Achizitie publica - SISTEM MOBIL DE MONITORIZARE ZGOMOT AEROPORTUAR SI OCUPATIONAL
Detaliu pentru invitatia numarul 320494
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 320494/21.02.2012
Denumire contract: SISTEM MOBIL DE MONITORIZARE ZGOMOT AEROPORTUAR SI OCUPATIONAL
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCN Aeroporturi Bucuresti SACod fiscal: RO26490194, Adresa: Str.Calea Bucurestilor, nr.224E, oras Otopeni, jud. Ilfov, Otopeni, Telefon: +40 212041408, Fax: +40 212041976
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Calea Bucurestilor, nr.224E, oras Otopeni, jud. Ilfov, Otopeni, Romania, cod postal: 075150, telefon: +40 212041408, fax: +40 212041976, persoana de contact: Mariana Budes
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: La sediul CN Aeroporturi Bucuresti SA - Corp Logistic, Str.Calea Bucurestilor, nr.224E, oras Otopeni, jud. Ilfov
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (activitati aeroportuare)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SISTEM MOBIL DE MONITORIZARE ZGOMOT AEROPORTUAR SI OCUPATIONAL
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: SISTEM MOBIL DE MONITORIZARE ZGOMOT AEROPORTUAR SI OCUPATIONALLOT I ? SISTEM MOBIL DE MONITORIZARE A ZGOMOTULUI AMBIENTAL AEROPORTUARLOT II ? TRUSA PORTABILA MONITORIZARE ZGOMOT OCUPATIONAL (DOZIMETRE)
II.1.6) CPV: 38344000-8 - Aparate de monitorizare a gradului de poluare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 206, 394.6 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare 2954lei/lot I si 1174lei/lot II.In euro garantia va fi constituita la cursul 4, 3446 lei/euro.Garantia de participare se va constitui fie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii (Formular 5A si Formular 5B)fie prin OP sau foaie de varsamant in contul autoritatii contractante, cu conditia confirmarii acestora de catre banca (semnatura si stampila) pana la data si ora deschiderii ofertelor. Conturile autoritatii contractante sunt Cont in lei: RO 40 BRDE 445 SV 12412444450, Cont in euro: RO 24 BRDE 445 SV 11918064450. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie egala cu valabilitatea ofertei. Suma care se retine in cazul in care sunt incidente prevederile art. 278 indice 1 din OUG 34/2006 este de lei/lot I. Ptr.lot II nu sunt incidente prev.278 indice 1 din OUG34/2006.Garantia de participare se restituie conf. art.88 din HG925/2006
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului (Formular 6A si 6B)este de 10 % din valoarea totala a contractului/lot, exclusiv T.V.A., si se va constitui, in termen de maxim 7 zile de la data incheierii contractului, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de o societate de asigurari.Garantia de buna executie a contractului va fi constituita pe o perioada egala cu perioada de valabilitate a contractului + 14 zile.In cazul in care ofertantul declarat castigator se incadreaza in categoria IMM, conform documentelor prezentate, cuantumul garantiei de buna executie se va reduce, conform legislatiei in vigoare, cu 50 %.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1.Orice operator economic care a depus oferta(individual sau in asociere) nu trebuie sa se afle in niciunadintre sit. prev. de art.69ind.1, art.180 si art.181 dinOUG34/2006. Pers. cu funct. de decizie din cadrul AC sunt nominalizate pe site-ul www.bucharestairports.ro.Pt.indeplinire cerinta: Ofertantul/ofertantii asociati trebuie sa prezinte obligatoriu urmat doc. care dovedesc situatia sa/lor pers., respectiv: Pt pers. Jr. Romane: 1. Declaratie pe propria rasp.completata in conf.cu Formul.H1 din ?MODELE DE FORMULARE?;2. Certif. privind indepl. oblig.exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, la data de la data de 25 al luni anterioare datei de deschidere a ofertelor - dupa cum urmeaza : a. Certif. de atestare fiscala pentru persoanele juridice, emis de AFP? original, copie legalizata sau copie ?conf. cu originalul?;b. Certif. de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale pentru pers.juridice, emis de DITL din cadrul Primariei ? original, copie legalizata sau copie ?conf.cu originalul?;Pt. per. jr straine care au o sucursala inregistrata in Romania: se va prezenta cumulativ atat documentele aferente sucursalei care sunt identice cu cele solicitate pers. jr. romane cat si documentele similare ale societatii-mama, emise de catre o autoritate competenta din tara unde isi are sediul - original, copie legalizata sau copie ?conf.cu originalul? insotite de traducere autorizata in limba romana.Pt. pers.jr.straine: Pers. jr. straina are obligatia de a prezenta documentele prevazute la pers.jr. romane.In cazul documentelor prevazute pct. 2 (certificate emise de AFP si DITL, se vor prezenta documente similare, emise de catre o autoritate competenta din tara unde isi are sediul-original, copie legalizata sau copie ?conf. cu originalul? insotite de traducere autorizata in limba romana.Cerinta nr. 2: Orice operator economic care a depus oferta in mod individual sau in asociere trebuie sa certifice ca participarea la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Pt.indeplinire cerinta Ofertantul/ofertantii asociati trebuie sa prezinte obligatoriu Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta completat in conformitate OrdinulPresedinteluiANRMAP nr. 314/2010 (Formularul H2 din ?MODELE DE FORMULARE?). Cerinta nr. 1Ofertantul/ofertanti asociati trebuie sa prezinte dovada din care rezulta o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din Romania sau din tara in care este stabilit, dupa caz, si ca are dreptul legal de a furniza produsele ce formeaza obiectul procedurii de atribuire.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiI. Pentru persoane juridice romane: 1. Certificat constator, detaliat, emis de Oficiul Registrului Comertului din Bucuresti sau al judetului unde firma isi are sediul, privind date de identificare ale societatii; filiale; sucursale; puncte de lucru; administratori; reprezentanti; imputerniciti; durata societatii; asociati/actionari; obiect activitate (COD CAEN); mentiuni referitoare la falimente, condamnari, etc.? original/copie legalizata/copie ?conform cu originalul?;II. Pentru persoane juridice straine: 1. Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident -original, copie legalizata sau copie ?conform cu originalul? insotite de traducere autorizata in limba romana.Documentele trebuie sa cuprinda urmatoarele informatii: - o forma de inregistrare ca persoana juridica;
- actionari/asociati;
- obiect de activitate prin care se atesta dreptul ofertantului de a furniza produsele solicitate: - administratori/imputernicitii legali sa reprezinte societatea;
- capitalul social;
- filiale/sucursale/puncte de lucru;
- durata societatii;mentiuni referitoare la falimente/condamnari (mentiune necesara pentru indeplinirea cerintei prevazute la art. 181 lit. a) din OUG nr. 34/2006).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 Experienta similaraSe solicita ca ofertantul sa prezinte minim un contract/proces verbal de receptie, din ultimii 3 ani, ce a avut ca obiect furnizarea de produse de natura celor solicitate de autoritatea contractanta/lot.In cazul in care se depun oferte pentru mai multe loturi cerinta privind experienta similara trebuie sa fie indeplinita pentru fiecare lot ofertat. Cerinta nr. 1Sistemul de management al calitatii.Ofertantul trebuie sa detinasistem de management al calitatii certificat conform standardului EN ISO 9001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.03.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.03.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 20.02.2012 10:47