Achizitie publica - Spitalul Municipal Codlea
Detaliu pentru invitatia numarul 327350
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 327350/18.05.2012
Denumire contract: Spitalul Municipal Codlea
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL MUNICIPAL CODLEACod fiscal: 4317550, Adresa: STR.9 MAI, NR.10, Codlea, Telefon: 0268-252153, Fax: 0268-251224
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.9 MAI, NR.10, Codlea, Romania, cod postal: 505100, telefon: +40 268252153, fax: +40 268251224, persoana de contact: TERCI ADELINA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Municipiul Codlea, str. 9 Mai, nr. 10, judetul Brasov - Spitalul Municipal Codlea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Spitalul Municipal Codlea
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reparatiile capitale constauin anveloparea cladirii Spitalului Municipal Codlea, pesuprafata de aproximativ2896 mp, executarea de vopsitorii exterioare, precum si a izolatiaterasei in suprafata de 1354 mp.
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 363, 870 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. cuantumul garantiei de participare, in valoare de 7.000 lei.Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru garantia pentru participare in conformitate cu art.16 dinLegea 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM. In acest caz ofertantul va depune Declaratie privind incadrareain categoria intreprinderilor mici si mijlocii ? Formularul F.2. perioada de valabilitate a garantiei pentru participare care trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile.Forma de constituire: ?Scrisoare de garantie bancara/ Societate de Asigurari Formularul11?Garantia de participare, se poate constitui si prin depunereala autoritatea contractanta: a) a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data si oradeschiderii ofertelor;b) a sumei in numerar, la casieria casieria Spitalului Municipal Codlea, din str. 9 Mai nr.10, Municipiul Codlea, jud Brasov.Contul autoritatii contractante: Spitalul Municipal CodleaRO93TREZ1375005XXX000028, deschis la Trezoreria Codlea, Certificatde inregistrare fiscala: 4317550Nota: Ofertantul va avea grija ca garantia de participare constituita sa fie existenta, in contul autoritatii contractante, la data si ora deschiderii ofertelor, in caz contrar ofertele vor fi respinse.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse ca inacceptabile(conform art.33, alin.3 lit.bdin HG 925/2006 actualizata).In atentia ofertantilor: Autoritatea Contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, conform legislatiei in vigoare.Garantia pentru participarese returneaza ofertantului in conditiile legii, dupa completarea formularului S.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5 %din valoarea contractului fara TVA, si trebuie constituita in termen de maxim5 zile de la semnarea contractului de catre ambele parti.Conform art 90 din HG nr. 925/2006, garantia de buna executie se constituie, de comun acordintre parti prin: - scrisoare de garantie bancara/, societate de asigurari, respectand prevederile din Formular nr.11A, care devine anexa la contract- constituirea acesteia prin depunerea la casieriaSpitalului Mun. Codlea, a sumei in numerar.-retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale - conform H.G. 1045/2011 si art. 90, alin 3, din HG 925/2006, cu modificarile si completarileulterioare.Restituirea garantiei de buna executie se va face- conform H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.IMM ?urile beneficiaza de 50% reducere din Garantia de buna executie
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea? formularul A , Vor fi solicitate obligatoriu si vor trebui prezentate de catre ofertant, fiecare asociat - in cazul unei oferte comune si de tertul sustinator, daca este cazul, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-formularul B, Prezentarea FormularuluiBva fi obligatoriu pentru ofertant, fiecare asociat - in cazul unei oferte comune side catre tertul sustinator, daca este cazul, In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul individual sau asociatii in cazul ofertei comune/ tert sustinator, se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 180, 181 din OUG nr. 34/2006 completata si modificata, acestia vor fi exclusi de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Pentru tertul sustinator se solicita doar prevederilor art.181 lit. a), c1) si d)." din OUG31/2006, actualizata.Declaratieprivind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 691 / OUG 34/2006? formularul ? A1, Prezentarea FormularuluiA1 va fi obligatoriu pentru ofertant, fiecare asociat - in cazul unei oferte comune side catre tertul sustinator, daca este cazul.Persoane caredetin functii de decizie in cadrul Spitalului Municipal Codlea, respectiv: Dr. Claudia Coste., Director economic Terci Adelinasi membrii comisiei de evaluare numiti prin dispozitia managerului nr.42/30.03.2012 - Tivga Mihai, Bradu Claudia si Banceu Silvia.Declaratie privind participarea la licitatie cu o oferta independenta -Formularul 7, Fiecare ofertant va prezenta o declaratie pe propria raspundere (Formular 7) prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta (conform Ordinului nr. 314 din 12 octombrie 2010, privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta).Declaratia privind calitatea de participant la procedura? Formularul C, Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale, Certificat de atestare fiscala eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ - teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care dedepun ofertele.Original sau copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?, Certificat fiscal privind plata obligatiilor la bugetul de stat, Certificat fiscal privind plata obligatiilor la bugetul de stat, eliberat de organul deadministrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care sedepun ofertele.Original sau copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?, Nota: ? Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat si/sau catre bugetul local vor fi respinse;? Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant despre care are cunostinta ca, in ultimii 2 ani, nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia, potrivit prevederilor art. 181 lit. c¹) din OUG nr. 34 / 2006. In cazul ofertei comune, prezentarea certificatelor fiscale( taxe si impozite si plata obligatiilor la bugetul de stat)este obligatorie pentru fiecare asociat in parte, certificatele fiscale se vor prezentapentru punctul e lucruimplicat in derularea contractului, Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor care fac obiectulprezentei achizitii, cat si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.85/2006 privind procedura insolventei in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Ofertantii care se incadreaza in categoria IMM vorprezenta si Declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii (Anexa nr.1 din Legea 346/2004 actualizata- Formularul F.In cazul intreprinderilor partenere sau legate se va completa si Anexa 2 din Legea 346/2004 actualizataPentru persoane juridice straine se vor depune inscrisuri probatorii, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic, apte a dovedi atestarea/apartenenta din punct de vedere profesional/inregistrarea ca persoana juridica, eliberate cu cel mult 60 de zile inainte de depunerea documentelor de calificare- traduse in limba romana si legalizate.Aceste documente vor fi prezentate inclusiv de catre asociati.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ultimul Bilant contabil inregistrat si vizat de organele competente, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, Fisa de informatii generale - Anexa 11- Se vaprezenta declaratia privind cifra de afaceri globala - Anexa 11, in domeniul de activitate aferent obiectului contractuluiEchivalenta Ron / Euro se stabileste la cursul de referinta comunicat de BNR din data publicarii invitatiei de participare, Daca ofertantulisi demonstreaza situatia economica -financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta pers. (conf art. 186 si 190 din OUG nr. 34/2006), atunci acesta va dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate. Ofertantul va prezenta Angajamentul ferm al tertului sustinator, completat conform: Anexei19-Angajament pentru sustinere financiara;Sustinatorul prezinta pentru oricare dincele trei cazuri de mai sus Form A, B si 69/1.Se vor respecta prevederile art. 11^1 din HG nr. 925/2006 actualizata. Angajamentul ferm va face parte integranta din contractul de achizitie publica.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor prestatii in ultimii 5 ani - Formular nr. 15, ,Ofertantul trebuie sa faca dovada experientei similare, printr-un ctr. de lucrari finalizat in copie. Sesolicita informatiile relevante din contractptr. demonstrareaindeplinirii cerintei, iar executarea lucrarilor este confirmataprin: PV de receptie partiala a lucrarilor/PV la terminarea lucrarilor/PV de receptie finala.Cand ctr. au fost semnate inainte de perioada de 5 ani, AC va lua in considerare lucrarile executate si duse la bun sfarsit in perioada solicitata si va avea in vedere doar lucrarile executate in aceasta perioada. Prezentarea unei scrisori de recomandare din partea beneficiarului lucrarilor, in original sau copie conform cu originalul, nominalizat la experienta similara, recomandare ce trebuie urmatoarele aspecte: beneficiarul;valori, perioada si locul executiei lucrarilor;modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv;certificari de buna executie, daca pe parcursul executiei lucrarilor au fost inregistrate;, Lista personalului angajat -Anexa nr. 14- INFORMATIIEste strict necesar pentru indeplinirea contractului de lucrari, asigurarea a cel putin: a unui sef santier (persoana cu studii superioare), a unuiresponsabil tehnic cu executia atestat MLPTL (RTE) in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executata (lucrari de constructii) si a unui responsabil CQ.Se anexeaza la declaratie -CV-urile personalului de conducere, precum si ale personalului responsabil pentru indeplinirea contractului de achizitie publica.Pentru sef santier, RTE si CQ se vor anexa CV-uri, autorizatie pentru RTE iar pentruCQ dovada ca este responsabil cu controlul calitatii., Declaratie privind dotarea tehnica- Anexa nr. 13, inproprietate, chirie sau angajament, Date privind subcontractantii - Se solicita FORMULARUL C1 ? Model declaratie subcontractanti (daca este cazul), Mai multe persoane juridice au dreptul de a se asocia si de a depune oferta comuna;Form C2.Acordul va fi semnat de fiecare dintre asociati si va desemna in mod obligatoriu liderul asociatiei. Oferta tehnica si financiara va fi semnata de catre fiecare dintre asociati.Asocierea se va legaliza de catre un notar publicinainte de semnarea contractului, in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare.In cazul in care mai multi ofertanti vin in asociere, documentele solicitate privind situatia pers a ofertantului precum si cele referitoare la capacitatea de exercitare a activitatii economice si financiare, precum siprofesionale prevazute in fisa de date a achizitiei, vor fi prezentate de fiecare asociat in parte. Criteriile referitoare la situatia economico-financiara si capacitatea tehnica si profesionalavor fi indeplinite, conform art 186, alin 3 siart. 190, al. 3, din O.U.G nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, in mod cumulativ de grupul de asociati., Anexa 20-Angajament pentru sustinere tehnica si profesionala. In acest caz, sustinatorul trebuie sa completeze si declaratiile conform anexelor 21 si 22;Anexei 23 pentru sustinerea experientei similare, dupa caz.Sustinatorul prezinta pentru oricare dincele trei cazuri de mai sus Form A si B.Se vor respecta prevederile art. 11^1 din HG nr. 925/2006 actualizata. Angajamentul ferm va face parte integranta din contractul de achizitie publica. Certificat ISO 9001/2008/ echivalentOferit de organism de certificare autorizat;, Certificat ISO 14001/2008/ echivalentOferit de organism de certificare autorizat.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: ? Pentru: Factorul F1- Punctajul pentru factorul?Pretul ofertei? se acorda astfel a) pentru pretul minim ofertat care asigura nivelul calitativ, tehnic si functional al ofertei, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv - 50 puncte b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctajul astfel: Punctaj (n) = [pret minim / pret (n)] x punctajul maxim, undePunctaj (n) = punctajul ofertei n, pret (n) = pretul ofertei n; punctajulmaxim = 50, punctajul acordatpentru pretul minim, conform punctului(a), Pret minim = pretul cel mai mic dintre ofertele prezentate
Durata de realizare a lucrarilor
25
Descriere: Factorul F2 -Durata de executie a lucrarilor, punctajul se acorda: pentru durata de executie minima a lucrarilor-25 puncte.Durata de executie minima a lucrarilorva fi considerata cea mai mica durata de realizare a lucrarilor prezentata in oferte si care poatefi cuprinsain intervalul de 60- 90zile. Pentru durata de executie mai mare decat durata minima ofertata, dar cuprinsa intre minim60 zile si maxim 90 de zile, se acordata punctajul astfel: Punctaj (n) = [durata de executieminima / durata (n)] x punctajul maxim, unde: Punctaj (n) = punctajul ofertei n;durata (n) = durata de executie aofertei n;punctaj maxim = 25, punctajul acordatpentru durata de executieminima, durata de executieminima = cea mai scurta durata, cuprinsa in intervalul 60 -90 zile.Durata de realizare a lucrarilor se va exprima in zile.Pentru un termen de executie mai mic de 60 zileoferta va fi declarata neconforma, iar pentru un termen mai mare de 90 zileoferta nu va fi punctata suplimentar.
Timpul de mobilizare pentru constatarea defectiunilor in perioada de garantie alucrarilor
15
Descriere: a. Pentru cel mai scurt timp pentru timpul de mobilizare pentru constatarea defectiunilor in perioada de garantie a lucrarilor [Timp mobilizareminim]se acorda punctajul maxim 15 puncte.b.Pentru oferta diferita de cea prevazuta la lit. a) se acordata punctajul astfel: Punctaj (n) = [Timp mobilizareminim / Timp mobilizare(n)] x punctajulmaxim, unde: Punctaj (n) = punctajul ofertei n;Timp mobilizare (n) = timpul in care operatorul se mobilizeaza sa ajunga la fata locului si sa constate defectiunea in perioada de garantie, aofertei n;Punctaj maxim = 15 puncte, punctajul pentru timpul in care operatorul se mobilizeaza sa ajunga la fata locului si sa constate defectiunea in perioada de garantie, conformpunctului (a)Timp mobilizareminim ? cel mai mic timp de mobilizare pentru constatarea defectiunilor in perioada de garantie alucrarilor.? Timpul in care operatorul se mobilizeaza sa ajunga la fata locului si sa constate defectiunea va fi exprimat in ora.
Perioada de garantie acordata lucrarii
10
Descriere: a) Pentru cea mai mare perioada de garantie[ G maxim garantie]- se acordapunctajul maxim -10 puncte b) Pentru alta perioada decat cea prevazuta la pct. (a) se acorda punctajul astfel: Pgarantie= (G garantie(n)/ G maxim garantie) x punctajul maxim Pgarantie=punctaj perioada de garantie acordata lucrarii. G garantie(n) ?Perioada de garantie ?n?, acordata lucrarii. G maxim garantie ? Cea mai mare perioada de garantieacordata lucrarii. Punctaj maxim = 10 puncte - punctajpentru cea mai mare perioada de garantie acordata lucrarii, conform punctului (a) Perioada de garantieva fi acordata in luni, Nu se admit ofertele care consemneaza o perioada de garantie a lucrarilor mai mica de 24 luni si mai mare de 60 luni, Pentru o perioada de garantie mai mica de 24 luni oferta va fi declarata neconforma iar pentru o perioada mai mare de 60 de luni oferta nu va fi punctata suplimentar
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.06.2012 10:45
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.05.2012 12:52