Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Sisteme de securitate si supraveghere


Detaliu pentru invitatia numarul 356677
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Societatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ SA Medias
Numar invitatie: 356677/20.12.2013
Denumire contract: Sisteme de securitate si supraveghere
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ SA MediasCod fiscal: RO13068733, Adresa: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Medias, Telefon: +40 269803333, Fax: +40 269839029
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Medias, Romania, cod postal: 551018, telefon: +40 269801407, fax: +40 269844832, persoana de contact: Ovidiu Popoviciu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Piata CI Motas, nr 1, MediasServiciul Licitatii-Contractari
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Sisteme de securitate si supraveghere
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Sisteme de securitate la statiile de reglare masura.Valoarea estimata a contractului nu include cheltuielile diverse si neprevazute intrucat nu este cazul.
II.1.6) CPV: 45312100-8 - Lucrari de instalare de sisteme de alarma impotriva incendiilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 305, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare-6100lei. Pentru echivalenta se va tine cont de cursul de schimb leu/alta valuta comunicat de BNR la data publicarii invitatiei de participare; valabilitate 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Modul de constituire a garantiei pentru participare: - Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante, completata in conformitate cu Formular 11 - Ordin de plata vizat de banca in contul autoritatii contractante: IBAN RO09 RNCB 0231 0195 2531 0001, deschis la BCR Medias; - Depuneri la caseria Transgaz - Virament bancar. Orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Garantia de participare la procedura, constituita in una din formele mentionate anterior, se va prezenta (in original), la deschiderea ofertelor. Neprezentarea atrage dupa sine respingerea ofertei. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine si de a incasa in nume propriu garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: ? revoca oferta in perioada de valabilitate a acesteia; ? fiind declarat castigatorul procedurii, refuza sa semneze contractul in termenul stabilit; ? fiind declarat castigatorul procedurii, nu constituie garantia de buna executie a contractului; Garantia de participare constituita in una din formele mentionate anterior se va prezenta cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantum 5% din valoarea contractului fara TVA; Modul de constituire a garantiei de buna executie : de regula prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari conform art.90 alin(1) din HG 925/2006 modificata; daca partile convin garantia de buna executie se poate constitui prin retineri succesive din facturi partiale conform art.90 alin(3) din HG 925/2006 modificata, caz in care se tine cont de prevederile HG1045/2011( contractantul are obligatia de a deschide la Unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea : Se va completa Formularul 12 A; .Declaratie privind situatia personala (neincadrarea in prevederile art.181 din Ordonanta): Ofertantii vor completata o declaratie pe proprie raspundere in conformitate cu Formularul nr. 12 B .Operatorii economici care se afla in una din situatiile prevazute la art 181 din OUG 34/2006, modificata vor fi exclusi de la procedura de atribure a contractului.Declaratie privind calitatea de participant la procedura : se va completa Formularul 12 C;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordin 314/2010: se va completa Formularul 12 D;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art 69¹ din OUG nr 34/2006, modificata: Se solicita operatorilor economici sa completeze si sa depuna o declaratie pe proprie raspundere prin care sa mentioneze ca nu se incadreaza in situatiile prevazute de art 69¹ din OUG nr 34/2006, modificata. Persoanele de decizie din cadrul SNTGN Transgaz SA sunt: Petru Ion Vaduva - Director General, Ioan Rusu - Director General Adjunct, Hategan Gheorghe - Director General Adjunct, Marius Vasile Lupean - Director Departament, Ion Tataru -DirectorDepartament, Comsa Adrian Director Directie, Adela Pinzar - Director Directie, Ovidiu Hadambas - Sef serviciu, Filipas Laura Sef Birou, Tatomir Mihaela ? Inginer, Szabo Alexandra ? Expert achizitii publice, Hentea Mihaela Luminita ? Economist, Simescu Viorica ? Tehnician, Olga Idu Director Directie, Baciu Elena Marioara - Sef serviciu, Suciu Nicolae - Consilier juridic, Pintea Ana- Consilier juridic, Liviu Olariu - Tehnician, Ovidiu Popoviciu - Serviciul Licitatii-Contractari.-Formular 12 E. Aceasta declaratie se va completa si de catre tertii sustinatori ai capacitatii economico financiara si respectiv a capacitatii tehnico si/sau profesionala , daca este cazul Persoane juridice/ fizice romane: Pentru persoanele juridice romane : Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, sau alte documente echivalente, din care trebuie sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic - original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constator emis deONRC, informatiile cuprinse in documentul constatator trebuie sa fie reale /actuale la data limita de depunere a ofertelor . Inainte de comunicarea rezultatului procedurii de atribuire se va solicita ofertantului castigator prezentarea pentru conformitate a documentului in original sau copie legalizata.Persoane juridice /fizice straine. Pentru persoanele fizice / juridice straine : documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul / ofertantul este rezident;Operatorii economici trebuie sa faca dovada faptului ca este licentiat pe perioada derularii contractului, de catre IGP, sa desfasoare activitati de proiectare, instalare si intretinere a sistemelor de alarmare impotriva efractiei sau a componentelor acestora si ca detine avizul inspectoratului judetean de politie / directiei generale de politie a municipiului in a carei raza teritoriala isi are sediul societatea in conformitate cu HG 301/2012.Operatorii economici vor prezenta inmod obligatoriu atestat tip B pentru instalatii electrice de 0, 4 KV sau echivalent emis de ANRE, conform Ordinului 23/17.04.2013 .In cazul ofertei comune: aceste conditii se considera indeplinite daca unul dintre semnatarii asociatiei detine aceste autorizatii/ atestat.Asociatii trebuie sa prezinte aceste autorizatii pentru partea din contract pe care o vor executa
Capacitatea economica si financiara
Descriere: -declararea cifrei medii globale de afaceri pe ultimii 3 ani ; cifra de afaceri minim 710.000lei. completare Formularul IV.3. In conformitate cu prevederile art.186 din OUG nr.34/2006, capacitatea economica-financiara a ofertantului poate fi sustinuta ? in vederea indeplinirii contractului si de alta persoana . In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica-financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, prin prezentarea unui angajament ferm.Persoana care asigura sustinerea economico-financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. art. 180 si 181 lit a c^1 si d) si art.69^1 din OUG 34/2006 modificataPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista a principalelor lucrari similare executate in care sa se regaseasca unul sau mai multe contracte de lucrari duse la bun sfarsit in valoare cumulata de minim 305000 insotite de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau client privat beneficiar., Declaratie privind echipamentele tehnice , utilaje, instalatii., Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani precum si a personalului autorizat INSEMEX pentru instalare si intretinere echipament in constructie EX.pentru lucrari de montaj instalatii electrice in mediu cu pericol de explozie, conform Ordinului nr.1636 din 25 aprilie, eliberat de INSEMEX Petrosani), Informatii privind subcontractantii ISO 9.001:2008 sau documente echivalente, ISO 14.001:2005 sau documente echivalentePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.01.2014 08:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.01.2014 08:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 20.12.2013 11:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer