie in procent de 5% din pretul contractului fara T.V.A. 4) Garantia de buna executie se prezinta autoritatii contractante conform clauzelor contractuale.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Documente solicitate: 1. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 155 din O.U.G nr. 114/2011 (Sectiunea II Formulare - Formular 4), care va fi prezentata si de tertul sustinator (financiar sau tehnic/profesional), daca este cazul, iar in cazul unei asocieri, va fi prezentata de catre toti membrii asocierii;2. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 156 din O.U.G nr. 114/2011 (Sectiunea II Formulare - Formular 5), care va fi prezentata si de tertul sustinator (financiar si tehnic/profesional), daca este cazul, iar in cazul unei asocieri, va fi prezentata de catre toti membrii asocierii;3. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 150 din O.u.G. nr. 114/2011 ? Sectiunea II Formulare - Formular nr. 6, se va prezenta side subcontractant si de tertul sustinator, daca este cazul, iar in cazul unei asocieri, va fi prezentata de catre toti membrii asocierii;4. Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Sectiunea II Formulare - Formular nr. 7);5.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 (Sectiunea II Formulare - Formular nr. 8).In cadrul autoritatii contractante, personalul de conducere cu functie de decizie in ceea ce priveste aceasta procedura sunt: Catalin MORARU, Marcel ARSEANU, Marian OPRISI, Romeo NECHITA, Ioan STANCIULESCU, Dan CODRESCU.Sanctiunea neindeplinirii criteriului: Vor fi exclusi din cadrul procedurii candidatii care se incadreaza in una din situatiile stipulate la art. 150, 155 si/ sau art. 156 din O.u.G. nr. 114/2011 sau candidatii care nu prezinta documentele susmentionate. Cerinta de calificare: Ofertantul trebuie sa fie inregistrat si sa aiba in obiectul de activitate producerea/comercializarea produselor de natura celor care fac obiectul procedurii de atribuire.Documente solicitate: a) persoane juridice romane: - certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu maxim 30 de zile calendaristice inainte de data deschiderii ofertelor;b) persoane juridice straine: - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, cu respectarea prevederilor Legii nr. 571/2003 (pentru impunerea unor venituri realizate din Romania de persoane fizice si juridice nerezidente). Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.Din documentele prezentate, trebuie sa reiasa ca operatorii economici au in obiectul de activitate producerea/comercializarea de natura celor care fac obiectul prezentei proceduri de atribuire.Documentele mentionate mai sus vor fi depuse in oricare din formele: original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.NOTA: In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest documente.Sanctiunea neindeplinirii criteriului: Vor fi exclusi din cadrul procedurii ofertantii care nu sunt inregistrati si care nu au in obiectul de activitate producerea/comercializarea/instalarea produselor de natura celor care fac obiectul prezentei proceduri de atribuire.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara: Ofertantul trebuie sa fi efectuat in ultimii 5 ani, livrari de cel putin 1 produs similar celui care face obiectul procedurii de atribuire. Se va prezenta lista principalelor livrari de produse in ultimii 5 ani, iar pentru confirmarea livrarilor se vor anexa la acestea copii dupa certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clienti beneficiari. Documentele de confirmare se vor prezenta in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", semnat si stampilat.Nota: cei 5 ani se calculeaza anterior datei limita de depunere a ofertei si pana la aceasta.Sanctiunea neindeplinirii criteriului: Ofertele depuse de operatorii economici care nu indeplinesc cerinta minima de calificare referitoare la experienta similara si/sau care nu sunt insotite de documentele susmentionate vor fi respinse ca inacceptabile. Ofertantul trebuie sa aiba implementat un sistem de management al calitatii, in conformitate cu standardul ISO-9001:2008 sau echivalent. Sanctiunea neindeplinirii criteriului: Vor fi exclusi din cadrul procedurii ofertantii care nu fac dovada implementarii si mentinerii sistemului calitatii, in conformitate cu standardele mentionate.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.11.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.11.2013 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.10.2013 15:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer