Achizitie publica - SISTEMATIZARE RUTIERA LA INTERSECTIA G. DOJA, C. WALLISCH, BUCEGI, I.L. CARAGIALE - EXECUTIE
Detaliu pentru invitatia numarul 322266
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 322266/20.03.2012
Denumire contract: SISTEMATIZARE RUTIERA LA INTERSECTIA G. DOJA, C. WALLISCH, BUCEGI, I.L. CARAGIALE - EXECUTIE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPrimaria Municipiului LugojCod fiscal: 4527381, Adresa: Piata Victoriei Nr.4, Lugoj, Telefon: 0256/352240, Fax: 0256/350393
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Victoriei, nr.4, jud. Timis, Lugoj, Romania, cod postal: 305500, telefon: +40 0256352240, fax: +40 0256350393, persoana de contact: Compartimentul Licitatii si Achizitii Publice Lugoj. Denumirea compartimentului care inregistreaza oferta - Compartimentul Registratura, Relatii cu Publicul (Parter, camera 7).
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Lugoj, Piata Victoriei, nr. 4, jud. Timis, Compartimentul Licitatii si Achizitii Publice,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SISTEMATIZARE RUTIERA LA INTERSECTIA G. DOJA, C. WALLISCH, BUCEGI, I.L. CARAGIALE - EXECUTIE
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executarea unui sens giratoriu la intersectia strazilor G. Doja, C. Wallisch, Bucegi, I.L. Caragiale din municipiul Lugoj
II.1.6) CPV: 45233128-2 - Lucrari de constructii de intersectii cu sens giratoriu (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 113, 903.23 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In cazul subcontractarii, garantia de participare se constituie numai de contractant. In cazul asocierii, garantia de participare se constituie numai de liderul asocierii.Cuantumul garantiei de participare este 2.278 lei. Perioada de valabilitate a garantiei 90 de zile (de la data limita de depunere/primire a ofertelor). Modul de constituire: prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, depunerea la casieria autoritatii contractante a unei sume de bani (pentru garantiile reduse ca valoare), ordin de plata, confirmat de banca emitenta, in contul RO 79 TREZ 6235006XXX000071, deschis la Trezoreria Lugoj, care se prezinta in original.In cazul in care operatorul economic depune contestatie, referitoare la un act al Autoritatii Contractante, la CNSC si aceasta este respinsa ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare conf. art.278?1, alin. a) din OUG 34/2006 actualizata.
Garantie de buna executie
G.B.E. este 10 % din valoarea contr.de lucr.fara TVA. conf.art. 89, din HG 925/2006. G.B.E. se constituie la alegere: conf.art. 90 alin 1 si 3, din HG 925/2006, cu modif.si compl.ult., prin: - instrument de garantare sau - retineri succesive din suma datorata pentru fact.part cu respectarea HG 1045/2011 care modif.al.3 al art.90 din HG 925/2006.In acest caz contr.are oblig.de a deschide, la o unitate a Trez.Statului din cadrul organului fiscal competent in adm.acestuia, un cont distinct la disp.aut.contr. - M.Lugoj. Suma initiala care se depune de catre contr.la deschiderea contului nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contr.fara TVA. Pe parcursul indepl.contr.aut.contr.urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succ.din sumele datorate si cuvenite contr.pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: I. Art. 180Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. 34/2006 prin completarea si prezentarea Formularului 9si/sau certificat echivalent; In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana, aceasta nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180. Completarea si prezentarea Formularului nr. 9 din partea tertului sustinator. Pentru persoane juridice straine se accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza intruna dintre situatiile prevazute la art. 180 si la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare, sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.II. Art. 181Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006: - completarea si prezentarea Formularului 10; - confirmarea cu privire la plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, prin prezentarea: Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta.! Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.III. Declaratia - Certificat de participare cu oferta independenta, (Formularul A);In cazul ofertei comune, prezentarea Formularului este obligatorie pentru fiecare asociatIV. Evitarea conflictului de interese- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 691 din OUG 34/2006 ? Formularul B, ? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator. In cazul ofertei comune, prezentarea Formularului este obligatorie pentru fiecare asociat.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Primarul municipiului Lugoj prof. ing. Boldea Francisc Constantin; Viceprimar ing. Ambrus Ioan; Director economic Cosmin Nichita; Secretar municipiu jr. Ciucu Dan; Birou Juridic jr. Banda Romulus; Compartiment Investitii ing. Lazar Constantin; Compartiment Licitatii si Achizitii Publice jr. Wagner Richard Cristian, respectiv membrii comisiei de evaluare care vor fi numiti ulterior printr-o decizie a primarului. 1. Persoane juridice/fizice romane - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic (doc. in original, copie legalizata, sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul);Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.In cazul ofertantului clasat pe primul loc, autoritatea contractanta va solicita acestuia inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezente, pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. 2. Persoane juridice / fizice straine - Vor depune documente din care sa reiasa: denumirea operatorului economic si toate datele de identificare; codul unic de inregistrare; sediul social (sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale ? daca este cazul); structura actionariatului; reprezentantul / reprezentantii legal; domenii de activitate; Documentele se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si vor fi insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana, semnat si stampilat de reprezentantul legal.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1: Informatii privind situatia economico-financiara: Media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) trebuie sa fie de minim 226.000 lei. In situatia in care un ofertant si-a inceput activitatea economica de mai putin de trei ani, se va lua in considerare prezentarea informatiilor corespunzatoare perioadei efective de activitate.Pentru calculul echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR http: //www.bnr.ro
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1: Informatii privind capacitatea tehnica. Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa demonstreze ca au capacitatea si experienta necesara sa poata realiza din punct de vedere tehnic contractul de lucrari.Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. - Anexa (Detalierea contractelor incluse in Formularul 16), Cerinta 2: Experienta similara: Operatorii economici vor face dovada executarii si finalizarii minim 1(unu) contract, maxim 3(trei), ce au avut ca obiect executia de lucrari de constructie a drumurilor, cu o valoare minima cumulata de 113.000 lei, fara TVA.Pentru calculul echivalentei leu/valuta se va tine cont de cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR http: //www.bnr.ro. Copii cu mentiunea ?conform cu originalul? din acele parti ale contractului prezentat pentru sustinerea experientei similare din care sa se identifice cel putin (partile semnatare ale contractului, obiectul contractului, durata contractului, valoarea contractului, garantii, semnaturi);Copii cu mentiunea ?conform cu originalul? din Procesul verbal de receptie partiala sau Procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor sau Procesul verbal de receptie finala., Cerinta 3: Informatii privind capacitatea profesionala pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului (personal de specialitate) Responsabil tehnic cu executia (RTE) -se va prezenta atestatul si autorizatia vizata la zi, declaratie de disponibilitate a responsabilului tehnic cu executia, in cazul in care nu este angajat al societatii ofertante.Responsabil control calitate (CQ) - se va prezenta decizia de numire.Pentru personalul solicitat se vor prezenta CV-urile acestora, documente care sa justifice calificarea (diplome, certificate, atestate, etc.), respectiv contractele de munca sau de colaborare/ prestari servicii copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul., Cerinta 4: O declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Utilaje, instalatii si echipamente minime necesare: - 1 buc. Compactor static autopropulsat;
- 1 buc. Masina de taiat rosturi la beton cu discuri abrazive;
- autobasculante de cel putin 20 de tone, minim 1 bucata., Cerinta 5: Informatii privind subcontractantii.Declaratie insotita de o lista cuprinzand subcontractatii (daca este cazul), precum si acordurile de subcontractare.Ofertantii sunt obligati sa precizeze: partea/partile din contract pe care urmeaza sa subcontracteze, respectiv datele de recunoastere ale subcontractantului/ subcontractantilor propusi;Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica., Cerinta 6: Informatii privind sustinerea acordata de un tertAngajament tert sustinator financiar;Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala aofertantului/grupului de operatori economiciDeclaratie tert sustinator tehnic pentru utilaje;Declaratie tert sustinator profesional pentru personal., Cerinta 7: Informatii privind asocierea. In Formularul 44 se va specifica liderul asociatiei. Criteriile de calificare referitoare la situatia personala a ofertantului, la capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare), la standardele de asigurare a calitatii si standardelor de protectie a mediului trebuie prezentate de fiecare asociat in parte. Situatia economica si financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii. Cerinta nr. 1Ofertantul va prezenta Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, ISO 9001 sau echivalente, in domeniul aferent investitiei.Se vor prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?CONFORM CU ORIGINALUL?.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: atasata Invitatiei de participare, SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.04.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.03.2012 08:07