Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SOLUTII PENTRU PERFUZII SI MEDICAMENTE PENTRU U.P.U.


Detaliu pentru invitatia numarul 343936
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA ILFOV
Numar invitatie: 343936/18.03.2013
Denumire contract: SOLUTII PENTRU PERFUZII SI MEDICAMENTE PENTRU U.P.U.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN DE URGENTA ILFOVCod fiscal: 14989140, Adresa: BUCURESTI, Bucuresti, Telefon: +40 213243312, Fax: +40 213241175
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SOLUTII PENTRU PERFUZII SI MEDICAMENTE PENTRU U.P.U.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ACHIZITIA DE SOLUTII PENTRU PERFUZII SI MEDICAMENTE PENTRU U.P.U.
II.1.6) CPV: 33692400-1 - Solutii pentru perfuzii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 50, 900.3 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare 2% din val. max.estimata a lotului/loturilor ofertate. Val. gar. de part. pentru fiecare lot este definita in sectiunea , ,loturi" Mod de constituire: 1. Scrisoare de garantie bancara in favoarea Spitalului Clinic Judetean de Urgenta Ilfov?formularul 5 2. Ordin de plata in contul spitalului : RO50TREZ4215006XXX006715, Trezoreria Ilfov, Orice instr. de garantare emis in cond. legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire; Aut. contr. are dreptul de a vira garantia pentru participare in bugetul propriu, ofertantulpierzand suma constituita atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: 1. Isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia 2. Oferta sa fiind castigatoare refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei In conformitate cu legea 346/2004, intr. mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50 % Anexat garantiei de participare se va prezenta decl. pe proprie rasp. privind incadrarea intre. in categoria IMM. Oper. ec. vor depune dovada constituirii garantiei de participare scanata in SEAP pana la data limita a depunerii ofertelor si in original la Registratura autoritatii contractante, Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Ilfov, Bdul Basarabia, nr. 49-51, sector 2, Bucuresti .Data la care se va face echivalenta leu/alta valuta va fi cel din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile avand in vedere cursul B.N.R Data limita de depunere a garantiei departicipare in original este data limita de depunere a ofertelor. Perioada de valab. a gar. de part. este de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Neconstit. gar. de particip. solicitate in doc. de atribuire, reprezinta motiv de respingere a ofertei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului subsecvent de furnizare :5% din valoarea contractului subsecvent. Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului subsecvent se va realiza : a) prin scrisoare de garantie bancara in favoarea Spitalului Clinic Judetean de Urgenta Ilfov RO50TREZ4215006XXX006715, Trezoreria Ilfov sau prin depunere in numerar la casieria autoritatii pentru valori ale garantiei de buna executie mai mici sau egale cu 500 leib) prin scrisoare de garantie bancara 5 % din valoarea contractului sebsecvent in favoarea Spitalului Clinic Judetean de Urgenta Ilfov - vezi sectiunea Formulare (constituita dupa semnarea contractului)c) Instrument de garantare emis de o societate de asigurari.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 cu completari si modificari ulterioare- completare formular atasat2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu completari si modificari ulterioare.- completare formular atasat3.Declaratie privind conflictul de interese pentru ofertanti /candidati/ofertanti asociati/subcontractanti conform art. 69^1 din OUG 34/2006 cu completari si modificari ulterioare.- completare formular atasat4.Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. - completare formular atasat. Persoane cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante implicate in procedura de achizitie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Dr. Eduard Armeanu ? Manager, Ec. Iacob Cristina ? Dir. financiar contabil, Dr. Elena Popescu ? Director medical, Fleaca Maria ? Farmacist PrimarDiriginte., Ec. Bina Comanescu Marian Daniel ? Sef birou achizitii publice, Ec. Ilea Adriana Lucia ? Economistbirou achizitii publice, Ec. Andrei Vasilica Cristina - Economistbirou achizitii publice, Jr. Andrei Ioana ? Consilier Juridic5.Declaratie de Atestare Fiscala eliberata de Administratia Financiara care sa stipuleze ca ofertantul nu are datorii fiscale la bugetul de stat general consolidat, in original/copie legalizata/copie conform cu originalul.Cerintele privind obligatiile de plata sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorul economic prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensatiilor aprobate de catre organele competente in domeniu.Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.6.Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale ca nu figureaza cu creantele bugetare de plata catre bugetul local, in original/copie legalizata/copie conform cu originalul.Cerintele privind obligatiile de plata sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorul economic prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensatiilor aprobate de catre organele competente in domeniu.Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.In cazul in care operatorul economic prezinta datorii oferta va fi respinsa potrivit art.36 al.1 lit.b din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. 1Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului in baza Legii nr.26/1990, in termen de valabilitate - copie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea ?Conform cu originalul?; Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.?2.Autorizatie de distributie en-gros pentru depozit emisa de Ministerul Sanatatii - Agentia Nationala a Medicamentului pe numele ofertantului, in conformitate cu prevederile Legii nr. 95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii, Titlul XVII ? Medicamentul, cu modificarile si completarile ulterioare si Ordinul Ministrului sanatatii publice nr. 1964/2008 pentru aprobarea Normelor privind infiintarea, organizarea si functionarea unitatilor de distributie angro de medicamente de uz uman - in termen de valabilitate la data limita a ofertelor- copie stampilata conform cu originalul
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.03.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 08.04.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 15.03.2013 10:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer