Achizitie publica - Sistem integrat pentru achizitie si prelucrare date si semnale
Detaliu pentru invitatia numarul 353484
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 353484/06.09.2013
Denumire contract: Sistem integrat pentru achizitie si prelucrare date si semnale
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA TEHNICA DIN CLUJ NAPOCACod fiscal: 4288306, Adresa: Cluj Napoca, str. Memorandumului, nr.28, Cluj-Napoca, Telefon: +40 264401398, Fax: +40 264594831
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Cluj Napoca, str. Memorandumului, nr.28, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400114, telefon: +40 264401299, fax: +40 264594831, persoana de contact: Delia Lenghel
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Universitatea Tehnica din Cluj-Napoca, str. C. Daicoviciu nr. 15, sala 490
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Sistem integrat pentru achizitie si prelucrare date si semnale
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Sistem integrat pentru achizitie si prelucrare date si semnale (inclusiv instalare, punere in functiune, instruire si service pe perioada garantiei)si computere de birou.
II.1.6) CPV: 30236200-4 - Echipament de procesare a datelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 424, 842 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- Garantia de partic. pt. fiecare lot in parte este: lot 1=4508 lei; lot 2=3987 lei;(pt.IMM-Legea 346/2004-vor prezenta docum. justif.); Data la care se va face echivalenta leu/valuta va fi data publicarii invitatiei de participare;
- Pentru partic. cu oferta la mai multe loturi, gar. de partic. se cumuleaza.- Perioada de valab. a gar. de partic. trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valab. a ofertei (cel putin 3 luni de la data limita de depunere a ofertelor).- Dovada constit.gar.de partic.poate fi depusa pana in momentul deschiderii ofertelor (Art. 86 alin.4 din HG 925/2006).- Forme de constituire acceptate: a) prin viram.bancar sau printr-un instrum.de garantare emis in condit.legii de o societ.bancara ori de o societ.de asig., care se prezinta in orig., in cuantumul si pentru perioada prevazuta in docum.de atrib.Nota: Garantia de participare trebuie sa respecte prevederile art. 86 din HG 925/2006.b) OP confirmatde catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor (Cont gar.: RO11TREZ2165005XXX006888-TrezoreriaCluj.c) Lichiditati depuse la casieria autoritatii contractante.- Garantia de partic., constituita de ofertantul a carui oferta a fost stabilita ca fiind castigatoare, se restituie de autoritatea contractanta in cel mult 3 zile lucratoare de la data semnarii contractului.- Garantia de partic., constituita de ofertantii a caror oferta nu a fost stabilita castigatoare, se returneaza de autoritatea contractanta dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul/ofertantii ale carui/caror oferte au fost desemnate castigatoare, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.Garantia de participare se va retinein conditiile art.2781 din OUG nr.34/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Se va completaFormularul nr. 3 ? Declaratie de eligibilitate conform art. 180 din OUG 34/2006-Se va completaFormularul nr. 4 ? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006-Se va completaFormularul nr. 5 ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010-Se va completa Formularul nr. 6 ? DECLARATIEpe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 ? conform OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ; Persoanele cu functie de decizie in cadrul UTC-N, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica in conformitate cu prevederile art. 69 indice 1 din OUG 34/2006 sunt: rector Prof. dr. ing. Aurel Vlaicu, prorector Prof. dr. ing. Catalin Popa, prorector Prof. dr. ing. Sergiu Nedevschi, prorector Prof. dr. ing. Vasile Topa, prorector Prof. dr. ing. Hortensiu Liviu Cucu, prorector Prof. dr. ec. dr. ing. Stelian Brad, prorector Prof. dr. ing. Daniela Manea, prorector Prof. dr. ing. Dan Calin Peter, D.G.A. Ec. Cornel Muresan, Dir. Economic Ec. Adriana Ochis, Sef S.I.C.A. Ing. Adrian Munceanu, Prof. dr. ing. Monica Borda, Sef lucr. dr. ing. Raul Malutan, ing. Delia LenghelDaca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului. Se va prezenta Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul prezentei achizitii publice si ca desfasoara aceste activitati la data limita de depunere a ofertelor.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta, pentru conformitate, la solicitarea autoritatii contractante, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, certificatul constatator emis de ORC, in original sau copie legalizataPersoanele juridice /fizice straine-documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, inconformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident, in limba in care au fost emise, insotite de o traducereautorizata aacestora in limba romana.Informatiile din documentele emise de autoritatile competente vor fi reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri globala, si informatii generale: Se va completa Formularul nr. 7 ? Cifra de afaceri globala si informatii generale(pentru cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani - conversia leu-valuta se face prin raportare la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte)Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a prezenta acest formularPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - o lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.09.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.09.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane - POSDRU
Data expedierii prezentei invitatii: 06.09.2013 09:18