Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Solutie de virtualizare capacitati de stocare si procesare CPCD la SC FDEE ?Electrica Distributie? Muntenia Nord SA


Detaliu pentru invitatia numarul 321812
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: S.C Filiala de Distributie a EnergieiElectrice - Electrica Distributie Muntenia Nord S.A.
Numar invitatie: 321812/14.03.2012
Denumire contract: Solutie de virtualizare capacitati de stocare si procesare CPCD la SC FDEE ?Electrica Distributie? Muntenia Nord SA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialS.C Filiala de Distributie a EnergieiElectrice - Electrica Distributie Muntenia Nord S.A.Cod fiscal: RO14506181, Adresa: STR. MARASESTI NR. 44, Ploiesti, Telefon: 0244405305, 0244405199, 0244405001, 0244405306, 0722590038, Fax: 0244405304, 0244405004
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Marasesti nr. 44, Ploiesti, Romania, cod postal: 100024, telefon: +40 244405306, fax: +40 244405304, persoana de contact: S.C. F.D.E.E. ? Electrica Distributie Muntenia Nord? S.A. ? Registratura
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SC FDEE ? Electrica Distributie Muntenia Nord? Ploiesti, mun. Ploiesti, str. Marasesti nr. 44, et.1 - sala de videoconferinta
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Solutie de virtualizare capacitati de stocare si procesare CPCD la SC FDEE ?Electrica Distributie? Muntenia Nord SA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Realizarea investitieiconsta in: ? livrarea si implementarea ?la cheie? a unui sistem pentru virtualizarea serverelor ce va fi integrat in infrastructura existenta. Solutia va fi alcatuita dintr-un cluster cu 3 noduri instalate in site-ul central Ploiesti. Se vor folosi in acest scop cele trei servere existente IBM x3850M2 (MT 71414RG) rezultate din migrarea aplicatiilor SAP pe serverele IBM Power. Acestea se vor upgrada cu memorie suplimentara (96GB RAM pe fiecare nod), pentru a satisface necesitatile de implementare a solutiei de virtualizare.?Nodurile se vor conecta prin intermediul switch-urilor FC SAN MDS (existente) la o unitate de discuri externa, ce trebuie achizitionata si conectata la controlerul IBM DS5100 existent. Unitatea de discuri externa ofertata trebuie sa fie perfect compatibila cu sistemul existent IBM DS5100 si va contine 16 HDD-uri FC 15000 rmp de 600GB fiecare. Pe aceasta extensie se vor creia doua volume: unul ce va gazdui masinile virtuale iar celalat volum pentru backup-ul masinilor virtuale. Solutia de virtualizare se va conecta la nucleul retelei de date EDMN, prin conectarea nodurilor la unul din switch-urile Cisco 6509 existente.
II.1.6) CPV: 45314320-0 - Instalare de cabluri de retele informatice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 072, 980 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 13.400 lei;(50% reducere a valorilor pentru criteriile legate de cifra de afaceri, garantia de participare si de garantia de buna executie, in conformitate cu art. 16 alin. 2 din Legea nr. 346/2004 pentru IMM); Dovada calitatii de IMM se poate face prin depunerea declaratiei privind incadrarea in categoria IMM (cf. Anexa 1 din Legea nr. 346/2004) .In cazul asocierii se poate beneficia de prevederile Legii 346/2004 in cazul care se demonstreaza ca fiecare membru al asocierii trebuie sa se incadreza in categoria IMM-urilor.In conformitate cu OG34/2006-art. 278.1- (1) autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoareasuma: 4.850 lei? Formular F7Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 120 zile;Garantia de participare( care se prezinta in original) se constituie prin : - virament bancar- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (ex.scrisoare de garntie bancara de participare) ? Formular 4, Prin exceptie, garantia de participare se poate constitui si prin depunerea unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila.
Garantie de buna executie
GBE reprez. 5 % din val.lucrarii.Cuantumul GBE, exprim.proc., este de 5 % din val.lucr.(50 % reducere , in conf.cu art.16 alin.2 din Lg nr.346/2004 pentru IMM);MODALIT.DE CONSTITUIRE SE FACE CONFORMART.90 DIN HG.925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1-Declaratii privind eligibilitatea-Cerinte obligatorii: prezentarea formularelor: - Formular B1 ?Declaratie privind eligibilitatea completat;
- Formular B12-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.181 din OG 34/ 2006, actualizat.Incadrarea in situatiile prevazute la art.180 si 181 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006 ofera autoritatii contractante posibilitatea excluderii ofertantului din procedura aplicatapentru atribuirea contractului de achizitie publica.-Formula B 16-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 .Mentionam urmatoarele persoane cu functii de decizie din cadrul FDEE EDMN privind organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: ? Director General FDEE EDMN ?Ing.Costica Vlad? Director Directie Economica FDEE EDMN- Ec.Gabriela Blagoi? Director Directie Dezvoltare FDEE EDMN -Ing.Marian Apetroaie? Director Directie Distributie FDEE EDMN -Ing.Constantin Coman? Director Directie Tehnica 110 kV FDEE EDMN -Ing.Constantin Petrache? Director Directie Control, Reglementare si Comunicare FDEE EDMN -Ing.Ion Preda- Formular tip- CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta- completatCerinta nr. 2-Declaratie privind indeplinirea obligatiilorCerinte obligatorii: - certificat ce atesta achitarea obligatiilor fata de bugetul national consolidat si bugetul asigurarilor sociale, emis de Agentia Nationala de Administrare fiscala, Directia Publica a Finantelor locale (cnf.precizari ANRMAP si Ord.509/2011-acestea trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele )? in original sau copie legalizata.Se accepta si copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?- certificat ce atesta plata impozitelor si taxelor locale emis de Autoritatea Publica Locala. (cnf. precizari ANRMAP si Ord.509/2011-acestea trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele )-(formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident) - in original sau copie legalizata . Se accepta si copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Pot participa la procedura, ofertantii care prezinta reesalonari ale termenelor de plata sau compensari, aprobate de catre organele competente in domeniu, cu conditia respectarii termenelor legale ale scadentelor (data de 25 a lunii), chiar daca acestea sunt emise de autoritatile competente ulterior datei de deschidere a ofertelor si, eventual atesta lipsa datoriilor ulterior respectivei date. In conditiile de mai sus, ofertele depuse de operatorii economici care figureaza in continuare cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau bugetul local, vor fi descalificate/ respinse. Cerinta nr. 1-Persoane juridice/fizice romane-Cerinte obligatorii: - Certificat constatator, in original, copie legalizata, saucopie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?emis valabil la data deschiderii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca domeniul/domeniile de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;Nota: (cnf.precizari ANRMAP)In cazul in care la deschiderea ofertelor ofertantul clasat ulteriorpe primul loca prezentat Certificatul Constatator emis de ORC in copie conform cu originalul, acesta are obligativitatea ca pana la momentul comunicarii rezultatului procedurii, la solicitarea autoritatii contractante safie prezentat in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1-Informatii privindsituatia economico-financiararezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani: - Formular B8 - Declaratie pe propria raspundere privind situatia Financiara;
- Bilantul contabil la data de 31.12.2011, vizat si inregistrat de organele competente ? original , copie legalizata saucopie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?? declararea mediei cifrei globale de afaceri pe ultimii trei ani (2010, 2009, 2008)raportat la cursul mediu BNR al anului respectiv, care trebuie sa fie de cel putin :2.145.960 .lei? disponibilitatea de sustinere a lucrarii pe o perioada de 3 luni =1.072.980 .leiS =(valoarea estimata a investitiei / durata de executie a lucrarii) x 3 luni- Formular B2 - Informatii generale;
- Formular B7 - Obligatii contractuale in desfasurare fata de alti beneficiari/clienti.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1-Informatii privindcapacitatea tehnica;Decl. privind lista princip. lucrariexec. si duse la bun sfarsit in ultimii 5 ani;Exp. sim. privind fin. a cel putin unui contract , avand ca obiect implementare solutie de virtualizare capacitati de stocare si procesare CPCD, dus la bun sfarsit in ultimii 5 (cinci) ani, de natura si complexitatea celor solicitate in prezenta procedura (copii dupa parti relevante din contract) avand o valoare de min :1.072.980.leiRec. din partea altor benef.; Decl. privind det. de echip, utilaje, mijl. de transp, laboratoare, baze de prod, alte mijl. fixe si dotari care sunt consid. strict nec. pentru indepl. contractului integ. supus proc. de achiz.;Decl.privind efectivele medii anuale ale pers. angajat si al cadrelor de cond. in ultimii 3 ani, consid.strict nec.pentru indepl.contr.;coord.de pr.va prez.calif.in domeniu si exp.prin part, la un pr.sim., Cerinta nr. 2-Informatii privind subcontractantii sau asociati-Contractantul va specifica : ? numele societatii subcontractante (daca este cazul)? partile din contract indeplinite de subcontractanti (daca este cazul)-Pentru asociati : - cerintele privind eligibilitatea (Situatia personala a candidatului / ofertantului si Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) trebuie sa fie indeplinite de catre fiecare asociat, - cerintele privind Situatiaeconomico-financiara si Capacitatea tehnica trebuie sa fie indeplinite prin cumul de grupul de asociati.-Documente din care sa reisa : ? numele societatii subcontractante (daca este cazul)? partile din contract indeplinite de subcontractanti (daca este cazul)- Acordul de subcontractare se va prezenta la semnarea contractului.b) In cazul asocierii : - formularului B9? Acord de asociere in vedereaparticiparii la procedura de achizitie;Pt asociati se vor prez. aceleasi doc.ca si pt.liderul asocatiei, Cerinta 3 -Certificari si autorizari generaleOfertantultrebuie sa prezinte o autorizare pentru acest proiect, din partea producatorul echipamentelor hardware din care sa rezulte conformitatea produselor hardware ofertate., Cerinta 4-Certificari si autorizari profesionaleNumar de specialisti proprii Ofertantului certificati: IBM Tivoli Storage Manager;Minim 1IBM Certified Specialist - Storage Networking Solutions; minim 2IBM Certified Specialist ? System Storage Implementation for Entry/Midrange DS Series V1; minim 1CCNA - Cisco Certified Networking Associate; minim 1CCNP - Cisco Certified Networking Professional minim 1CCSP - Cisco Certified Security Professional minim 1Consultanti SAP BASISs certificati SAP NetWeaver?04 ? SAP Web AS for Oracle; minim 1Copie valida dupa documentul care atesta certificarea (asa cum a fost definita la pct.1.1 din CS) Cerinta nr. 1-standardul ISO 9001, Cerinta nr. 2-standardul ISO 14001, Cerinta nr. 3 standardul ISO 27001, Cerinte generale
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Centrul National de Management pentru Societatea Informatioanala-Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.03.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.03.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 12.03.2012 14:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer