Achizitie publica - Snururi si placi de etansare
Detaliu pentru invitatia numarul 346146
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 346146/30.04.2013
Denumire contract: Snururi si placi de etansare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCET GOVORA S.ACod fiscal: R10102377, Adresa: Strada Industriilor, Nr.1, Ramnicu Valcea, Telefon: +40 250733601/ +40 250733602-365, Fax: +40 0250732890
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Snururi si placi de etansare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Aprovizionarea cu snururi si placi de etansare necesare la executia lucrarilor de reparatii la instalatiile de productie si transport al energiei termice din cadrul S.C. CET Govora S.A.
II.1.6) CPV: 34312500-2 - Garnituri de etansare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 43, 370 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoare: lot 1= 430 RON; lot 2 = 70 RON; lot 3 = 100 RON; lot 4= 120 RON si lot 5 = 140 RON. Daca este cazul echivalenta leu/valuta se va face la cursul comunicat de BNR in ziua publicarii Invitatiei de Participare. Perioada de valabilitate: minim 2 luni de la data limita de primire a ofertelor. Se constituie prin virament bancar(RO45RNCB0263006180570001/RON-BCR Sucursala Valcea) sau printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari. Se va transmite in SEAP si se va va prezenta si in original la sediul autoritatii contractante.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 - completare si prezentare Formular 12 A din Sectiunea Formulare;
- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din din OUG 34/2006 -completare si prezentare Formular 12 B din Sectiunea Formulare;
-Participarea la procedura in concordanta cu regulile de concurenta conform Ordinului ANRMAP nr.314/2010- completare si prezentare Formular 20 "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? din Sectiunea Formulare;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006. Ofertantul/candidatul /ofertantulasociat/subcontractantul/tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/ organului de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul IV inclusiv, sau care se afla in relatii comerciale astfel cum sunt acestea prevazute la conf. Art. 69^1 din OUG 34/2006 cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.Document edificator : Declaratie pe propria raspundere- Formularul C din Sectiunea Formulare.In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Director General ? dr.ing.Mihai BALAN, Director Economic - ec. Constantin LAPADAT, Sef Divizie Comerciala - ing. Cito DRAGANSef Serviciu Aprovizionare ? ing. Ioan LAZAR, Serviciu Aprovizionare ? ing. Carmen TUCA, Sef Serv. PLUR - sing. Nicolae ILINCAServiciul Financiar-ec. Gheorghe MATEI, Compartiment juridic ? cons. jr. Radu TENEA, Sef Serviciul Achizitii Publice - ing. Livia Mihaela COCLETServiciul Achizitii Publice ? cons.jr. Marius Leon TANASIEToate documentele solicitate la prezenta sectiune se vor transmite in SEAP in format electronic, semnate cu semnatura electronica, conform prevederilor art. 19 raportate la prevederile art. 17 alin(3) si (4) din HG 1660/2006. Inregistrarea operatorului economic - Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC) de pe langa Tribunalul Teritorial, sau alte organisme abilitate, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC .Certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC) de pe langa Tribunalul Teritorial va purta mentiunea " conform cu originalul", se va scana si se va incarca in SEAP in format electronic, semnat cu semnatura electronica a ofertantului, conform prevederilor art. 19 raportate la prevederile art. 17 alin(3) si (4) din HG 1660/2006.In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta poate solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a certificatului constatator eliberat de ORC in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind experienta similara, respectiv lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani (cei 3 ani se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor), continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar., Mostre - cate 1 bucata pentru fiecare Lot ofertat.Neprezentarea mostrei constituie temei de inacceptabilitate a ofertei, nefiind indeplinita o cerinta de calificare. Standarde de asigurare a calitatii/ alte documente prin care atesta ca detineun sistem de management al calitatii ce indeplineste cerintele ISO9001/2008 , sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.05.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 15.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 29.04.2013 13:57