Achizitie publica - Softuri Educationale si Echipamente IT pentru Reabilitarea,extinderea si modernizarea Centrului Scolar pentru Educatie Incluziva Tg. Neamt
Detaliu pentru invitatia numarul 331492
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 331492/12.07.2012
Denumire contract: Softuri Educationale si Echipamente IT pentru Reabilitarea, extinderea si modernizarea Centrului Scolar pentru Educatie Incluziva Tg. Neamt
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJudetul NeamtCod fiscal: 2612839, Adresa: Str. Alexandru Cel Bun Nr.27, Piatra-Neamt, Telefon: 0233212890, Fax: 0233211569
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BRM Terminal Piatra Neamt, B-dul Decebal nr.35 , bloc I 4 parter
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: BRM Terminal Piatra Neamt, B-dul Decebal nr.35 , bloc I 4 parter
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Softuri Educationale si Echipamente IT pentru Reabilitarea, extinderea si modernizarea Centrului Scolar pentru Educatie Incluziva Tg. Neamt
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Softuri Educationale si Echipamente IT pentru Reabilitarea, extinderea si modernizarea Centrului Scolar pentru Educatie Incluziva Tg. Neamt-conform caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 48190000-6 - Pachete software educationale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 199, 260 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea: 2000 lei, din care Lot1=750 si Lot2=1250 lei si se va constitui astfel: - scrisoare de garantie sau orice alt instrument de garantare, in favoarea autoritatii contractante, emis/a in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile specificate la art. 86(4) si 87 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare sau ordin de plata in contul Autoritatii Contractante deschis la Trezoreria Piatra Neamt nr. RO 86 TREZ 49124650256XXXXX, confirmata(certificata) de banca emitenta.Ofertele care la deschidere nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse fiind considerate inacceptabile.In cazul unei asocieri, scrisoarea de garantie/instrumentul de garantare va fi emis/a in numele liderului de asociere.Incazulofertantilor IMM, garantia de participare va fi 50% din cuantumul precizat.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 30zile-perioada de valabilitate a garantiei de participare si cea a ofertei se vor raporta la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada explicit situatiile ce prezinta culpe ale persoanei garantate respectiv atunci cand: a)Isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b)Oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum nu mai tarziu de 10 zile lucraroare de la semnarea contractului;c)Oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei;d)Depune o contestatie care este respinsa de Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor caz in care se va retine suma in conformitate cu art. 278^1, alin. (1) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din val.contractului fara TVA si se constituie, in favoarea autoritatii contractante, conform prevederilor art.90 din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Se va completa formularul nr.2 din sectiunea Formulare, Acord de asociere(daca este cazul)-In cazul in care oferta este depusa de o asociere declaratia mai sus precizata va fi depusa de fiecare asociat si va fi insotita si de acordul de asociere.La semnarea contractului de achizitie, ofertantul castigator va prezenta acordul de asociere legalizat.Aceasta declaratie trebuie prezentata si de catre fiecare subcontractant declarat in oferta.Certificat de participare cu oferta independenta.Se va completa formularul nr.3 din sectiunea Formulare.Prezentarea declaratiei privind neicadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006.Se va completa si de eventualii terti sustinatori.Persoane cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante: Persoane cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante: Presedinte Culita Tarata, Cristina Mititelu ? Secretarul Judetului, Gabriel Cristian Farcas si Mihai Farcasanu Vicepresedinti, Neculai Cojocariu-director executiv Directia Generala Buget Finante, Conache Gavriliu Doru- director executiv Directia Generala De Dezvoltare Judeteana, Director executiv adjunct juridic Bogdan Bosovici, Popescu Mihail-SEF BIROU ACHIZITII, Luiza Cretu-jurist BIROU ACHIZITII, Anca Afloarei-manager proiect, Elena Ilie-responsabil proiect, Bogdana Butuc-responsabil financiar, Vasilica Stanciu-responsabil tehnic, Diana Iancu-responsabil achizitii, Cerasela Lucas-responsabil publicitate, Andoni Neculai; Andronache Florin; Arcan Emilia;Arnautu Decebal; Arsene Ionel; Bourceanu Adrian; Constantin Dan-Vasile; Dumitrascu Dionisie; Iacoban Constantin; Ignat Andrei; Jora Aurelian; Manoliu Dan; Murariu Vasile; Onu Bogdan; Paval Gabriel-Dan; PintilieMircea; Ploscaru Vasile-Stefanut; Pruteanu Vasile; Puscasu Neculai; Sandu Contantin; Simion Nadina; Spiridonescu Ioan; Stafie Constantin-Claudiu; Stan Viorel; Serban Ciprian-Constantin; Serban Iulia; Tapalaga Constantin-Cristian; Ursarescu Dorinel; Vasiliu-Moise Daniel; Vasiloiu Gheorghe; Visan Gabriel-Lucian, consilieri judeteni.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta acest formular.Aceasta declaratie va fi depusa si de eventualii subcontractanti.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul, nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Prezentarea declaratiei privind eligibilitatea. Se va completa formularul nr. 5 din sectiunea Formulare.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta acest formular.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul, nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006.Se va prezenta formularul nr.6 din sectiunea Formulare.Certificat de atestare fiscala privind taxele si impozitele locale emis de autoritatile locale, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Se va prezenta document original/copielegalizata/copie conform cu originalul in cf.cu art 5 ordinul 509/2011 al ANRMAP.Certificat de atestare fiscala privind obligatiile catre bugetul de stat, emise Directia Generala a Finantelor Publice din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Se va prezenta document original/copielegalizata/copie conform cu originalul in cf.cu art 5 ordinul 509/2011 al ANRMAP.Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat si bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele solicitate.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante, valabile la data depunerii ofertelor.Documentele vor fi prezentate original/copielegalizata/copie conform cu originalul in cf.cu art 5 ordinul 509/2011 al ANRMAP, la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul, nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionatePentru persoane fizice/juridice romane: sa fie inregistrati si autorizati conform prevederilor legale pentru furnizarile ce fac obiectul contractului-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului , original/copielegalizata/copie conform cu originalul in cf.cu art 5 ordinul 509/2011 al ANRMAP, emis cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor.In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a certificatului constatator eliberat de ORC in original/copie legalizata.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta acest document.Pentru persoane fizice/juridice straine: sa fie inregistrati si autorizati conform prevederilor legale, valabile in tara de origine-Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, valabile in tara de origine, original/copie legalizata/copie conform cu originalul in cf.cu art 5 ordinul 509/2011 al ANRMAP, insotite de traducere legalizata in limba romana.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie globala de afaceri a Ofertantului care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani trebuie sa fie de cel putin 100000 LEI PT lOTUL 1 SI 230000 LEI PENTU LOTUL 2Fisa de informatii privind situatia economico-financiara 3. Documente justificative: copii dupa bilanturile contabile din ultimii trei ani pentru care exista exercitiu financiar incheiat, sau pe perioada de functionare daca aceasta este mai mica de trei ani, vizate si inregistrate de organele sau alte documente echivalente.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.lot1=sa fi executat in ultimii 3 ani maxim 2 contracte de valoarea egala sau mai mare decat val 1=75000lei 2.lot2=sa fi executat in ultimii 3 ani maxim 2 contracte de valoarea egala sau mai mare decat val 1=120000 lei 3.Informatii despre subcontractantiSe va completa formularul privind lista princip.furnizari in ultimii 3 ani.Informatii privind experienta similara pt contractul prezentat ca experienta similara;Copie a inf.relevante ale contractelor , Recomandari privind indeplinirea obligatiilor contractuale .3.Documente justificative. 4.Decl ce contine inf priv partea/partile din contract, pe care ofertantul are, eventual, intentia sa o subcontracteze, sau ce urmeaza a fi indeplinit de subcontractanti. certificat ISO 9001 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.07.2012 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.07.2012 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 10.07.2012 12:19