Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Sonda volumetrica cardiaca-1 buc


Detaliu pentru invitatia numarul 336558
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Universitatea de Medicina si Farmacie "Carol Davila"
Numar invitatie: 336558/03.10.2012
Denumire contract: Sonda volumetrica cardiaca-1 buc
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea de Medicina si Farmacie "Carol Davila"Cod fiscal: 4192910, Adresa: str. Dionisie Lupu nr. 37, sector 1, Bucuresti, Telefon: 021/3180724, Fax: 021/3180724
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Dionisie Lupu nr. 37, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 020021, telefon: +40 21/3114077, fax: +40 21/3103065, persoana de contact: Departamentul de Granturi si Cercetare Stiintifica
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Rectoratul UMF "Carol Davila" str. Dionisie Lupu nr. 37, sector 1, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Sonda volumetrica cardiaca-1 buc
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Sonda volumetrica cardiaca-1 buc
II.1.6) CPV: 33124130-5 - Accesorii de diagnosticare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 143, 951.61 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este: 2870 lei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la termenul limita de primire a ofertei. Modul de constituire a garantiei de participare: - conform prevederilor art. 86 alin.1 din HG 925/2006.Forma de constituire a garantiei de participare: o scrisoare de garantie bancara emisa de o societate bancara, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta mai sus. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat conform prevederilor art.86 aliniat (3) din HG 925/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare. Garantia trebuie sa fie irevocabila.Ordin de plata confirmat de banca, in Contul U.M.F.?Carol Davila? RO30TREZ7015005XXX000144, deschis la Trezoreria Sectorului 1 ? Cod Fiscal 4192910.- Sunt acceptate si alte documente legale de decontare, care asigura incasarea garantiei pentru participare, respectiv chitanta eliberata de Casieria U.M.F. ?Carol Davila?- Intreprinderile mici si mijlocii pot achita jumatate din valoarea garantiei de participare, in conformitate cu Legea Nr. 346/2004. Pentru a beneficia de aceasta facilitate ofertantul trebuie sa depuna documente justificative care sa dovedeasca faptul ca se incadreaza in categoria IMM-urilor.- Ofertele care nu sunt Insotite de dovada constituirii garantiei de participare, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire, vor fi respinse si declarate inacceptabile. Conditiile de retinere a garantiei de participare: - Garantia de participare se retine conform prevederilor art. 87, alin.1 din HG 925/2006.Conditiile de restituire a garantiei de participare: - Garantia de participare se restituie conform prevederilor art. 88 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1: Formularul 12A privind Eligibilitatea: Declaratie pe propria raspundere, In temeiul art.180 din OUG 34/2006 completataIncadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.Modalitatea de indeplinire : - Se solicita completarea si prezentarea formularului 12ACerinta nr.2: Formularul 12 B : Declaratie pe proprie raspundere, In temeiul art.181 din OUG 34/2006, Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.Modalitatea de indeplinire : - Se solicita completarea si prezentarea formularului 12BCerinta nr. 3Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Ofertantul nu are dreptul sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor In cauza.Modalitatea de indeplinire: - Se solicita completarea si prezentarea formularului 12C.Cerinta nr. 4: Formularul 12D : Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 1 din O.U.G. 34/2006 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G. 34/2006.Modalitatea de indeplinire : - Se solicita completarea si prezentarea formularului 12D- Fiecare asociat/tert sustinator/subcontractant, daca este cazul, este obligat sa prezinte acest document.- Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Rector-Acad.loanel Sinescu, Contabil Sef ? Ec. Mihaela Calin, Jurist ? Adina Ion, Sef Birou Cercetare - Adm.Fin. Nita Cecilia, Adm. Fin. Stoian Angela, Director Proiect - Prof. Dr. Vinereanu DragosCerinta nr. 5: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea In aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Modalitatea de indeplinire: - Se solicita completarea si prezentarea formularului 12ECerinta nr. 6: Formularul 12 F - Informatii privind subcontractatii/ asociatii. Se va depune lista cuprinzand subcontractantii, completata de ofertant indiferent daca are sau nu subcontractanti. Ofertantul va prezenta, daca este cazul: a. Lista cuprinzand subcontractatii (daca este cazul), conform Formular 12G , precum si acordurile de subcontractare. Ofertantii sunt obligati sa precizeze: - partea/partile din contract pe care urmeaza sa o/le subcontracteze; si - datele de recunoastere a subcontractantilor propusi; Toti subcontractatii trebuie sa completeze cu propriile date formularul cu informatii generale privind societatea ? Formular 13. Acordul de asociere (In cazul ofertei depuse In comun), Incheiat In vederea participarii la procedura de Incheiere a contractului Nu se solicita demonstrarea indeplinirii cerintelor eventualilor subcontractanti, cu exceptia Formularului 12 D, respectiv neIncadrarea In dispozitiile art.691 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Pentru demonstrarea Indeplinirii ?criteriilor de calificare si/ sau selectie (punctul III), ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca Indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate prin documentatia de atribuire. Declaratia trebuie sa fie Insotita de o anexa In care ofertantul trebuie sa mentioneze succint dar precis modul concret de Indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea? ? art. 11 alin (4) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul In care ofertantul uzeaza de acest drept, are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma Indeplinirea cerintelor de calificare In termen de 3 zile lucratoare de la primirea din partea autoritatii contractante a unei solicitari in acest sens. Cerinta nr. 1- Certificat Constatator eliberat de Oficiul National Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent In codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Se poate prezenta in original, copie legalizata sau copie ?conform cu originalul?.- Fiecare asociat/tert sustinator/subcontractant este obligat sa prezinte acest document.- Ofertantul clasat pe primul loc va trebui sa prezinte la solicitarea autoritatii contractante pentru conformitate, Certificatul Constator in original sau copie legalizata, inainte de comunicarea rezultatului proceduri de catre autoritatea contractanta
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1: Formular 13 : Informatii generale cuprinzand si cifra de afaceri pe ultimii 3 ani.Pentru situatiile financiare intocmite in alta moneda(valuta), la echivalenta in lei se va lua in considerare cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE pentru anul respectiv., Cerinta 2 - Bilant contabil - Ultimul bilant contabil, vizat si inregistrat de organele competente sau extrase de bilant, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta in legislatia tarii in care este stabilit ofertantul/candidatul - copie document.In situatia persoanelor straine se solicita traducere autorizata in limba romana.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1 Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani. Prezentarea listei principalelor livrari de produse efectuate In ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Cerinta nr.2 Declaratie privind parte/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora. Ofertantul va prezenta, daca este cazul: - Declaratia si lista cuprinzand subcontractantii conform formularului 12 F. Ofertantii sunt obligati sa precizeze: - partea / partile din contract pe care urmeaza sa o/le subcontracteze si datele de recunoastere a subcontractantilor propusi., Cerinta nr.3 Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate In acest sens, care sa ateste conformitatea produselor ofertate.Se vor prezenta Certificate de calitate, certificate de conformitate sau Declaratie de conformitate pentru echipamentele oferite, marca CE sau ?echivalent?, care demonstreaza conformitatea cu standardele relevante de calitate in domeniu.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.10.2012 09:55
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.10.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.10.2012 09:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer