Achizitie publica - Solutie de optimizare, management si raportare a fluxurilor financiare aferente Primariei Sector 6, Bucuresti
Detaliu pentru invitatia numarul 356673
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Sectorului 6 (Primaria sectorului 6)
Numar invitatie: 356673/20.12.2013
Denumire contract: Solutie de optimizare, management si raportare a fluxurilor financiare aferente Primariei Sector 6, Bucuresti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSectorului 6 (Primaria sectorului 6)Cod fiscal: 4340730, Adresa: Bd. Regiei nr. 6-8 sector 6, Bucuresti, Telefon: +40 0213180144, Fax: +40 0213180143
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bd. Regiei nr. 6-8 sector 6, Bucuresti, Romania, cod postal: 060204, telefon: +40 0213180144, fax: +40 0213180143, persoana de contact: Doru Pascu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Solutie de optimizare, management si raportare a fluxurilor financiare aferente Primariei Sector 6, Bucuresti
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Optimizarea activita?ii Primariei Sectorului 6, din punct de vedere al preluarii, integrarii, managementului ?i raportarii aferente fluxurilor financiare prezente la nivelul intregii administra?ii publice locale din Sectorul 6
II.1.6) CPV: 48000000-8 - Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 560, 100 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi constituita de catre ofertant, in cuantum de 11.000 lei.Forma de contituire a garantia: 1)instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari sau 2)virament bancar in cont RO86TREZ7065006XXX000134 deschis la Trezoreria Sector 6 Bucuresti, cod fiscal RO4340730 cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si emisa in favoarea autoritatii. Perioada de valabilitate a garantiei va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei (90zile), cu posibilitatea prelungirii acesteia la cererea autoritatii.Autoritatea are dreptul de aretine garantia, atunci cand ofertantul se afla in oricare din urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta, in perioada de valabilitate a acesteia, b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul in perioada de valabilitate a ofertei; c) oferta sa fiind stabilita castigatoare nu a constituit garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei; d) ofertantul a contestat un act al autoritatii la CNSC, Consiliul respinge contestatia, retinerea se va calcula cf art.278^1 alin. din OUG 34/2006, actualizata. NOTA: a) in cazul constituirii garantiei printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara/soc de asigurari se va complecta Formularul 15 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular. Dovada constituirii garantiei de participare se va depune scanat in SEAP si in original la adresa de la I.1) pana la data limita de depunere a ofertelor;b) autoritatea va elibera/restitui garantia de participare cf art. 88 HG925/2006, actualizata; c) echivalenta pt o garantie de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR din data publicarii in SEAP a invitatiei de participare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelorCerinta nr. 1 Declaratie privind eligibilitatea. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: 1. Declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 din O.U.G. nr.34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii - completare formular 3 din Sectiunea III. (In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta declaratia mentionata mai sus.) Nota: Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr. 2 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: 1. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 - completare formular 4 din Sectiunea III. Nota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din stuatiile prevazute de art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.(In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.). Atentie! In cazul ofertelor depuse de o asociere, incadrarea oricaruia dintre asociati in oricare dintre situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea asocierii de ofertanti din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.2.Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor catre bugetul de stat consolidat, din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat, scadente in luna anterioara termenului limita de depunere a ofertelor (original, copie legalizata sau copie pe care este mentionat pe fiecare pagina in parte ?conform cu originalul? si este semnat si stampilat). In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art. 11 alin. 4 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art. 9 alin 3 din Ordinul nr. 509/2011.3.Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale, din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local, scadente in luna anterioara termenului limita de depunere a ofertelor(original, copie legalizata sau copie pe care este mentionat pe fiecare pagina in parte ?conform cu originalul? si este semnat si stampilat). In cazul existentei punctelor de lucru, operatorii economici au obligatia de a prezenta certifcate eliberate de autoritatile publice locale pe teritoriul carora isi desfasoara activitatea (sediul principal, sedii secundare, punctele de lucru), doar pentru sediile/punctele de lucru care vor fi implicate in derularea contractului. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art. 11 alin. 4 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art. 9 alin 3 din Ordinul nr. 509/2011.Pentru persoane juridice/fizice straine: Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2013 ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.Cerinta nr. 3 Declaratii privind calitatea de participant. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: 1. Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? completare formular 6 din Sectiunea III. (In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta declaratia mentionata mai sus.).Cerinta nr. 4 Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Certificat de participare cu oferta independenta Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 ? completare formular 7 din Sectiunea III, conform Ordinului 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Cerinta nr. 5 Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 69^1. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? completare formular 5 din Sectiunea III. Evitarea conflictului de interese cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante cum ar fi: ?Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Rares Serban Manescu - Primar; Petrea Gabriel - Viceprimar; Floricica Gheorghe - Secretarul Sectorului 6; Manolache Doru - Director economic; Pascu Doru - Director Directia Investitii; Tudose Daniela - Sef Serviciul Juridic si Contencios Administrativ; Bordei Niculae - Consilier Local; Enache Adrian-Nicolae - Consilier Local; Iacobescu Valeria - Consilier Local; Avramescu Manuel - Consilier Local; Buznicea Cristinel - Consilier Local; Gaspar Florentina - Consilier Local; Stan Sorin-Cristian - Consilier Local; Surulescu Aurelia - Consilier Local; Neacsu Ioana-Mihaela - Consilier Local; Anton Cristian-Ioan - Consilier Local; Butacu Simona-Valentina - Consilier Local; Catrina Eugen-George - Consilier Local; Eftimie Cristinel - Consilier Local; Gheorghe Iulian - Consilier Local; Iacob Emanuel - Consilier Local; Moisa Constantin - Consilier Local; Nicolescu Daniela - Consilier Local; Niculae Roxana-Nicoleta - Consilier Local; Orhei Ovidiu-Lucian - Consilier Local; Petrescu Conona - Consilier Local; Puscas Ionel - Consilier Local; Simion Adrian - Consilier Local; Stan Robert - Consilier Local; Al Tawayah Angelica - Consilier Local; Tulugea Danil - Consilier Local; Tanasuica Ion - Consilier Local; Agoroae Marius Teodor - Consilier Compartiment Sisteme Informaticel Pop Anghel Raluca - Sef Serv Achizitii Publice; Rasdane Elena - Sef Serviciu Economic. (Aceasta declaratie va fi prezentata de fiecare din membrii asocierii si de subcontractanti si de tertul sustinator.) Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente relevante, in scopul verificarii datelor din Declaratiile prezentate de ofertanti. In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta declaratiile/certificatele mentionate mai sus. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Cerinta nr. 1 Prezentarea de documente care dovedesc forma de inregistrare in calitate de operator economic. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in raza caruia este situat sediul ofertantului din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate. Nota: a. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.?; b. Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit. c. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. d. Ofertantul clasat pe primul loc va avea obligatia de a prezenta, la solicitarea autoritatii contractante, certificatul constatator ONRC in original/copie legalizata, pentru verificarea conformitatii acestuia cu cel depus in oferta. Nota: In cazul asocierii mai multor persoane juridice, cerintele privind situatia personala a candidatului/ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte si fiecare trebuie sa prezinte documentele mai sus mentionate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1. Fisa de informatii generale: Media cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani ( 2011, 2012 si 2013) sa fie cel putin egala cu 1.000.000 lei.Pentru ofertantii care se incadreaza in categoria IMM suma mai sus mentionata se reduce cu 50%.Prezentarea informatiilor generale aferente ultimilor 3 ani, complectare Formular 8, Sectiunea III.In cazul in care oferta depusa de o asociere de operatori economici, se va prezenta o fisa centralizatoare pt asociere in ansamblu, semnata de catre reprezentantul legal al asociatului desemnat ca lider, precum si fise centralizatoare individuale pt fiecare asociat in parte semnate de reprezentantii legali ai fiecarui asociat, inclusiv lider., Cerinta 2. Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani, din care rezulta cifra de afaceri globala(vizate si inregistrate de organele competente) sau dupa caz rapoarte anulae emise de auditori financiari sau societati specializate, ori scrisori de bonitate din partea bancilor sau alte documente edificatoare, cu conditia ca acestea sa contine informatiile relevante prin care ofertantul probeaza capacitatea sa economico-financiara.Pentru operatorii economici nerezidenti, in masura in care publicarea bilanturilor contabile nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/tarii in care este stabilit operatorul economic, atunci acesta va prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana., Tertul sustinator In conformitate cu prevederile art. 186 din O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii: Alin. (1) Capacitatea economica si financiara a ofertantului/candidatului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva. Alin. (2) In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate., Continuare cerinta de mai sus Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d). Alin. (3). Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta/candidatura comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea financiara a unei/unor terte persoane, situatia economica si financiara se demonstreaza in conditiile prevazute la alin. (2). Daca e cazul: - prezentare angajament ferm de sustinere - declaratii pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1, art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d). ? dovada privind indeplinirea cerintei pentru care se acorda sustinerePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 Declaratie si prezentarea listei principalelor furnizari de produse similare celor ce fac obiectul prezentei proceduri, duse la bun sfarsitin ultimii 3 ani, completare formular 9 si anexa acestuia. Ofertantii trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3 ani (calculati pana la data limita de depunere oferta) au furnizatproduse similare celor ce fac obiectul prezentei proceduri, prezentand in acest sens, certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar, a caror valori cumulate sa fie de cel putin 500.000 lei, exclusiv TVA - completare formular 10. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a op economic sub incidenta legii penale privind falsul in declaratii, . In situatia in care ofertantul a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica de mai putin de 3 ani, se va lua in considerare prezentarea informatiilor corespunzatoare perioadei efective de activitate. (In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, se va prezenta o fisa centralizatoare pentru asociere in ansamblu, semnata de catre reprezentantul legal al asociatului desemnat ca lider, precum si fise centralizatoare individuale pentru fiecare asociat in parte, semnate de reprezentantii legali ai fiecarui asociat, inclusiv liderul. Operatorii economici nerezidenti (straini) vor prezenta copiile respective insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana., Declaratie cu privire la personalul responsabil pentru indeplinirea contractului1 ? Project Manager ? minim 1 persoana - Absolvent studii superioare, certificat in project manager de o institutie acreditata, avand experienta relevanta de cel putin 2 ani in implementari de proiecte.2 ? Consultantiimplementare ? minim 2 persoane - Absolventi studii superioare in domeniul IT sau economic, experienta relevanta de cel putin 2 ani privind activitati de implementare (instalare, configurare, import, suport), certificare ITIL sau echivalent3 ? Programatori - minim 2 persoane - Absolventi studii superioare tehnice, experienta relevanta de cel putin 2 ani in cadrul activitatii de dezvoltare, si cel putin o persoana sa detina certificare in domeniul dezvoltarii de software pe tehnologiile folosite de ofertant in cadrul solutiei.4 ? Traineri - minim 2 persoane - Absolventi studii superioare, experienta relevanta de cel putin 2 ani in cadrul activitatii de instruire.Dovedirea indeplinirii acestui nivel, se face in mod obligatoriu si cumulat prin prezentarea urmatoarelor documente: angajament de participare, pentru persoanele care nu sunt angajate ale operatorului economic, declaratie de disponibilitate, CV-uri, copii dupa diplome, transcripturi sau alta dovadapentru fiecare persoana in parte din cele 7 solicitate mai sus., Subcontractanti: prezentare lista cuprinzand subcontractantii, insotita si de acordurile de subcontractare, precum si informatii privind proportia in care contractulurmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora (daca este cazul).Daca nu exista subcontractanti se da o declaratie in acest sens., Asocierea. Op econ au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. Intr-o astfel de situatie, se va prezenta acordul de asociere din care vor rezulta min urm: -faptul ca asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea contractului;
-nominalizarea liderului asociatiei;
-comunicarile se vor face cu liderul asociatiei;
-platile se vor face catre liderul asociatiei;
-partea/partile din contract urmeaza sa fie indeplinita/indeplinite de fiecare asociat in parte. In cazul asocierii unui grup de op economici, indeplinirea cerintelor privind situatia eco-fin, precum si capacitatea tehnica si profesionala, se demonstreaza prin luarea in considerare a res tuturor membrilor grupului. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa dovedeasca respectarea tuturor crit de calificare si selectie prevazute la sect. III.2.1). Aut contractanta isi rezerva dreptul de a solicita legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare., Tert sustinator In conformitate cu prevederile art. 190 din O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii: Alin. (1) Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului/candidatului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva. Alin. (2) In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului/ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate., Continuare cerinta de mai sus (tert) Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d). Alin. (3) Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta/candidatura comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea tehnica si profesionala a unei/unor terte persoane, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza in conditiile prevazute la alin. (2). Daca e cazul: - prezentare angajament ferm de sustinere - declaratii pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1, art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d). ? dovada privind indeplinirea cerintei pentru care se acorda sustinere Cerinta 1: Certificarea sistemului de management al calitatii conform cu standardul ISO 9001 cel putin pentru domeniul de activitate aferent contractului sau echivalentCerinta 2: Certificarea sistemului de management de mediu conform cu standardul ISO 27001 cel putin pentru domeniul de de activitate aferent contractului sau echivalent.Cerinta 1 si Cerinta 2: xerocopie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea ?Conform cu originalul" Nota: a. Daca un grup de op econ depune o oferta comuna, cerinta se demonstreaza individual de catre fiecare membru in parte pentru partea din contract pe care o realizeaza. b. Documentele prezentate trebuie sa fie in valabilitate la data limita de depunere a ofertelor. c. Cerinta privind certificarea ISO 9001 sau echivalent si ISO 27001 sau echivalent nu poate fi indeplinita prin intermediul unei alte persoane (tertul sustinator si/sau subcontractant). d. In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat asa cum este solicitat, acesta poate prezenta orice alte probe sau dovezi, in masura in care acestea sunt edificatoare si confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii. e. In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, autoritatea contractanta va accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene. f. Nu se accepta prezentarea de documente care sa ateste ca operatorul economic este in curs de certificare/recertificarePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.01.2014 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.12.2013 11:07