Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - solutii de dializa


Detaliu pentru invitatia numarul 342178
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Spitalul Clinic Judetean de Urgenta"Sfantul Apostol Andrei"
Numar invitatie: 342178/30.01.2013
Denumire contract: solutii de dializa
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Clinic Judetean de Urgenta"Sfantul Apostol Andrei"Cod fiscal: 3126853, Adresa: Str.Brailei nr.177, Galati, Telefon: +40 0236317232, Fax: +40 0236317232
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ofertele se vor depune in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: solutii de dializa
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie publica de solutii de dializa cu incheiere acord cadru de furnizare
II.1.6) CPV: 33692800-5 - Solutii de dializa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 380.8 - 57, 139.2 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare si valoarea ce se retine in conformitate cu art. 278^1 se regasesc in anexa B Calculul garantiei de participare rezulta din insumarea garantiilor pentru fiecare produs/lot licitat. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei, adica cel putin 90 zile de la data limita de primire a ofertelor. Modul de constituire a garantiei pentru participare: 1.Virament bancar sau un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari; 2.Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante (conform formularului 4); 3.Numerar la caseria unitatii (caz in care ofertantul va prezenta chitanta); 4.Ordin de plata vizat de banca sau fila cec. Cont : RO18TREZ3065006XXX010832, Trezoreria Galati. NOTA : documentul care reprezinta garantia de participare se va scana si se va atasa in sistemul electronic (SEAP) . Originalul garantiei de participare se va depune in plic inchis la sediul unitatii din str. Brailei nr. 177, Galati pana la data limita de depunere a ofertelor in SEAP.Data echivalenta leu/alta valuta 1.02.2013.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este 5% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent Modul de constituire a garantie de buna executie - Scrisoare de garantie bancara de buna executie in favoarea autoritatii contractante /instrument de garantare in favoarea autoritatii contractante Modul de restituire a garantiei de buna executie: la solicitarea furnizorului in maxim 14 zile de la data expirarii contractului, daca autoritatea contractanta nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioareModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriicompletare formular 1Cerinta nr. 2Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioareModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriicompletare formularul BCerinta nr. 3Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta conform ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Modalitatea de indeplinire sii aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletare formular 3Cerinta nr. 4DECLARATIE privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire sii aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletare formular 5Reprezentantii Consiliului de Administratie al Spitalului Clinic Judetean de Urgenta ?Sf. Apostol Andrei? Galati: Ungurianu Sorin - reprezentant al Consiliului Judetului Galati Membru titularSandu Viorica - reprezentant al Consiliului Judetului Galati Membru titularDeju Maria - reprezentant al Consiliului Judetului Galati Membru supleantGasparoti Carmen - reprezentant al Consiliului Judetului Galati Membru supleantMihalcea Lucean - reprezentant al Presedintelui Consiliului Judetului Galati Membru titularBoldea Valentin - reprezentant al Directiei de Sanatate Publica a judetului Galati Membru titularCristea Dumitru - reprezentant al Colegiului Medicilor Galati Membru titularArtimof Daniela - reprezentant al Ordinului Asistentilor Medicali Generalisti, Moaselor si Asistentilor Medicali Galati Membru titularNechita Aurel - reprezentant al Facultatii de Medicina Galati Membru titularState Jana - reprezentant al Presedintelui Consiliului Judetului Galati Membru supleantPintilie Angelica - reprezentant al Directiei de Sanatate Publica a judetului Galati Membru supleantLefter Mihaela - reprezentant al Colegiului Medicilor Galati Membru supleantBujoreanu Constanta - reprezentant al Ordinului Asistentilor Medicali Generalisti, Moaselor si Asistentilor Medicali Galati Membru supleantTutunaru Dana - reprezentant al Facultatii de Medicina Galati Membru supleantLazarovici Calina - reprezentant al Spitalului Clinic Judetean de Urgenta ?Sf. Apostol Andrei? Galati ManagerDobrea Alina Valentina - reprezentant al Spitalului Clinic Judetean de Urgenta ?Sf. Apostol Andrei? Galati Director finaciar contabilFirescu Dorel - reprezentant al Spitalului Clinic Judetean de Urgenta ?Sf. Apostol Andrei? Galati Director medicalDomniteanu Viorica - reprezentant al Spitalului Clinic Judetean de Urgenta ?Sf. Apostol Andrei? Galati Director de ingrijirisi comisia de evaluare : Sing Mihalea Manuela - presedinte cu drept de votIng. Nica Adriana- membruFarm . Chicos Silvia - membruEc. Grosu Alina - membruJr. Nicolau Alina- membruIng. Partene Maria- membru de rezervaJr. Bocaneala Alina- membru de rezerva Cerinta nr. 1Capacitatea de exercitare a activitatii profesionaleModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriia) pentru persoane juridice romane: Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economicb) pentru persoane fizice romane: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional persoane juridice/fizice staine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 Prezentare aviz de la Miniterul Sanatatii valabil, privind autorizatia de functionare a depozitului in conformitate cu Legea 95/2006. Cerinta nr. 1 Documente care sa ateste indeplinirea standardelor de calitate Modalitatea de indeplinire Prezentare certificat ISO 9001/2008 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.02.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 13.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.01.2013 10:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer