Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Solutie "FOLMAR" sau echivalent


Detaliu pentru invitatia numarul 355500
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA "ADMINISTRATIA PORTURILOR MARITIME" SA CONSTANTA
Numar invitatie: 355500/08.11.2013
Denumire contract: Solutie "FOLMAR" sau echivalent
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA "ADMINISTRATIA PORTURILOR MARITIME" SA CONSTANTACod fiscal: 11062831, Adresa: Incinta Port Constanta, Gara Maritima, Constanta, Telefon: 0241-611540, Fax: 0241/619512
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Incinta Port Constanta, Gara Maritima, Constanta, Romania, cod postal: 900900, telefon: +40 241601138, fax: +40 241619512, persoana de contact: REGISTRATURA, camera 217
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Incinta Port Constanta, Gara Maritima, Constanta
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Activit??i portuare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Solutie "FOLMAR" sau echivalent
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare substanta pentru tratarea apei potabile tip "FOLMAR" sau echivalent, cu asigurarea transportului la locul de livrare
II.1.6) CPV: 24962000-5 - Produse chimice pentru tratarea apei (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 259, 596 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
a)Cuantumul garantiei de participare: 5.000 leib)Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.c)Forma de constituire a garantiei de participare: in conformitate cu art. 86 alin (1) din HG 925/2006In cazul in care garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, acesta trebuie sa prevada, pe langa cele stipulate in mod expres la art. 87 din H.G. nr.925/2006, republicata, si posibilitatea ca autoritatea contractanta sa retina suma prevazuta potrivit prevederilor art. 278(1, alin. (1) din O.U.G. nr. 34/2006, republicata, ofertantului care a depus contestatie la C.N.S.C. impotriva procedurii de atribuire, in cazul in care contestatia a fost respinsa ca nefondata.In cazul in care garantia de participare se constituie prin virament bancar (ordin de plata), se vor utiliza urmatoarele conturi: RO83BRDE140SV06373001400 deschis la BRD Constanta, sau RO92BACX0000000630009005 deschis la Unicredit Bank Sucursala ConstantaNerespectarea obligatiei de a prezenta garantia de participare in forma solicitata mai sus atrage dupa sine respingerea ofertei conform prevederilor art. 33 alin. (3), lit. b din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Echivalenta garantiei de participare depuse in alta valuta se va face la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare in SEAP.
Garantie de buna executie
a)Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea contractului, fara TVAb)Modul de constituire a garantiei de buna executie: Instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in favoarea autoritatii contractante
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Pentru a demonstra situatia personala ofertantul trebuie sa prezinte urmatoarele documente: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG34/2006, conform Formularului III.2.1.1.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG34/20006, conform Formularului III.2.1.2, insotita de: ? Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local.? Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind plata impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat.3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69(1 din OUG34/2006, conform Formularului III.2.1.3. Persoanele care detin functii de decizie din cadrul CN Administratia Porturilor Maritime SA Constanta in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Valeriu Nicolae IONESCU ? Director General, Daniela SERBAN ? Director Economic, Alexandru George IOROV ? Director Infrastructura, Ghiulentan Encioiu ? Sef Serviciu Juridic si Contencios, Vicentiu PETRESCU ? Sef Sucursala, Paul CIUREA ? Sef Serviciu Aprovizionare, Aurelian LITA ? Sef Birou Achizitii Finantari Interne;4.Declaratie privind calitatea de participare la procedura, conform Formularului III.2.1.4.5. Declaratie ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Formularul III.2.1.5.Nota: ? Certificatele de atestare fiscala se vor prezenta pe formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident si trebuie sa ateste ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru a fi valabile acestea se vor prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?? Ofertantul va fi exclus din procedura daca se afla in oricare situatie prevazuta la art. 181 din OUG nr.34/2006.? Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1, lit. d) din OUG nr.34/3006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul. Documente privind inregistrarea pentru persoane juridice/fizice romane: ? Prezentare Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului de pe langa tribunal continand date/informatii actualizate si reale la data limita de depunere a ofertelor si din care sa rezulte ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.Nota : Pentru a fi valabil, acesta se va prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?? Prezentare declaratie pe propria raspundere privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, conform OG nr. 27/2006 pentru modificarea si completarea Legii nr.346/2004.Documente privind inregistrarea pentru persoane juridice/fizice straine: ? Prezentare documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Media cifrei de afaceri globale realizata pe ultimii 3 ani financiari incheiati financiar sa fie cel putin egala cu 500.000 lei, echivalentul a 112.360 euro (1 euro = 4, 45 lei).- Fisa de Informatii generale- documente prin care se confirma indeplinirea cerinteiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Furnizarea in ultimii 3 ani, in baza unui contract de furnizare, de substante de tratare a apei.- declaratie + Lista principalelor livrari de produse- document (nota de constatare, parti relevante ale unui contract, proces verbal de receptie, etc) prin care se confirma furnizarea de substante de tratare a apei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.11.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.11.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 07.11.2013 10:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer