Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Sistem pentru managementul infrastructurii virtuale


Detaliu pentru invitatia numarul 338707
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: AGENTIA PENTRU SISTEME SI SERVICII INFORMATICE MILITARE
Numar invitatie: 338707/02.11.2012
Denumire contract: Sistem pentru managementul infrastructurii virtuale
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA PENTRU SISTEME SI SERVICII INFORMATICE MILITARECod fiscal: 5129783, Adresa: STR. DR. TABEREI NR. 7-9, Bucuresti, Telefon: 0213195770, Fax: 0213195770
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Sistem pentru managementul infrastructurii virtuale
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Sistem pentru managementul infrastructurii virtuale compus din software pentru protectia infrastructurii virtuale si software pentru monitorizarea performantei utilizarii resurselor si pentru managementul configuratiilor infrastructurii virtuale.
II.1.6) CPV: 48612000-1 - Sistem de gestiune a bazelor de date (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 161, 290 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- Cuantumul garantiei de participare este: 3.000 RON Modul de constituire a garantiei pentru participarea la licitatie: - Scrisoare de garantie bancara pentru participare la licitatie (Formularul nr.7); scrisoarea de garantie bancara, de preferat sa fie emisa de catre o banca/societate de asigurari care sa aiba corespondent in Romania, se va depune in original. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (60 de zile de la data depunerii ofertelor) ; sau - Ordin de plata (vizat de banca) in contul RO83TREZ7065005XXX004215, deschis la Trezoreria sector 6 Bucuresti; sau - Printr-un instrument de garantare emis de o societate de asigurari, asa cum rezulta din prevederile art. 86 si cele ale art. 90 din HG 925/2006. In cazul ofertantilor din categoria IMM, acestia vor face dovada prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004, caz in care cuantumul garantiei de participare va fi de 50% din cuantumul stabilit mai sus. Pentru aceasta, trebuie prezentata o declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte atestarea incadrarii in categoria IMM-urilor (art. 3 si 7 din Legea 346/2006). Daca ofertantul depune contestatie iar Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata a contractului, sumele prevazute in conformitate cu art.278^1 din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va constitui in cuantum de 10% din valoarea contractului, fara TVA si va fi valabila pe toata perioada de valabilitate a contractului. Constituirea garantiei de buna executie se va face prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari si se va prezenta in original.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Documente ce vor fi prezentate in original: -declaratie privind eligibilitatea: Formularul nr. 1-declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34 -2006: Formularul nr. 2-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: completare Formular nr. 7-Declaratie privind conflictul de interese pentru ofertanti /candidati/ofertanti asociati/ subcontractanti conform art. 69^1: completare Formular nr. 8Sunt considerate persoane ce detin functii de decizie (referitor la modul de analiza si evaluare al ofertelor/ candidaturilor depuse in cadrul unei proceduri de atribuire) in cadrul UM02499 urmatorii: Viorel Cenusaru -sef unitate, Rodica Mihalache-contabil sef, Surdeanu Laurentiu-jurist, Mariana Vasilachi-sef sectie logistica, Elena Cristea-economist, Sorin Manole- sef Birou Achizitii Publice, Razvan Zlataru-sef Serviciu administrare si securitate retele de calculatoare.Documente ce vor fi prezentate in original, copii legalizate sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?: - Certificatul de atestare fiscala, eliberat de organul administrativ teritorial de pe raza careia societatea are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Certificatul fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea (operator economic) nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca operatorul economic se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de furnizare. Persoanele fizice romane - se va prezenta: - Certificatul constatator, in original/copie legalizata, sau xerocopie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea , ,conform cu originalul?, emis de Oficiul Registrului Comertului (autorizatie de functionare sau echivalente)Persoane juridice /fizice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident sau are domiciliul. Documentele vor fi prezentate in original sau in copie, la care se va alatura traducerea autorizata a acestora in limba romana.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.11.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 31.12.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.11.2012 13:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer