Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SNUR ANCORAJ


Detaliu pentru invitatia numarul 354349
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SOCIETATEA COMPLEXUL ENERGETIC HUNEDOARA S.A.
Numar invitatie: 354349/03.10.2013
Denumire contract: SNUR ANCORAJ
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSOCIETATEA COMPLEXUL ENERGETIC HUNEDOARA S.A.Cod fiscal: RO30855230, Adresa: str. Timisoara, nr.2, Petrosani, Telefon: +40 254236407/+40 254570790/+40 254541460, Fax: +40 254236404/+40 254570481/+40 0254506104
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Timisoara, nr.2, Petrosani, Romania, cod postal: 332015, telefon: +40 254506100, fax: +40 254506157, persoana de contact: Blag Simona
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: tr.Timisoara, nr.2, Petrosani, Romania, cod postal: 332015, telefon: +40 254506100, fax: +40 254506157, persoana de contact Blag Simona
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SNUR ANCORAJ
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: SNUR ANCORAJ-conform Fisei tehniceValoarea minima: 52316 lei; Valoarea maxima: 179916 leiValoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri (in functie de care se vor elabora ofertele), iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari.Optiuni: Prelungire durata contract conf.art.6, alin.3 din HG 925/2006o prelungire posibila.
II.1.6) CPV: 19212500-0 - Snururi (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 52, 316 - 179, 916 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare 1046 lei Perioada de valabilitate 90 zile de la data limita de primire a ofertelor. Garantia de participare se poate constitui conform prevederilor art. 86 din HG 925/2006. Contul autoritatii contractante este RO14RNCB0160130003640001, deschis la BCR Filiala Petrosani. In oricare situatie, garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor.Garantia de participare se va returna de catre autoritatea contractanta conform cu prevederile art.88 din HG 925/2006 corelat cu art.278 indice 1 din OUG34/2006 (daca este cazul).Pentru IMM-uri : daca dovedesc ca sunt indeplinite cerintele Legii nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, pot participa la procedura de achizitie beneficiind de reducere cu 50% la criteriul cuantumul garantiei de participare.Pentru garantia de participare exprimata in alta moneda data la care se va face echivalent a lei/valuta( curs BNR): 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se va stabili in cuantum de 10 % din pretul contractului , fara TVA. Garantia de buna executie se va constitui prin una din formele mentionate la art.90 alin (1) sau (3) din HG 925/2006. In cazul in alegerii optiunii de la art.90 alin (3) din HG 925/2006 se vor avea in vedere prevederile HG 1045/2011.Pentru IMM-uri : daca dovedesc ca sunt indeplinite cerintele Legii nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, pot participa la procedura de achizitie beneficiind de reducere cu 50% la criteriul cuantumul garantiei de buna executie a contractului de servicii
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea -Declaratie completata in conformitate cu formularul 2 din SECTIUNEA FORMULARE2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006- Declaratie completata in conformitate cu formularul 3.1 si 3.2 din SECTIUNEA FORMULARE3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69 ind.1 din OUG 34/2006- Declaratie completata in conformitate cu formularul 4.1 si 4.2 din SECTIUNEA FORMULARE .Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, cu privire la organizarea, derularea sifinalizarea procedurii de atribuire inclusiv persoanele care aproba bugetul achizitiei, sunt: Director general-ANDRONACHE DANIEL COSTELDirector general adjunct divizia energetica - SANDRU FLORIANIOANDirector general adjunct divizia miniera - DRAGOINICOLAESef Birou Contracte Vanzari- UTU VICTORDirector Comercial ? GIURGIU VASILEDirector Economic ? CIOBANU MARIASef Serviciul Achizitii ? POGOCSAN ELISABETASef Serviciu Juridic - PACIU GABRIELA4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin ANRMAP nr.314/12.10.2010- Se completeaza in conformitate cu Formularul 5 din sectiunea FORMULARE5. Acord de asociere in vederea participarii la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica- Se completeaza in conformitate cu Formularul 6 din sectiunea FORMULARE6. Declaratia privind calitatea de participant la procedura - Declaratia va fi completata in conformitate cu formularul 7 din SECTIUNEA FORMULARE7. Declaratie initiala privind indeplinirea cerintelor de calificare - Se completeaza in conformitate cu Formularul 14 din sectiunea FORMULARE Pentru persoane juridice romane1. Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie lizibila cu mentiunea "Conform cu originalul", cu semnatura si stampila ofertantului.Informatiile cuprinse in Certificatul Constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelorPentru persoane juridice/fizice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional- Documentele vor fi eliberate in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident si se vor prezenta traduceri autorizate in limba romanaOfertantului clasat pe primul loc, i se va solicita prezentarea Certificatului Constatator in original sau copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilant contabil la data 31.12.2012, Angajament privind sustinerea financiara a ofertantului/grupului de operatori economiciPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, Angajament privind sustinerea capacitatii tehnice si profesionale a ofertantului/grupului de operatori economici Se solicita Certificat ISO 9001/2008Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.10.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.10.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 02.10.2013 07:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer