Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Sporirea puterii retelei electrice instalate la depozitul zonal Sinpaul


Detaliu pentru invitatia numarul 342907
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: JudetulMures
Numar invitatie: 342907/20.02.2013
Denumire contract: Sporirea puterii reteleielectrice instalate la depozitul zonal Sinpaul
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJudetulMuresCod fiscal: 4322980, Adresa: str. Primariei nr.2, Targu Mures, Telefon: +40 265263211, Fax: +40 265268718
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Victoriei, nr.1, Targu Mures, Romania, cod postal: 540026, telefon: +40 265263211, fax: +40 265268718, persoana de contact: Carmen Patran
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediuyl Consiliului Jdetean Mures, Tg Mures, Piata Victoriei, nr.1, cod postal 540026, etaj 2, sala mica de sedinte.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Sporirea puterii reteleielectrice instalate la depozitul zonal Sinpaul
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Total cantitati
II.1.6) CPV: 45231400-9 - Lucrari de constructii de linii electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 999, 686.08 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 39.993, 72lei.Valabilitate: 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Forma de constituire conform prevederilor art. 86 ali(1) din HGR nr925/2006.In cazul in care se constituie prin virament bancar, contul Autoritatii Contractante in care se va efectua viramentul este RO11TREZ4765006XXX000224 la Trezoreria Municipiului Targu Mures, cod fiscal: 4322980, Autoritatea contractanta va retine garantia pt. participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, in situatiile prevazute la art. 87 alin (1) lit a, b si c. din HG 925/2006. In eventualitatea formularii unei contestatii si in cazul respingerii pe fond a acesteia de catre C.N.S.C, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare suma de 5.779, 68 lei (art.278^1, alin.1 din OUG nr.34/2006).In cazul depunerii garantiei de participare in alta valuta se va avea in vedere cursul de referinta leu/valuta pentru data publicarii invitatiei de participare in SEAP.Ofertantii tip I.M.M. care indeplines conditiile prevazute de Legea nr.346/2004 si depun 50% din valoarea garantiei de participare vor depune in original o declaratie pe proprie raspundere conform Formular 17.
Garantie de buna executie
- cuantumul garantiei de buna executie: 10 % din pretul contractului fara T.V.A.- modul de constituire a garantiei de buna executie: - prin retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale conform art.90, alin (3) din HG 925/2006;Sau- prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, conform art.90, alin(1) din HG 925/2006.Modul de restituire a garantiei de buna executie conform prevederilor art.92 alin (4) din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: III.2.1.a) Situatia personala a candidatului sau ofertantuluiInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006 - Formularul nr. 2;2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006 - Formularul nr. 3;3. Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata;Persoane juridice romane trebuie sa prezinte: -Certificat de atestare fiscala (ANAF) privind indeplinireaobligatiilor exigibile deplata catre bugetul de stat ;
-Certificat de atestare fiscala privind indeplinireaobligatiilor exigibile deplata catre bugetul local eliberat de Primarii.Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari, etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor.In acest sens ofertantul va anexa certificatelor, actele doveditoare prin care se demonstreaza acordarea inlesnirilor si cele doveditoare ale platilor scadente in termenele stabilite.In momentul depunerii ofertei documentul va fi prezentat in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?.b. Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare , eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata, la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formularul nr. 4;5. Declaratia privind calitateade participant la procedura - Formularul nr. 5;6. Declaratia de neincadrare in prevederile art 69(1)/OUG 34/2006 Se va completa Formularul nr. 6.Persoanele care detin functii de decizie din cadrul Consiliului Judetean Mures in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Presedinte CJ Mures Ciprian Dobre, Vicepresedinti : Ovidiu Dancu si Lokodi Edita Emoke; Aurelian Paul Cosma, Secretarul judetului; Viorel Iosib, Directorul Directiei Juridice si Administratie Publica; Bataga Valer, Director DDRIP, Bartha Iosif, Directorul Directiei Economice; Suciu Calin, se serviciu DDRIP, Genica Nemes, sef serviciu Juridic; Carmen Patran, sef serviciu Investitii si Achizitii publice; Oarga Marieta sef serviciu Urmarirea Lucrarilor si aparat de specialitate Alin Marginean, Puscas Maria - serviciu Financiar- Contabilitate, Ioana Taciuc sef Serviciu Buget, consilieri Directia tehnica: Sin Daniela, Savu Felicia, Magyari Zoltan, Ene Gabriela, Plesa Adrian, Spinei Radu, manager proiect SMIDS, Togan Codruta, manager Public si consilieri judeteni: Antonie Stefan-Mihail, Balogh Iosif, Ban Moise, Bandea Eugen, Bolos Vasile-Grigore, Boros Raul Alin, Borsan Doru Aurelian, Chirtes Ioan Cristian, Coman Melus Florian, Csep Éva Andrea, Eros Csaba, Filimon Vasile, Gasparik Attila Csaba, Georgescu Cristian Radu, Gliga Ioan Florin, Ilyes-To;th Alexandru, Kelemen Attila-Marton, Mora Akos Daniel, Mo;zes Levente Sandor, Popa Dragos Codrin, Iacob Letitia, Pop Teodor Mircea, Pokorny Vasile Stefan, Socotar Gheorghe Dinu, Somesan Stefan, Stoica Ion, Szabo; Arpad, Szasz Izolda, Tatar Bela, Todoran Liviu Radu, Tusnea Ioan, ?opterean Ioan.In conformitate cu prevederile art. 11, alin. 4 si 5 din HG nr. 925/2006 amendat conform HG 834/2009 ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire - Formular nr.1.In cazul in care uzeaza de acest drept, ofertantul are obligatia de a prezenta / completa / certificatele / documentele edificatoare care probeaza / confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Persoane juridice/fizice romane1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul din raza teritoriala undeofertantul isi are sediul.Documentele vor fi utilizate si la verificarea situatiei personale a ofertantului.Nota: Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea certificatului constatator emis de ORC in original / copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, in situatia in care a prezentat acest document in copie.Persoane juridice /fizice, straineSe vor prezenta documentecare sa dovedesca forma de inregistrare ca persoana fizica autorizata sau juridica , atestare ori apartenenta din punct de vedere profesionala la o grupare legal constituita, in conformitate cu legislatia in vigoare din tara de origine a ofertantului- traduse in limba romana si legalizate, din care sa rezulte faptul ca, ofertantul are inscrisa in domeniul de activitate, activitatea ce face obiectul procedurii, si nu are inscrise mentiuni referitoare la condamnari pentru fapte penale, punerea sub interdictie, declararea starii de faliment.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.2.Atestat de tip C1A ? proiectare de linii electrice, aeriene sau subterane, cu tensiuni nomimale de 0, 4 kV ? 20kV si posturi de transformare cu tensiunea nominala superioara de cel mult 20kV.3.Atestat de tip C2A ? executare de linii electrice, aeriene sau subterane, cu tensiuni nomimale de 0, 4 kV ? 20kV si posturi de transformare cu tensiunea nominala superioara de cel mult 20kV.Baza legala pentru aceste cerinte, respectiv Atestat C1A si C2A este Ordinul presedintelui Autoritatii Na?ionale de Reglementare in Domeniul Energiei nr.24/2007 privind aprobarea Regulamentului pentru atestarea operatorilor economici care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza instalatii electrice din sistemul electroenergetic.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: CERINTA 5.- Acord de asociere- Declaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora- Imputernicirea liderului asociatiei de a reprezenta asociatia la procedura de atribuire.Liderul asociatiei va fi autorizat sa isi asume angajamente si va primi instructiuni pentru executarea contractului. Plata lucrarilor se va face liderului asociatiei. Pe durata desfasurarii procesului de evaluare al ofertelor, comisia de evaluare va purta corespondenta (daca este cazul) numai cu liderul asociatiei desemnat conform Acordului de asociere., CERINTA 4.Tert sustinator (daca este cazul)- Declaratia, privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006-Declaratia, pe propria raspundere, privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 a), c^1) si d)din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006- Declaratia privind neincadrarea in prevederile art 69(1)/OUG 34/2006-Angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului/ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate., CERINTA 3.Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, CERINTA 2.Declaratie privind numarul mediu al personalului angajat ti al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani si informatii despre persoanele responsabile pentru executarea lucrarii.Pentru persoanele nominalizate se va prezenta CV, diplome si/sau atestate relevante.Personal minim solicitat: ? Pentru atestat de tip C1A- 2 angajati electricieni autorizatie gradul IIIA, avand diploma in profil electric si calificare de inginer sau subinginer- Un responsabil in domeniul securitatii si sanatatii in munca- Un responsabil in domeniul cadastrului, geodeziei si cartografiei? Pentru atestat de tip C2A- Un electrician autorizatie gradul IIIB, avand diploma in profil electric si calificare de maistru, subinginer sau inginer;
- Un specialist de MEF(MEC) ca ?responsabil tehnic cu executia ? pe domeniul EA, subsectiunea 401- Un specialist de MDLPL ca ?responsabil tehnic cu executia ?- Un responsabil in domeniul securitatii si sanatatii in munca- Un responsabil in domeniul cadastrului, geodeziei si cartografiei, Continuare CERINTA 1.Fisa privind experienta similara, pentru fiecare contract prezentat ca si experienta similara. In vederea demonstrarii experientei similare, se solicita prezentarea a minim unui contract de proiectare si de executie lucrari similare. Se accepta si contracte distincte de proiectare si de executie.Se vor prezenta certificate/ documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre un client beneficiar ( formularele 10 si/sau 11)., CERINTA 1.Lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani. Ofertantul trebuie sa prezinte sintetic principalele lucrari similare in ultima perioada (5ani) pentru a evidentia domeniile principale in care acesta activeaza. SR EN ISO 9001 :2008 sau echivalent, prin care se atesta ca ofertantul areimplementat si mentine un sistem de management al calitatii conform intermenul de valabilitate mentionat de emitentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP atasata prezentei invitatii.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.03.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.03.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 13.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.02.2013 09:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer