Achizitie publica - Sistem portabil pentru control cu raze X
Detaliu pentru invitatia numarul 348912
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 348912/19.06.2013
Denumire contract: Sistem portabil pentru control cu raze X
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Apararii - Unitatea Militara 02550 BucurestiCod fiscal: 4283716, Adresa: str.Drumul Taberei nr.9-11, sector 6, Bucuresti, Telefon: +40 213136220, Fax: +40 213149333
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Drumul Taberei nr.9-11, sector 6, Bucuresti, Romania, cod postal: 77302, telefon: +40 213195858/2467/2240/2263, fax: +40 213149333, persoana de contact: Badea Florinel, Robert Buzea, Mirancea Silviu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: U.M. 02550 Bucuresti, str.Drumul Taberei nr.9-11, sector 6, Bucuresti, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Sistem portabil pentru control cu raze X
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Sistem portabil pentru control cu raze X
II.1.6) CPV: 38582000-8 - Echipament de control cu raze X (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 172, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 3.450 RON. Garan de particip se va constitui printr-un instrument de garantare-Formular 3, emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in favoarea autoritatii contractante, care se va prezenta in original la deschiderea ofertelor. Garantia trebuie sa fie irevocabila si cu o valabilitate de cel putin 90 zile de la data limita de depunere a ofertei, cu posibilitatea de prelungire la cererea autoritatii contractante. In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM, asa cum acestea sunt definite prin Legea nr.346/2004, beneficiaza de reducerea cu 50% prevazuta de art.16, alin.2 din legea mentionata. Ofertantul va completa si atasa la oferta declaratia pe propria raspundere conform modelului prevazut in Anexa nr.1 (si dupa caz nr. 2) la Legea 346/2004.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si trebuie sa mentioneze ca acopera, in mod solidar, toti membrii grupului de operatori economici.In cazul asocierii dintre doi sau mai multi operatori economici, asocierea rezultata beneficiaza de reducerea cu 50% a nivelului garantiei de participare, solicitat prin documentatie de atribuire, doar daca asocierea este alcatuita exclusiv din intreprinderi mici si mijlocii. Pentru a beneficia de aceasta facilitate, fiecare din membrii grupului trebuie sa prezinte declaratia pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (sau de alta persoana autorizata sa reprezinte operatorul economic), conformmodelului prevazut in anexele nr. 1 si 2 la art. 7 din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare.Garantia de participare se poate constitui si in euro utilizandu-se echivalentul leu/euro la cursul comunicat de BNR in ziua de marti a saptamanii anterioare datei limita de depunere a ofertelor, valabil pentru ziua de miercuri.
Garantie de buna executie
Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in favoarea autoritatii contractante, conformFormular nr. 14.Cuantumul garantiei de buna executie 10% din valoarea fara T.V.A. a contractului subsecvent, sau 5% din valoarea fara T.V.A. a contractului subsecvent, in cazul ofertantilor din categoria I.M.M.Instrumentul de garantare de buna executie se va prezenta autoritatii contractante, in forma originala, in cuantumul solicitat si avand valabilitatea de 135 de zile de la data emiterii, in termen de maxim 15 zile de la data semnarii contractului subsecvent de ambele parti.Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, in conformitate cu prevederile art. 91 din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1: Ofertantul trebuie sa nu se incadreze in situatiile stipulate la art.180 si art.181 din OuG.34/2006. Documente de confirmare: formular 6 (DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA - privind neincadrarea in situatia art.180 din OuG 34/2013)si formular 7 (DECLARATIE - privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006).2: Se vor prezenta completate formularele 8 (declaratie privind calitatea de participant la procedura) si9 (certificat de participare la licitatie cu oferta independenta).3: Se va prezenta declaratia pe proprie raspundere ca nu se afla in situatia prevazuta la art.69^1 din OuG.34/2006 ;4: Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care depune oferta, astfel: a) pentru persoane juridice romane: - certificat(e) de atestare fiscala (inclusiv privind plata contributiilor sociale) pentru persoane juridice, eliberat de Ministerul Finantelor Publice sau unitatile sale subordonate, care au calitatea de creditor bugetar;
- certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de Primarie (Consiliul Local).b) pentru persoane juridice straine: - formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul este rezident privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat.Documentelementionate mai sus vor fi depuse in oricare din formele: original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Personalul de conducere cu functie de decizie in ceea ce priveste aceasta procedura: Sef UM 02550: Catalin MORARU. Sef UM 02635: Marcel ARSEANU. Loctiitor sef UM 02635: Marian OPRISI.NOTA: In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest documente. Ofertantii vor face dovada ca sunt inregistrati si ca au ca activitate producerea/comercializarea/instalarea produselor de natura celor care fac obiectul prezentei proceduri de atribuire. Documente solicitate: a) persoane juridice romane: - certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului ale carui informatii sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor;b) persoane juridice straine: - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, cu respectarea prevederilor Legii nr. 571/2003 (pentru impunerea unor venituri realizate din Romania de persoane fizice si juridice nerezidente).Din documentele prezentate, trebuie sa reiasa ca operatorii economici au in obiectul de activitate producerea/comercializarea de natura celor care fac obiectul prezentei proceduri de atribuire.Documentele mentionate mai sus vor fi depuse in oricare din formele: original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conformcu originalul?.NOTA: In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest documente.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantii trebuie sa aiba implementat un sistem de management al calitatii, in conformitate cu standardul ISO-9001:2008 sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.07.2013 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.07.2013 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 02.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.06.2013 10:23