Achizitie publica - Stand motor cu ardere interna
Detaliu pentru invitatia numarul 330146
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 330146/21.06.2012
Denumire contract: Stand motor cu ardere interna
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA "POLITEHNICA" DIN TIMISOARACod fiscal: 4269282, Adresa: P-ta Victoriei, Nr. 2, Timisoara, Telefon: +40 0256403030, Fax: +40 0256403150
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Universitatea "Politehnica" din Timisoara, Piata Victoriei, nr. 2, 300006 Timisoara, telefon: +40 (0)256403035, Punct de contact: Registratura.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Universitatea "Politehnica" din Timisoara, Piata Victoriei, nr. 2, 300006 Timisoara, etaj 2, Serviciul Achizitii produse.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Stand motor cu ardere interna
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Stand motor Diesel cu ardere interna, utilizat in activitati didactice si de cercetare - 1 unitate.
II.1.6) CPV: 38970000-5 - Simulator tehnic de cercetare, de testare si stiintific (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 51, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantii vor constitui garantia de participare respectand prevederile art. 86 alin. (1) ? (4) si (6) din HG 925/2006 actualizata (plata in numerar prin casierie nu este permisa).Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor (perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei si in acest caz s-a solicitat minim 60 de zile). Fara a impune aceasta restrictie operatorilor economici, in cazul in care acestia aleg optiunea de virament bancar (ordin de plata ce se prezinta in original si trebuie sa fie confirmat de catre banca emitenta), va rugam utilizati contul: RO16TREZ6215005XXX000312, deschis la Trezoreria Timisoara. CUI: 4269282 Cuantumul garantiei de participare: 520 lei. In atentia ofertantilor incadrati in categoria intreprinderilor mici si mijlocii: Ofertantii care prezinta declaratia privind incadrarea acestora in categoria intreprinderilor mici si mijlocii (conform anexei la Legea 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile ulterioare), au dreptul de a constitui garantia de participare in procent de 50% din cuantumul precizat mai sus.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: ->> Ofertantii pot alege a beneficia de facilitatea prezentata la art. 11, alin. (4) din HG 925/2006 actualizata.IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este dispobibila in SEAP, atasata prezentei invitatii de participare.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.07.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 20.06.2012 16:44