Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Sta?ii de ridicare a presiunii in localitatea Suatu, Comuna Suatu, Jud. Cluj ? 2 buca?i


Detaliu pentru invitatia numarul 325393
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Suatu (primariasuatu, suatu nr685, jud.cluj)
Numar invitatie: 325393/27.04.2012
Denumire contract: Sta?ii de ridicare a presiunii in localitatea Suatu, Comuna Suatu, Jud. Cluj ? 2 buca?i
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Suatu (primariasuatu, suatu nr685, jud.cluj)Cod fiscal: 5303080, Adresa: SUATU, NR.685, Suatu, Telefon: 0264281574, Fax: 0264281574
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SUATU, NR.685, JUD. CLUJ, Suatu, Romania, cod postal: 407545, telefon: +40 264281574, fax: +40 264281574, persoana de contact: Primar Szobo Mihai
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SUATU, NR.685, JUD. CLUJ, Suatu, Romania, cod postal: 407545
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Sta?ii de ridicare a presiunii in localitatea Suatu, Comuna Suatu, Jud. Cluj ? 2 buca?i
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Sta?ii de ridicare a presiunii in localitatea Suatu, Comuna Suatu, Jud. Cluj ? 2 buca?i
II.1.6) CPV: 45232152-2 - Lucrari de constructii de statii de pompare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 186, 122.58 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
3722 lei, perioada de valabilitate cel putin 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor, oricare din modalitatile de constituire prevazute la art. 86 din HG 925/2006. Facilitate IMM: 50%.Cont IBAN pentru constituire garantie de participare: RO11TREZ2165006XXX006935 deschis la Trezoreria Cluj-Napoca.
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului fara TVA, oricare din modalitatile de constituire prevazute la art. 90 din HG 925/2006. Facilitate IMM: 50%.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Completarea Anexei nr. 1 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 (Persoane cu functie de decizie: Szobo Mihai, Kadar Ioan, Roman Alexandru, Chira Petru, Roman Ana)2. Completarea Anexei nr. 2 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta3. Completarea Anexei nr. 10 DECLARATIE privind situatia personala a operatorului economic (contine Declaratie art. 180 si art. 181 din OUG 34/2006)4. Prezentarea de certificate de atestare fiscala din care sa reiasa ca operatorul economic nu are datorii scadente la bugetul de stat consolidat si, respectiv, la bugetul local, in luna anterioara celei in care se depun ofertele 1. Prezentarea Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor in copie conforma cu originalul, copie legalizata sau original.Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire i se va solicita prezentarea pentru conformitate a documentului in original sau copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma copie conform cu originalul.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Atasata integral in SEAP prezentei invitatii de participare.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.05.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.04.2012 15:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer