Achizitie publica - Solutie de formare on-line si a serviciilor de asistenta aferente
Detaliu pentru invitatia numarul 322960
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 322960/28.03.2012
Denumire contract: Solutie de formare on-line si a serviciilor de asistenta aferente
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutul de Boli Infectioase "Prof. Dr. Matei Bals"Cod fiscal: 9524980, Adresa: Str. Dr. Calistrat Grozovici nr.1, Sector 2, Bucuresti, Telefon: +40 212010980-3080, Fax: +40 213186095/+40 212010980-3980
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Dr. Calistrat Grozovici nr.1, Sector 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 021105, telefon: +40 3186100-3080, fax: +40 3186095/+40 3186100-3980, persoana de contact: Victor-Cristian Vladoianu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Administratia INBI Matei Bals, str. Dr. Grozovici nr. 1, sector 2, cam. 105
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Solutie de formare on-line si a serviciilor de asistenta aferente
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul are ca obiect furnizarea unei solutii de instruire in format e-learning si servicii de dezvoltare de module software dedicate pentru aceasta, conform nevoilor particulare ale autoritatii contractante, alaturi de servicii dedicate de instruire in utilizare si de asistenta pentru utilizatorii si personalul care va opera solutia.
II.1.6) CPV: 72200000-7 - Servicii de programare si de consultanta software (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 312, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 3.120, 00 Lei. Valabilitatea garantiei de participare trebuie sa fie egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Garantia de participare poate fi constituita in urmatoarele forme: a) ordin de plata in contul RO35TREZ7025005XXX000186, deschis la Trezoreria Sector 2, cod fiscal 9524980 cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor in favoarea autoritatii contractante . b)Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante conform formularului anexat. c) achitarea sumei la casieria autoritatii contractante d) instrument de garantare emis in conditiile legii de o de o societate de asigurari - Orice oferta care nu este insotita de garantia de participare (in original, in cuantumul si avand perioada de valabilitate mentionata in prezenta documentatie de atribuire) va fi considerata respinsa in cadrul sedintei de deschidere conform art. 33 alin 3 din HG 925/2006 actualizata.
Garantie de buna executie
In conformitate cu art.89 alin. (2) din HG nr.925/2006, cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5% din valoarea fara T.V.A. a contractului de achizitie publica, si poate fi constituita in urmatoarele forme: a) ordin de plata in contul RO35TREZ7025005XXX000186, deschis la Trezoreria Sector 2, cod fiscal 9524980. b)Scrisoare de garantie bancara de buna executie in favoarea autoritatii contractante conform formularului anexat. c) achitarea sumei la casieria autoritatii contractante d) instrument de garantare emis in conditiile legii de o de o societate de asigurari.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Persoane cu functie de decizie in atribuirea contractului: Prof.Dr. Adrian Streinu Cercel, Manager, Ec. Daniela Dumitrascu Director Financiar-Contabil, jur. Raluca Cruceru, - ec. Cristian Victor Vladoianu, Sef Birou Achizitii Publice - dr. Carmen Craciun, Laboratorul de Hematologie -dr. Daniela Talapan? Laborator Microbiologie, Citologie- serologie -dr. Iosipenco Mihaela ? medic primar coordonator Laborator Virusologie -dr.Otelea Dan ? medic specialist, sef laborator cu delegatie -Popa Madalina? biolog principal, coordonator Laborator Imunologie- Declaratie privind eligibilitatea;
- Dovada platilor catre bugetul consolidat de stat, precum si a taxelor si impozitelor locale (din certificatele fiscale sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele);
- Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69ยน;
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. - Certificatul constatator, emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial;
-Pentru persoane juridice/fizice straine se vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele solicitate vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.-Certificatele solicitate se vor prezenta in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, urmand a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata (daca nu a prezentat documentul in original sau copie legalizata).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra media de afaceri pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011), Bilantului contabil la 31.12.2010 vizat si inregistrat de organele competente.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Se solicitaprezentarea declaratiei privind lista principalelor prestari de servici din ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari.2.Se solicita prezentarea, pentru fiecare contract prezentat in Declaratie, a fiselor de experienta similara, completate conform cu Formularul Experienta similara.3.Se solicita prezentarea documentelor suport, pentru fiecare contract prezentat in Experienta similara, care vor contine obligatoriu date referitoare la: beneficiar, tipul serviciilor prestate, perioada in care s-a realizat prestarea, valoarea contractului, precum si copii dupa contracte/ minute de acceptanta intermediara sau finala sau orice alte documente echivalente care vor fi emise sau contrasemnate de o autoritate contractanta ori de catre clientul privat beneficiar., Experienta in implementarea de contracte de complexitatea celui care face obiectul procedurii.1.Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) tb sa faca dovada implementarii cu succes a unei solutii integrate de instruire de tip e learningcare sa fi presupus realizarea urmatoarelor activitati: a.implementare unei solutii de management al instruirii in sistem e learningb.dezv de materiale interactive pt formare on-linec.servicii de instruire a utilizatorilord.servicii de asistenta in utilizarea unei solutii de instruire in sistem e-learning., Ofertantul poate aloca personal cu calificari corespunzatoare si in efectivele pe care le impune implementarea contractului.1.Prezentarea declaratiei privind efectivele medii anuale ale personalului angajat in ultimii 3 ani(2009, 2010, 2011).2.Prezentarea declaratiei privind personalul tehnic de specialitate care va fi insarcinat cu derularea contractului.3.Prezentarea CV pentru personalului responsabil cu indeplinirea ctr de achizitie, mentionat in Formularul ?Lista cu personalul de specialitate responsabil pt indeplinirea ctr?.4.Prezentarea doc suport care sustin competentele si experienta personalului tehnic de specialitate, dupa cum urmeaza: a)Competente ale diplomelor de studii, certificatelor, certificarilor solicitateb)Experienta profesionala generala-copii ale cartilor de munca ori ale contractelor de munca sau orice alte doc echivalentec)Experienta profesionala specifica?copii ale extraselor din contract sau orice alte documente echivalente semnate de beneficiar, Pentru implementarea contractului care face obiectul prezentei proceduri, ofertantii vor aloca urmatorii Experti cheie: 1Director de proiect: studii SL;de specialitate si certificare in dom. manag. de proiect;experienta: in dom IT, in calitate de manager de proiect pt min 1 proiect finalizat care a avut ca ob implementarea unei sol de manag al instruirii in sist e-learning, dezv. de mat interactive pt formare on-line si serv de asist pt utilizatori2Expert implementare: SS in dom IT;experienta in dom. IT3Instructori: abosolventi ai unei instit invatamant superior lunga durata;certif absolvire pt ocupatia Formator cu autoirzare CNFPA sau echivalent;experienta in proiecte IT4Analist programator: abosolvent institutii invatamant superior lunga durata;experienta dovedita in dezv si implementarea de proiecte soft5Expert asigurarea calitatii: SSL;certificare auditor dom calit;experienta: dom asig calit, activ de asig si controlul calit in cel putin 1 proiect cu ob dezv sol formare on-line Se va prezenta dovada certificarii conform standardului ISO 9001:2008sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (Fonduri nerambursabile postaderare)
Data expedierii prezentei invitatii: 28.03.2012 10:33