Achizitie publica - Sistemul informational specific domeniului imobiliar-edilitar si bancilor de date urbane in localita
Detaliu pentru invitatia numarul 320115
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 320115/13.02.2012
Denumire contract: Sistemul informational specific domeniului imobiliar-edilitar si bancilor de date urbane in localita
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BAILE HERCULANE(PRIMARIA BAILE HERCULANE)Cod fiscal: 3227920, Adresa: STR.TRANDAFIRILOR, NR.60, BL.34, SC.D, AP.15, Baile Herculane, Telefon: 0255-560439, Fax: 0255-560321
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.Mihai Eminescu 10, Baile Herculane, Romania, cod postal: 325200, telefon: +40 255560439, fax: +40 255560321, persoana de contact: Popescu Catalin
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR.Mihai Eminescu 10, Baile Herculane
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Sistemul informational specific domeniului imobiliar-edilitar si bancilor de date urbane in localita
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii privind realizarea sistemului informational specific domeniului imobiliar-edilitar si bancilor de date urbane, la nivelul intravilanului localitatilor, se realizeaza in conformitate cu prevederile art.67 din Legea cadastrului si publicitatii imobiliare nr.7/1996, republicata.
II.1.6) CPV: 71354300-7 - Servicii de cadastru (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 285, 764 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
GP este de 2858 lei si va fi valabila 90 de zile de la data depunerii ofertelor.1. GP se constituie conform art. 86, aln. (1), (2), (3) din HGR 925/2006. Cont AC RO73TREZ1865004XXX000019 deschisla TREZ Baile Heculane, CF3227920GP va fi depusa pana la data si ora limita de deschidere a oferte.Ofertantii ce se incadreaza in cat. IMM conf OUG 27/2006 si Legii 346/2004 au dreptul de a constitui GP in cuantum redus cu 50%.AC are dreptul de a retine GP, ofertantul pierzand astfel suma constituita, in conditiile prevazute la art 87 din HG 925/2006.GP se poate pierde si in cazurile prevazute de art. 278ind1 , din OUG 34/2006, valoarea retinuta in aceasta situatie este de 2.858 lei.Conf art.33, alin.(3) din HGR nr.925/2006, oferta se respinge daca nu este insotita de GP, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitata in documentatia de atribuire.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului si se constituie in termen de maxim 15 zile de la semnarea contractului si, oricum, pana la intrarea in efectivitate a contractului.Garantia de buna executie se constituie sub forma de scrisoare de garantie bancara de buna executie sau o polita de asigurare eliberata de o societate de asigurari, in conditiile legii, sau prin retineri succesive din facturile emise, in conditiile legii. Contul de garantie trebuie sa aiba la deschiderea sa suma de minim 0.5% din valoarea fara TVA a contractului de achizitie publica.Contul de garantie trebuie deschis conform legii si comunicat autoritatii contractante, in scris pana la semnarea contractului.Garantia de buna executie se va construiTermenul de valabilitate a acestui instrument de garantare trebuie sa fie cel putin egal cu termenul de garantie de buna executie consemnat in formularul de oferta.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea: Cerinta obligatorie: Se completeaza Formular nr. 12A - Declaratie pe proprie raspundere in original, semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului. Incadrarea in situatiaprevazutala art. 180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. In cazul ofertei comune, fiecare asociat va prezenta documentul mai sus precizat.Declaratie privind neincadrarea in prevederileart. 181 din OUG 34/2006: Cerinte obligatorii: Se completeaza Formularul 12BDeclaratie pe proprie raspundere, in original, semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului. In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica. In cazul ofertei comune, fiecare asociat va prezenta documentul mai sus precizat.- certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, pentru situatia financiara din luna anterioara deschiderii ofertelor, care sa ateste lipsa obligatiilor de plata;
- certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Administratiei Publice Locale, pentru situatia financiara din luna anterioara deschiderii ofertelor, care sa ateste lipsa obligatiilor de plata;Certificatele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila conforma cu originalul prin semnatura persoanei si stampila societatii.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006: Persoanele care sunt vizate in declaratia privind art. 691 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, sunt: PRIMAR - NICUSOR VASILESCUVICEPRIMAR - LALESCU IONUT ILIUTAARHITECT SEF - MOLDOVAN CRISTIANCONTABIL SEF - TOMESCU STELIANJURIST SI SECRETAR - DUMITRACHE AURELIAACHIZITII - POPESCU CATALININSPECTOR MEDIU - PERT PETRECerinta obligatorie: Ofertantul trebuie sa completeze Anexa Y.Certificat de participare cu oferta independenta: Cerinta obligatorie: Se va completa formularul Anexa X Persoane juridice/fizice romaneDocumente care sa evidentieze inregistrarea operatorului economic, asociatii, punctle de lucru si faptul ca ofertantul nu se afla in stare de faliment.Pentru a fi luat in considerare certificatul se va prezenta in original sau copie lizibila conforma cu originalul semnata de reprezentantul legal al ofertantului sau de imputernicit al acestuia, si trebuie sa fie emis cu max. 30 zile inainte de data depunerii ofertei.Cerinta obligatorie: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului ComertuluiCertificat de Autorizare clasa 1 emis de Agentia Nationala de Cadastru si Publicitate Imobiliara (ANCPI)Se va prezenta copie lizibila conform cu originalul a certificatului emis de ANCPI, in termen de valabilitate la data depunerii ofertelor.Atestat ANRE electrice C1B si D1;Se va prezenta copie lizibila conform cu originalul a certificatului emis de ANCPI, in termen de valabilitate la data depunerii ofertelor.Atestat eliberat de Ministerul Mediului pentru apa-canalizareSe va prezenta copie lizibila conform cu originalul a certificatului emis de ANCPI, in termen de valabilitate la data depunerii ofertelor.Persoane juridice /fizice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Pentru a fi luate in considerare documentele se vor prezenta in original sau copie legalizata a traducerii in limba romana si trebuie sa fie emis cu max. 30 zile inainte de data depunerii oferteiCerinte obligatorii: Orice document emis de statul sau autoritatile unde ofertantul este inregistrat, document care sa ateste cerinta.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privindsituatia economico-financiaraSe accepta ofertanti/asociati care indeplinesc conditia -media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent contractului pentru ultimii 3 ani sa fieminim 550.000 lei.Cifra medie de afaceri in domeniu pe ultimii 3 ani se va calcula raportat la urmatoarele cursuri medii anuale: conform site-ul oficial BNR2008:1EURO= 3, 6827 lei2009:1EURO= 4.2373 lei2010:1EURO= 4.2099 lei, Sustinerea capacitatii financiareCapacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva.Acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art. 180 din OUG nr.34/2006Cand sustinerea tertului vizeaza indeplinirea nivelului minim al cifrei de afaceri, angajamentul ferm prezentat de ofertant trebuie sa garanteze autoritatii contractante faptul ca, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Principalele lucrari executate, Experienta similara: In temeiul art. 187 si art. 188, din OUG nr. 34/2006, pentru calificare se solicita ofertantului executarea in ultimii 3 ani a unor lucrarisimilare dupa cum urmeaza: minim o lucrarepentru Lucrari de cadastru realizate in ultimii 3 ani sau in curs de executie in valoare de minim 280.000 lei, Declaratie privind echipamentele tehnice utilaje, instalatiiConditii minime de calificare: Ofertantul va trebui sa faca dovada ca dispune (in proprietate, leasing sau prin contracte/ conventii de inchiriere) de urmatoarele dotari, mijloace de transport pentru indeplinirea contractulu: - Statii totale topo ?6 buc.;
- GPS dubla frecventa ? 1buc.;
- Statii grafice ? 6 buc.;
- Licenta soft proiectare de tip CAD ? 5buc.;
- Autoturisme ? 5 buc., Informatii privind personalul tehnic de specialitatesi de asigurare a calitatii- Manager de proiect, vechime min. 2 ani;
- Inginer autorizat ANCPI ctegoria D;
- Personal autorizat ANCPI categoria A sau B., Informatii privind subcontractantii si asociereaResursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens la depunerea ofertei.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara si capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.In cazul ofertei comune se va prezenta ca document de calificare un acord de asociere scris si semnat de parti. Acordul de asociere va consemna partea/partile din contract pe care urmeaza a fi indeplinite de fiecare semnatar si liderul asocierii care ii reprezinta si pe ceilalti asociati in raporturile cu autoritatea contractanta. Liderul va reprezenta asocierea atat in etapa de ofertare cat si in etapa de contractare Standardele de asigurare a calitatii ISO 9001 pentru domeniile ? Servicii in domeniul geodeziei, cartografiei si cadastrului; Proiectare retele de tecomunicatii, retele de gaze naturale si retele de apa, retele electrice de medie si inalta tensiune., Standardele de protectia mediului ISO 14001 pentru domeniile - Servicii in domeniul geodeziei, cartografiei si cadastrului; Proiectare retele de tecomunicatii, retele de gaze naturale si retele de apa, retele electrice de medie si inalta tensiune.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Detalii in caietul de sarcini
Tehnologia prestarii serviciilor
25
Descriere: Detalii in caietul de sarcini
Termen de finalizare a contractului de servicii
15
Descriere: Detalii in caietul de sarcini
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Electronic din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.02.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.02.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.02.2012 10:11