Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Sisteme de protectie si paza electronica


Detaliu pentru invitatia numarul 349077
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Centrul National de Calificare si Instruire Feroviara - CENAFER
Numar invitatie: 349077/21.06.2013
Denumire contract: Sisteme de protectie si paza electronica
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCentrul National de Calificare si Instruire Feroviara - CENAFERCod fiscal: RO16944447, Adresa: Calea Grivitei nr. 343, sector 1, Bucuresti, Telefon: +40 310808602, Fax: +40 310808602
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea Grivitei nr. 343, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010716, telefon: +40 310808602, fax: +40 310808602, secretariat Conducere CENAFER , etaj 1
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Calea Grivitei nr. 343, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010716, sala 13 , etaj 1
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (formarea profesionala a adultilor)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Sisteme de protectie si paza electronica
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: 10(zece) sisteme antiefractie , antiincendiu , control acces si CCTV
II.1.6) CPV: 31625000-3 - Alarme antiefractie si antiincendiu (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 145, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1450 ron , Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Garantia de participare se exprima in lei sau euro si se varsa in contul RO59TREZ7015XXX005830 deschis la Trezoreria Sector 1.Se va folosi cursul de schimb BNR din data de20.06.2013 .Garantia de participare se mai poate consemna si prin orice alt Instrument de garantare , art 86 alin. 1 din HG nr. 925/2006
Garantie de buna executie
5 % din valaoarea contractului conform art. 89 al. 2 din HG 925/2006. Se poate constitui in oricare din formele de la articolul 90 , al. (1)-(3) din HG 925/2006 .Daca GBE se constituie in euro se va folosi cursul de schimb BNR din data de 20.06.2013
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a. Declaratie privind neincadrarea in art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006;b. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006;c. Declaratie privind calitatea de participant la procedura;d. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69/1 din O.U.G. nr. 34/2006;Se va completa Anexa 5 privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69/1) din OUG nr.34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare. In vederea completarii acestei declaratii precizam capersoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Dionisie-Daniel ARDELEAN? Director General;Florin PUTANU? Director economic;Vasile DINU? Director Logistica;Dan ZAMFIRESCU? Sef Serviciu Achizitii Publice;Maria DIACONU- Sef Birou Juridic si ContenciosGabriel MARTIN-Sef Birou Investitii Reparatiif. Certificatul de participare cu oferta independenta . Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, care sa contina informatii reale /actuale la data limita de depunere a ofertelor din care sa rezulte: adresa actuala si daca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei publice;Pentru persoane fizice/juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare/atestare ca persoana fizica sau juridica, ori apartenenta din punct de vedere profesional, similar celor din Romania, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata.Solicitarea de prevedere a acestei cerinte este determinate de necesitatea prezentarii, de catre operatorii economici participant la procedura, a dovezii ca domeniul de activitate al candidatului corespunde cu obiectul contractului care urmeaza a fi incheiat.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifrade afaceri globala pe ultimii trei ani(2010 , 2011, 2012 ), Bilantul contabil din anul precedentsi/sau dupa caz rapoartele anuale, scrisori din partea bancilor sau a unor societati cunoscute de audit financiar si contabil precum si orice alte documente edificatoare prin care candidatul/ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara in limba romana sau in traducere autorizata.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Dovada furnizarii, in ultimii 3 ani de produse similare (furnizare si instalare sisteme de paza si protectie electronica ) in valoare cumulata de minim 145000 lei fara TVA in limita cel putin unui contract-maxim trei contracte .Se accepta contracte distincte de furnizare sisteme de paza side lucrari de instalare de sisteme de paza .(pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR ) Implementareasistemul de management al calitatii , conform SR EN ISO 9001/2008 (sau echivalent) pentru activitatile ce fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit )Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.07.2013 11:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.07.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 31.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.06.2013 09:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer