Achizitie publica - Sisteme de arhivare pentru arhiva proprie a Unitatii Administrativ Teritoriale Medias
Detaliu pentru invitatia numarul 335238
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 335238/12.09.2012
Denumire contract: Sisteme de arhivare pentru arhiva proprie a Unitatii Administrativ Teritoriale Medias
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul MediasCod fiscal: 4240677, Adresa: P-ta Corneliu Coposu nr.3, Medias, Telefon: 0269/803827, Fax: 0269/841198
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-ta Corneliu Coposu nr.3, Medias, Romania, cod postal: 551018, telefon: +40 269803827, fax: +40 269803829, persoana de contact: Iolanda Florescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: P-ta Corneliu Coposu nr.3, loc. Medias, jud. Sibiu, Primaria municipiului Medias, Sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administratie publica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Sisteme de arhivare pentru arhiva proprie a Unitatii Administrativ Teritoriale Medias
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 18
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Produsul este destinat pentru pastrarea arhivei de documente ale Municipiului Medias.Arhiva Municipiului Medias este situata in subsolul cladirii institutiei. Datorita infiltratiilor de apa, documentele sunt in pericol de distrugere. Sistemele de arhivare folosite actualmente sunt confectionate din corniere si placi de lemn, improprii pastrarii in conditii optime a arhivei de documente. Solutia aleasa pentru rezolvareaacestor probleme se refera la confectionarea unui sistem tip podest din profil metalic zincat si gratare metalice zincate pe care se va monta sistemul mobil de arhivare
II.1.6) CPV: 39152000-2 - Rafturi mobile (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 250, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 5000 lei;Intreprinderile mici si mijlocii care fac dovada ca sunt I.M.M.-uri(Declaratie?privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, conform Anexei nr.1 din OUG 27/2006), vor achita 50% din valoarea garantiei de participare, conform Legii nr.346/2004.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 90 de zile de la data limitade primire a ofertelor.Se va constitui: fie prin GB, in original (conform Formularului 11), fie prin OP sau fila cec, in contul de trezorerie RO93TREZ5775006XXX000052 deschis la Trezoreria Medias, pentru Primaria Municipiului Medias, CUI 4240677, fie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari.In cazul in care C.N.S.C. respinge o contestatie ca fiind nefondata, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare suma calculata conform prevederilor art.278^1, alin.(1), lit.b) din OUG 34/2006 actualizata si modificata
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului, fara TVA. In cazul IMM-urilor cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5% din valoarea contractului, fara TVA. Constituirea a garantiei de buna executie se poate face printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii; daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont disponibil, distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. (conform art. 90 din HG 925/2006 modificata prin HG 1045/2011)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Formularul A?Declaratie privind eligibilitatea, va fi prezentata si de tertul sustinator (daca este cazul);Formularul A1?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 lit.a), c^1) si d) din OUG 34/2006 actualizata, va fi prezentata si de tertul sustinator (daca este cazul);Formularul B?Declaratie privind reglementarea conflictului de interese, va fi prezentata de tertul sustinator si/sau subcontractant (daca este cazul);Formularul 314?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la data de 25 a lunii anterioare datei de depunere a ofertelor, conform prevederilor Legii nr.571/2003 privind Codul fiscal;Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind obligatiile de plata catre bugetul general consolidat, din care sa reiasa caofertantul/candidatul nu are datorii scadente la data de 25 a lunii anterioare datei de depunere a ofertelor, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal.Certificatele de atestare fiscala emise de organele competente se vor prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?CONFORM CU ORIGINALUL?.Declaratie privind evitarea conflictului de interese pentru persoanele care detin functii de decizie: Teodor Neamtu?primar;Petrescu George?viceprimar;Ioana Ghiorghe?director DAPL;Anuta Turcu?director economic;Pepene Luminita?ref. de specialitate;Simona Bozosan?consilier;Iolanda Florescu?ref.de specialitate;Nicolae Tempian?inspector;Hoisan Gabriel?cons.juridic;Ioana Bleahu?consilier, Alexandra Moraru?consilier juridic;Cora Monica?inspector DAPL;Minea Maria?Secretar municipiu;consilieri locali: Balazs Bela;Ciolpan Vasile;Ciulea Ioan;Grozav Eugen;Knall Helmuth;Lata Ilie;Lazaroiu Ioan;Manta Anca;Moraru Eugen;Nagy Pavel;Neag Florin;Nicorici Constantin;Patrui Eleonora;Petrariu Ioan;Plopeanu Teodor;Popa Ioan;Sas Ilarie;Taropa Floarea;Toma Cosmin (conf. modificarilor aduse de art.2 din Ord. nr 170/2012 emis de ANRMAP) Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii (cod CAEN)?corespunzator obiectului contractului. Certificatul constatator emis de O.N.R.C. se va prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?CONFORM CU ORIGINALUL?.Ofertantul/candidatul clasat pe primul loc in urma finalizarii etapei finale de licitatie electronica, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, are obligatia de a prezenta pentru conformitate Certificatul Constatator in original/in copie legalizata, la solicitarea autoritatii contractante, in termenul prevazut in respectiva solicitare
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) min. 500000 lei;pentru o comparare echivalenta a cerintei privind CA se va avea in vedere cursul mediu lei/valuta comunicat de BNR pentru anii la care se face referire.Alte documente relevante in vederea demonstrarii indeplinirii cerintelor de calificare (de ex. Bilantul contabil la finele anului financiar incheiat) sau alte documente echivalente din care sa reiasa nivelul solicitat pentru cerintele de calificare solicitate
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse din ultimii 3 ani.Se vor prezenta in copie min.1 contract de furnizare produse similare a carui valoare finala, fara TVA, sa fie de min.134640lei care reprezinta 88% din valoarea estimata a viitorului contract si max.2 contracte de furnizare produse cu o valoare finala, fara TVA, de min.149940lei, care reprezinta 98% din valoarea estimata a viitorului contract conf. art.9, lit.a) din HG925/2006;Se permite si prezentarea de copii dupa informatiile relevante din contractul respectiv in indeplinirea cerintei solicitate;cu PV de receptie aferente contractelor prezentate si recomandarile din partea beneficiarului.Pentru o comparare unitara a cerintelor privitoare la experienta similara, ofertantii vor tine cont de cursul mediu de referinta lei/valuta comunicat de BNR, raportat la anul in care au fost incheiate contractele, Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere;, Informatii referitoare la personalul de conducere;Se vor prezenta CV-uri pentru personalul din conducere., Declaratie privind subcontractantii si specializarea acestora.Fara a i se diminua raspunderea in ceea ce priveste modul de indeplinire a viitorului contract de achizitie publica, ofertantul are dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contract.In acest caz ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Sucontractantii nominalizati de ofertant vor completa Formularul B?Declaratie privind reglementarea conflictului de interese, Angajament tert sustinator financiar;ANGAJAMENT privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului/grupului de operatori economici;Declaratie tert sustinator tehnic si profesional pentru utilaje;Declaratie tert sustinator tehnic si profesional pentru personal.Persoana care asigura sustinerea ofertantului/candidatului nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 181, lit.a), c1) si d), art.180 si 69^1 din OUG 34/2006 actualizata.(Formularul A?Declaratie privind eligibilitatea, va fi prezentata si de tertul sustinator (daca este cazul);Formularul A1?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181;Formularul B?Declaratie privind reglementarea conflictului de interese (daca este cazul)), Asocierea trebuie sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare ca o conditie necesara pentru buna indeplinire a contractului ASIGURAREA CALITATII PRODUSELOR ? ISO 9001 sau echivalent in domeniul contractului, se vor prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?CONFORM CU ORIGINALUL?
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia este disponibila in format electronic in SEAP, la sectiunea Documentatie si Clarificari
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.09.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.09.2012 08:39