Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Sisteme electronice de gestiune clienti


Detaliu pentru invitatia numarul 341811
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: AGENTIA JUDETEANA PENTRU OCUPAREA FORTEI DE MUNCA SALAJ
Numar invitatie: 341811/16.01.2013
Denumire contract: Sisteme electronice de gestiune clienti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA JUDETEANA PENTRU OCUPAREA FORTEI DE MUNCA SALAJCod fiscal: 11340679, Adresa: Str. T. Vladimirescu, Bl. P40, Zalau, Telefon: +40 260616317, Fax: +40 372871075
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. T. Vladimirescu, Bl. P40, Zalau, Romania, cod postal: 4700, telefon: +40 260616317, fax: +40 372871075, persoana de contact: Romeo Sarca
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: AJOFM Salaj , Str. T. Vladimirescu, Bl. P40, Zalau - sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Sisteme electronice de gestiune clienti
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea a 10 buc sisteme electronice de gestiune clienti
II.1.6) CPV: 42961100-1 - Sisteme de control al accesului (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 255, 850 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
DaGarantia de participare: in cuantum de4000leiGarantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art.86 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Perioada de valabilitate: 60 zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor.Data la care se va face echivalenta leu/alta valuta , va fi data publicarii invitatiei de participare in SEAP.Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar in contul RO42TREZ5615005XXX000169 vizat de catre banca emitenta sauprintr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, conform pct.53 din HG834/2009. In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul garantiei de participare.In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia pe proprie raspundere privind incadrarea in categoria IMM(Formularul nr.10).Contestatoruluii caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC, i se va retine din garantias de participare o suma calculata conform prevederilor art.278 indice 1 al(1) din OUG 34/2006Dovada constituirii garantiei de participare se poate prezentata cel mai tarziu la data si ora deschiderii ofertelor
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -declaratia privind eligibilitatea-declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006-declaratia privind calitatea de participant la procedura-declaratia ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? conform Ordin ANRMAP NR.314/12.10.2010-declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile ?i completarile ulterioarePersoanele cu functie de decizie din cadrul AJOFM SALAJ: -Director executiv ? Sarca Romeo Constantin-Director executiv adj.- PuraAlexandruComisia de evaluare pentru procedura aplicata : -Pura Alexandru- presedinte;
-Breban Mihai- membru;
-Dragan Aura Liliana- membru;
-certificat de atestare fiscala eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice privind plata datoriilor la Bugetul consolidat, care trebuie sa ateste situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta ?original , copie semnata si stampilata conform cu originalul sau copie legalizata-certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale referitor la plata datoriilor la bugetul local, care trebuie sa ateste situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta ?original copie semnata si stampilata conform cu originalul sau copie legalizata -certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului , care sa cuprinda informatii reale /valabile la data limita de depunere a ofertelor din care sa rezulte : -ca obiectul de activitate al ofertantului include produsele ce fac obiectul achizitiei publice;
-ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii 85/2006, privind procedura insolventei (original sau copie legalizata, copie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila )
Capacitatea economica si financiara
Descriere: declaratie privind cifra de afaceri din domeniul de activitate, pe ultimii trei ani. Media cifrei de afaceri pe ultimii trei ani trebuie sa fie de minim 511700 lei.Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual le/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - ofertantul trebuie sa prezinte o lista a principalelor produse similare livrate in ultimii 3 ani, continand valori , perioade de prestare, beneficiari.Raportarea numarului de ani se face de la data depunerii ofertelor, pentru o evaluare unitara. Ofertantul va prezenta un contract de livrare produse similare a carui valoare sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a contractului 255850 lei ;Pentru calculul echivalentei se va tine cont decursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte certificat - ISO 9001/2008sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.02.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.02.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Data expedierii prezentei invitatii: 15.01.2013 15:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer