Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Sistem mobil de monitorizare a concentratiei de amoniac in aerul inconjurator


Detaliu pentru invitatia numarul 355230
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Agentia pentru Protectia Mediului Neamt
Numar invitatie: 355230/31.10.2013
Denumire contract: Sistem mobil de monitorizare a concentratiei de amoniac in aerul inconjurator
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAgentia pentru Protectia Mediului NeamtCod fiscal: 4145381, Adresa: Piata 22 Decembrie, nr.5, Piatra Neamt, jud. Neamt, Piatra-Neamt, Telefon: +40 0233215049, Fax: +40 0233215049
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata 22 Decembrie, nr.5, jud. Neamt, Piatra-Neamt, Romania, cod postal: 610007, telefon: +40 0233215049, fax: +40 0233215049, persoana de contact: Zaharia Eugen
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Piata 22 Decembrie, nr.5, Piatra Neamt, jud. Neamt
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Mediu
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Sistem mobil de monitorizare a concentratiei de amoniac in aerul inconjurator
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Sistem mobil (vehicul+incinta)-1 bucata, dotat cu: a)Accesorii interne si alte dispozitiveb)Sistem de prelevarec)Prelevator cu opt canale pentru prelevare in solutie de probe succesive de aer in scopul determinarii amoniaculuid)Analizor automat de NH3e)Set de calibrarepentru analizorul automatf)Data logger/sistem control si software pentru analizorul automatg)Dispozitiv modem pentru transmisia datelor pentru analizorul automathEchipament pentru conditionarea energiei electrice (UPS)
II.1.6) CPV: 38344000-8 - Aparate de monitorizare a gradului de poluare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 254, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 5000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 40 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.La depunerea garantiei se va lua in considerare cursul de referinta leu/alta valuta din data de 04.11.2013
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea - completare formularul nr.1 din "Modele formulare"2.CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta - completare formularul nr. 18 din "Modele formulare"3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 - completare Formularul nr. 2 din "Modele formulare"4.Declaratie privind neincadrarea in art. 69 din OUG nr. 34/2006- completare Formularul nr. 17din "Modele formulare"5.Certificate constatatoare, in original/copie legalizata/copie "conform cu originalul", privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, inclusivbugetele locale, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor6.Pentrupersoane juridicestraine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) pentru a rezulta apartenenta/ inregistrarea la organe din tara respectiva prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in original sau in copie, la care se va alatura traducerea legalizata a acestora in limba romana, limba de redactare a ofertei fiind limba romana.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afa intr-una din situatiile prevazute de art. nr. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de sevicii.Persoanele ce detin functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, asa cum au fost ele inscrise in declaratia conform art.33 indice 1, sunt: 1. CORDUNEANU EDUARD-Director Executiv2. ZAHARIA EUGEN-Consilier Principal3. SIRBU TEODORA-?ef Serviciu4. BULEU ILEANA-Consilier Superior Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original/copie legalizata/copie "conform cu originalul" din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilant contabil la 31.12.2012Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara: Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, din care sa rezulte ca a furnizat produse de cel putin sau la nivelul a cel putin 1 un contract max. 3 contracte a caror valoare cumulata a fost de minim 254.000 lei. Firma trebuie sa faca dovada competentelor manageriale prin detinerea Certificatului de conformitateISO 9001 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.11.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.11.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 40zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.10.2013 13:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer