Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Sistem integrat pentru automatizarea si controlul proceselor si masurarea parametrilor mediului inconjurator


Detaliu pentru invitatia numarul 331103
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: UNIVERSITATEA TEHNICA DIN CLUJ NAPOCA
Numar invitatie: 331103/04.07.2012
Denumire contract: Sistem integrat pentru automatizarea si controlul proceselor si masurarea parametrilor mediului inconjurator
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA TEHNICA DIN CLUJ NAPOCACod fiscal: 4288306, Adresa: Cluj Napoca, str. Memorandumului, nr.28, Cluj-Napoca, Telefon: 0264.401398, Fax: 0264.594831
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Cluj Napoca, str. Memorandumului, nr.28, Registratura, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400114, telefon: +40 264401398, fax: +40 264594831, persoana de contact: Ioan Matei
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: UTC-N, str. Constantin Daicoviciu nr.15, Serviciul Intern de Contracte si Achizitii sala 490.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Sistem integrat pentru automatizarea si controlul proceselor si masurarea parametrilor mediului inconjurator
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare si instalare Sistem integrat pentru automatizarea si controlul proceselor si masurarea parametrilor mediului inconjurator
II.1.6) CPV: 35125100-7 - Senzori (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 180, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Gar.partic. 3600 lei.(pt. ofert. care se incad. la Legea 346/2004- IMM se vor prezenta si docum. justif.in acest sens)- Daca veti fi in sit. prev. de art. 278 indice 1 din OUG 34/2006, autorit. contract. va retine din garant.de partic. suma de 1800 lei - Per. de valab. a gar. de partic. trebuie sa fie cel putin egala cu per. de valabil. a ofertei (cel putin 90 zile de la data limita de primire a ofertelor). - Dovada constit. gar. de partic. poate fi depusa pana in momentul deschiderii ofertelor (Art. 86 alin.4 din HG 925/2006). - Forme de constituire a gar. de partic. acceptate: ordin de plata in contul RO11TREZ2165005XXX006888, depunere in numerar la casieria UTC-N, sau un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original (art. 86 din HG 925/2006), in cuantumul si pt. perioada prevazuta in doc. de atribuire; - Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. - Garantia de participare, constituita de ofertantul a carui oferta a fost stabilita ca fiind castigatoare, se restituie de autoritatea contractanta in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie sau de la semnarea contractului - Garantia de participare, constituita de ofertantii a caror oferta nu a fost stabilita castigatoare, se returneaza de autoritatea contractanta dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul/ofertantii ale carui/caror oferte au fost desemnate castigatoare, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Formular 3 ? Declaratie de eligibilitate conform art. 180 din OUG 34/2006Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 va fi solicitata si va trebui prezentata si de tertul sustinator, daca este cazul.- Formular 4 ? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d)din OUG nr. 34/2006 va fidepusa si de tertul sustinator, daca este cazul.Declaratia se va depune in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Formular 6 ? Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006? conform OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareAvand in vedere Ordinul ANRMAP nr. 170/2012, persoanele cu functie de decizie in cadrul UTC-N, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, in conformitate cu prevederile art. 69 indice 1 din OUG 34/2006 sunt: rector Prof. dr. ing. Aurel Vlaicu, prorector Prof. dr. ing. Daniela Manea, prorector Prof. dr. ec. dr. ing. Stelian Brad, prorector Prof. dr. ing. Sergiu Nedevschi, prorector Prof. dr. ing. Catalin Popa, prorector Prof. dr. ing. Vasile Topa, prorector Conf. dr. ing. Hortensiu Liviu Cucu, prorector Prof. dr. ing. Dan Calin Peter, Director gen. adm. Ec. Cornel Muresan, Director economic Ec. Adriana Ochis, Sef Serv. Aproviz. Ioan Matei, Sef S.I.C.A. Ing. Adrian Munceanu, Prof. dr. ing. Daniela Popescu.Aceasta declaratie se va prezentaatat de catre subcontractant cat si de tertul sustinator.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.- Formular 5 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010 Se va prezenta Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor (emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor), din care sa reiasa ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul prezentei achizitii publice si ca desfasoara aceste activitati la data deschiderii ofertelor.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta, pentru conformitate, la solicitarea autoritatii contractante, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, certificatul constatator emis de ORC, in original sau copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Formular 7 - Fisa de informatii generale(pentru cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani - Conversia leu-valuta se face prin raportare la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte)Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a prezenta acest formular
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP. Informatii se pot obtine de la S.I.C.A., tel. +40 264401297
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.07.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.07.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Data expedierii prezentei invitatii: 04.07.2012 08:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer