Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Softuri Educationale si Echipamente IT pentru Reabilitarea,extinderea si modernizarea Centrului Scolar pentru Educatie Incluziva Roman


Detaliu pentru invitatia numarul 335390
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Judetul Neamt
Numar invitatie: 335390/14.09.2012
Denumire contract: Softuri Educationale si Echipamente IT pentru Reabilitarea, extinderea si modernizareaCentrului Scolar pentru Educatie Incluziva Roman
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJudetul NeamtCod fiscal: 2612839, Adresa: Str. Alexandru Cel Bun Nr.27, Piatra-Neamt, Telefon: 0233212890, Fax: 0233211569
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bursa Romana de Marfuri Terminal Piatra NeamtPiatra Neamt, B-dul Decebal nr. 35, bl. I4, parter
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bursa Romana de Marfuri Terminal Piatra NeamtPiatra Neamt, B-dul Decebal nr. 35, bl. I4, parter
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Softuri Educationale si Echipamente IT pentru Reabilitarea, extinderea si modernizareaCentrului Scolar pentru Educatie Incluziva Roman
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Softuri Educationale si Echipamente IT pentru Reabilitarea, extinderea si modernizareaCentrului Scolar pentru Educatie Incluziva Roman-conform caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 48190000-6 - Pachete software educationale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 169, 600 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea: 1720 lei, din care Lot1=320 si Lot2=1400 lei si se va constitui astfel: - scrisoare de garantie sau orice alt instrument de garantare, in favoarea autoritatii contractante, emis/a in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile specificate la art. 86(4) si 87 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare sau ordin de plata in contul Autoritatii Contractante deschis la Trezoreria Piatra Neamt nr. RO 86 TREZ 49124650256XXXXX, confirmata(certificata) de banca emitenta.Ofertele care la deschidere nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse fiind considerate inacceptabile.In cazul unei asocieri, scrisoarea de garantie/instrumentul de garantare va fi emis/a in numele liderului de asociere.Incazulofertantilor IMM, garantia de participare va fi 50% din cuantumul precizat.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 30zile-perioada de valabilitate a garantiei de participare si cea a ofertei se vor raporta la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada explicit situatiile ce prezinta culpe ale persoanei garantate respectiv atunci cand: a)Isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b)Oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum nu mai tarziu de 10 zile lucraroare de la semnarea contractului;c)Oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei;d)Depune o contestatie care este respinsa de Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor caz in care se va retine suma in conformitate cu art. 278^1, alin. (1) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din val.contractului fara TVA .Modul acceptat de constituire a garantiei de buna executiese face in conformitate cu art.90 din HG 925/2006 .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateDeclaratie privind calitatea de participant la procedura.Se va completa formularul nr.2 din sectiunea Formulare, Acord de asociere(daca este cazul)-In cazul in care oferta este depusa de o asociere declaratia mai sus precizata va fi depusa de fiecare asociat si va fi insotita si de acordul de asociere.La semnarea contractului de achizitie, ofertantul castigator va prezenta acordul de asociere legalizat.Aceasta declaratie trebuie prezentata si de catre fiecare subcontractant declarat in oferta.Certificat de participare cu oferta independenta.Se va completa formularul nr.3 din sectiunea Formulare.Prezentarea declaratiei privind neicadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006.Se va completa formularul nr.4 din sectiune Formulare.Persoane cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante: Presedinte Culita Tarata, Cristina Mititelu ? Secretarul Judetului, Gabriel Cristian Farcas si Mihai Farcasanu Vicepresedinti, Neculai Cojocariu-director executiv Directia Generala Buget Finante, Conache Gavriliu Doru- director executiv Directia Generala De Dezvoltare Judeteana, Director executiv adjunct juridic Bogdan Bosovici, Popescu Mihail-SEF BIROU ACHIZITII, Luiza Cretu-jurist BIROU ACHIZITII, Anca Afloarei-manager proiect, Elena Ilie-responsabil proiect, Bogdana Butuc-responsabil financiar, Vasilica Stanciu-responsabil tehnic, Diana Iancu-responsabil achizitii, Cerasela Lucas-responsabil publicitate, Andoni Neculai; Andronache Florin; Arcan Emilia;Arnautu Decebal; Arsene Ionel; Bourceanu Adrian; Constantin Dan-Vasile; Dumitrascu Dionisie; Iacoban Constantin; Ignat Andrei; Jora Aurelian; Manoliu Dan; Murariu Vasile; Onu Bogdan; Paval Gabriel-Dan; PintilieMircea; Ploscaru Vasile-Stefanut; Pruteanu Vasile; Puscasu Neculai; Sandu Contantin; Simion Nadina; Spiridonescu Ioan; Stafie Constantin-Claudiu; Stan Viorel; Serban Ciprian-Constantin; Serban Iulia; Tapalaga Constantin-Cristian; Ursarescu Dorinel; Vasiliu-Moise Daniel; Vasiloiu Gheorghe; Visan Gabriel-Lucian, consilieri judeteni.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta acest formular.Aceasta declaratie va fi depusa si de eventualii subcontractanti.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul, nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Prezentarea declaratiei privind eligibilitatea. Se va completa formularul nr. 5 din sectiunea Formulare.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta acest formular.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul, nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006.Se va prezenta formularul nr.6 din sectiunea Formulare.Certificat de atestare fiscala privind taxele si impozitele locale emis de autoritatile locale, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Se va prezenta document original/copielegalizata/copie conform cu originalul in cf.cu art 5 ordinul 509/2011 al ANRMAP.Certificat de atestare fiscala privind obligatiile catre bugetul de stat, emise Directia Generala a Finantelor Publice din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Se va prezenta document original/copielegalizata/copie conform cu originalul in cf.cu art 5 ordinul 509/2011 al ANRMAP.Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat si bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele solicitate.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante, valabile la data depunerii ofertelor.Documentele vor fi prezentate original/copielegalizata/copie conform cu originalul in cf.cu art 5 ordinul 509/2011 al ANRMAP, la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul, nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionatePentru persoane fizice/juridice romane: sa fie inregistrati si autorizati conform prevederilor legale pentru activitatile ce fac obiectul contractului-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului , original/copielegalizata/copie conform cu originalul in cf.cu art 5 ordinul 509/2011 al ANRMAP, emis cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, din care sa reiasa ca are ca obiect de activitate furnizare ce face obiectul contractului.In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a certificatului constatator eliberat de ORC in original/copie legalizata.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta acest document.Pentru persoane fizice/juridice straine: sa fie inregistrati si autorizati conform prevederilor legale, valabile in tara de origine-Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, valabile in tara de origine, original/copie legalizata/copie conform cu originalul in cf.cu art 5 ordinul 509/2011 al ANRMAP, insotite de traducere legalizata in limba romana.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri a Ofertantului care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani trebuie sa fie de cel putin 62000 LEI PT lOTUL 1 SI 270000 LEI PENTU LOTUL 2
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: sa fi furnizat in ultimii 3 ani produse in max 2 contracte de valoarea egala sau mai mare decat valoarea de 31.600lei pentru lotul 1 si valoarea de 138.000 lei pentru lotul 2, Recomandari privind indeplinirea obligatiilor contractuale.3.Informatii despre subcontractanti certificat ISO 9001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.09.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.09.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 13.09.2012 09:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer