Achizitie publica - Sistem integrat de masurare a parametrilor de balistica interioara si exterioara tip AVL sau similar
Detaliu pentru invitatia numarul 356117
Tip legislatie: OUG nr.114/2011 (Achizitii in domeniul apararii si securitatii)
Numar invitatie: 356117/28.11.2013
Denumire contract: Sistem integrat de masurare a parametrilor de balistica interioara si exterioara tip AVL sau similar
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCompania Nationala Romtehnica S.A.Cod fiscal: RO 472771, Adresa: Bd. Timisoara, Nr. 5C, Bucuresti, Telefon: +40 213185004, Fax: +40 213185009
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bd. Timisoara, Nr. 5C, Bucuresti, Romania, cod postal: 061301, telefon: +40 213185044, fax: +40 213185000, persoana de contact: TIBERIU TALNAR
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bd. Timisoara, Nr. 5C, Bucuresti, Romania, cod postal: 061301
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Sistem integrat de masurare a parametrilor de balistica interioara si exterioara tip AVL sau similar
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Sistem integrat de masurare a parametrilor de balistica interioara si exterioara tip AVL sau similar
II.1.6) CPV: 38540000-2 - Masini si aparate de testare si masurare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 677, 419.35 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de buna executie
1) Mod de constituire a garantiei de buna executie: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari; 2) Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara T.V.A. a contractului. 3) In cazul ofertantilor din categoria I.M.M. garantia de buna executie se constituie in procent de 5% din pretul contractului fara T.V.A. 4) Garantia de buna executie se prezinta autoritatii contractante conform clauzelor contractuale.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Experienta similara: Ofertantul trebuie sa fi efectuat, in ultimii 5 ani, livrari de cel putin 1 produs similar celui care face obiectul procedurii de atribuire. Se va prezenta lista principalelor livrari de produse in ultimii 5 ani, iar pentru confirmarea livrarilor se vor anexa la acestea copii dupa certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clienti beneficiari. Documentele de confirmare se vor prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? , semnat si stampilat.Nota: cei 5 ani se caluculeaza anterior datei limita de depunere a ofertei si pana la aceasta.Sanctiunea neindeplinirii criteriului: Ofertele depuse de operatorii economici care nu indeplinesc cerinta minima de calificare referitoare la experienta similara si /sau care nu sunt insotite de documentele susmentionate vor fi respinse ca inacceptabile. Ofertantul trebuie sa aiba implementat un sistem de management al calitatii, in conformitate cu standardul ISO-9001:2008 sau echivalent.Sanctiunea neindeplinirii criteriului: Vor fi exclusi din cadrul procedurii ofertantii care nu fac dovada implementarii si mentinerii sistemului calitatii, in conformitate cu standardele mentionate.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.12.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.12.2013 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.11.2013 15:56