Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Sistematizare verticala la sediul Parchetului de pe langa Tribunalul Maramures


Detaliu pentru invitatia numarul 331909
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: PARCHETUL DE PE LANGA TRIBUNALUL MARAMURES
Numar invitatie: 331909/18.07.2012
Denumire contract: Sistematizare verticala la sediul Parchetului de pe langa Tribunalul Maramures
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPARCHETUL DE PE LANGA TRIBUNALUL MARAMURESCod fiscal: 3695018, Adresa: STR. 1 MAI NR.8/A, Baia Mare, Telefon: 0262/211566, Fax: 0262/212146
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. 1 MAI NR.8/A, Baia Mare, Romania, cod postal: 430331, telefon: +40 262211566, fax: +40 262212146, persoana de contact: OLGA MARIA IUGA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: BAIA MARE, STR. 1 MAI NR.8/A, ROMANIA, cod postal: 430331
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Sistematizare verticala la sediul Parchetului de pe langa Tribunalul Maramures
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarile de sistematizare verticala a curtii sediului Parchetului de pe langa Tribunalul Maramures vor cuprinde: lucrari de terasamente, realizarea trotuarelor de legatura intre corpurile de cladire existente, realizarea de locuri de parcare pentru autovehicule, dirijarea apelor din precipitatii in sistemul de canalizare pluviala, racordarea trotuarelor si platformelor de parcare la spatiul verde, lucrari de reparatii la gangul de acces, la zidul de pe latura sudica a curtii si in zona de acces in garaj.
II.1.6) CPV: 45112700-2 - Lucrari de arhitectura peisagistica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 120, 405.2 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In cuantum de 1.500 lei.Forma de constituire a garantiei de participare este inconformitate cu prevederileart. 86 din HG nr. 925/2006.In cazul aplicarii prevederilor art.278 ind.1 din OUG34/2006cuantumul sumei retinute este de 1.204, 05 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor conform invitatiei de participare.In cazul prezentarii garantiei de participare sub forma de instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari se va prezenta in original Formularul 11 completat.Contul in care se poate face constituirea garantiei prin virament bancar este RO83TREZ4365005XXX004562-Parchetul de pe langa Tribunalul Maramures, CUI 3695018, deschis la Trezoreria Municipiului Baia Mare.Atentie: IMM-urile participante la procedura vor prezenta toate obligatiile specificate in prezenta Fisa de Date a Achizitie, la fel cu ceilalti ofertanti care nu intra in aceasta categorie, (garantia de participare, cifra de afaceri, garantia de buna executie) deoarece PARCHETUL DE PE LANGA TRIBUNALUL MARAMURES, unitate subordonata din cadrul Ministerului Public, este institutie care face parte din administrarea judecatoreasca reglementata prin Constitutia Romaniei, capitolul VI al Titlului III, sectiunea a 2-a, art.131 si in consecinta nu ise aplica prevederile Legii 346/2004 intrucat institutiile obligate sa respecte prevederile art.16, alin (1) din Legea nr.346/2004 sunt institutiile prevazute in Constitutia Romaniei in cadrul Titlului III, Capitolul V, sectiunile 1 si 2.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din pretul contractului fara TVA conf art.89, alin.2, din HG 925/2006. 2. Modul de constituire a garantie de buna executie este in conformitate cu art. 90 din HG nr. 925/2006: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Prevederile art. 86 alin. (2) - (4) din HG nr. 925/2006 se aplica in mod corespunzator. Se va completa si se va prezenta in original, de catre ofertantul ce va fi declarat castigator al procedurii, la semnarea contractului, Formularul 12 -Scrisoare de garantie de buna executie; - daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui conform HG 1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Art. 180 - Se solicita prezentarea: Completare Formular 12A pentru neincadrarea in prevederile art. 180 care va trebui prezentata si de eventualii asociati sau tertul sustinator, daca este cazul.Prezentarea cazierului judiciar sau a certificatelor echivalente emise de autoritatile judecatoresti din tara din care provine ofertantul, pentru administratorul/ administratorii legali ai firmei ofertante.2. Art. 181 - Se solicita prezentarea: CompletareFormular 12Bpentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Imputernicire pentru persoana care semneaza declaratia in cazul in care nu este persoana imputernicita sa reprezinte firma / sucursala.Poate fi exclus dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica, respectiv nu este eligibil, orice ofertant care se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;c) nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;c^1) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;d) a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.Vor completa Formularul 12Beventualii asociati sau tertul sustinator pentru situatia economico-financiara sau capacitatea tehnica si/sau profesionala.3. Sesolicita prezentarea ?Certificatului de participare cu oferta independenta?- completare Formular 324. Sesolicita prezentarea ?Declaratiei privind calitatea de ofertant?- completare Formular 12C5. Sesolicita prezentarea ?Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006? ? completare Formular 12D carese va prezenta atat de catre ofertantii asociati, subcontractanti, cat si de tertul sustinator, dupa caz. Legat de conflictul de interese, respectiv incadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, autoritatea contractanta a nominalizat in anexa la Formularul 12D, toate persoanele (numele acestora) cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire).6.Se solicita prezentarea: Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25luniianterioare datei limite de depunere a ofertei, conform prevederi Legea nr. 571/2003 privind codul fiscal. Certificatul trebuie sa ateste ca firma ofertanta nu se inregistreaza cu datorii, cu respectarea art 9 alin 1 din Ordin ANRMAP 509/2011Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile ale lunii anterioare datei limite de depunere a ofertei, conform prevederi Legea nr. 571/2003 privind codul fiscal.Orice alte formulare tip ? eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident;Nota: Ofertantii pot ridica certificatele si pot obtine informatii cu privire la impozite si taxe locale de la Primariile si Administratiile Financiare de care tin sau eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident;La solicitarea Autoritarii contractante, Ofertantul va fi in masura sa prezinte Certificate constatatoare in original.?(in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare si documentele cerute).?Se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. 1. Se solicita prezentarea Certificatului constatator (in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?) emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala, si certificatul constatator (Inclusiv si in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documentele cerute).Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea certificatului constatatorin original/copie legalizata (in cazul in care acesta a prezentat doar copie conform cu originalul in documentele de calificare), pentru verificarea conformitatii cu documentul depus la oferta2. Se solicita prezentarea de documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesionalca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, precum si un Certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil la data limita de depunere a ofertelor.Nota: ? Se va permite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Media cifrei de afaceri-Cerinta de calificare - Formularul 20Media cifrei de afaceri globale a ofertantului, pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011), in domeniul de activitate aferent obiectului contractului de lucrari (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) trebuie sa fie mai mare sau egala cu200.000 lei (fara TVA), care reprezinta o cifra mai mica decat valoarea estimata a contractuluimultiplicata cu 2., 2. Prezentare Bilant contabil intocmit la31.12.2011, vizat si inregistrat de organele competente.-Cerinta de calificare
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Experienta similara - Cerinta de calificare - Formularul 12 FFisa de informatii privind experienta similara pentrucontracte similare executate in decursul ultimilor 5 ani, -prezentare lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari cf. prev. art. 188 al.3 din OUG 34/2006Informatii privindcapacitatea tehnica ? Prezentarea a cel putin 1 contract sau a maxim 2 contracte a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu 100.000 lei (fara TVA) si al caror obiect a fost executia unor lucrari similare., 2. Utilaje - Formularul 12 HDeclaratie cu privire la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari aflate prin care atesta detinerea in dotare proprie, inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie., 3. Personal - Formularul 12 IDeclaratie cu privire la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 aniOfertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului, 4. Informatiiprivind subcontractantii - Formularul 12 GPrezentarea listei cuprinzand asociatii / subcontractantii si specializarea acestora, daca este cazul. Certificat ISO 9001 sau echivalent in domeniul aferent obiectului contractului (lucrari de constructii) - prezentare in copie a certificatului sau a echivalentului acestuia, Certificat ISO 14001 sau echivalent in domeniul aferent obiectului contractului (lucrari de constructii)- prezentare in copie a certificatului sau a echivalentului acestuia
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.07.2012 12:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer