Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - STATIE DE EPURARE


Detaliu pentru invitatia numarul 324058
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: UNITATEA MEDICO SOCIALA GANESTI
Numar invitatie: 324058/17.04.2012
Denumire contract: STATIE DE EPURARE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNITATEA MEDICO SOCIALA GANESTICod fiscal: 4563678, Adresa: STRADA PRINCIPALA NR 97, Ganesti, Telefon: 0236347679, Fax: 0236347679
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA PRINCIPALA NR 97, Ganesti, Romania, cod postal: 807067, telefon: +40 0236347679, fax: +40 0236347679, persoana de contact: ARISTIDE MOROSANU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STRADA PRINCIPALA NR 97, Ganesti, Romania, cod postal: 807067
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: STATIE DE EPURARE
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: statie de epurare
II.1.6) CPV: 45232420-2 - Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 182, 026 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Cuantumul garantiei de participare este de :12.000 lei.Conform art.278(1) din OUG 34/2006 ?In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: b) intre 420.001 lei si 4.200.000 lei inclusiv - 4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei;Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile.2. Modul de constituire a garantiei de participare: -ordin de plata;
- instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara, in original.- instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate de asigurari, in original.3.Conform prevederilor art.33, alin.(3) din HGR nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, oferta se respinge daca nu este insotita de garantia de participare, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitata in documentatia de atribuire. Numarul fix de zile se va raporta la termenul limita de primire a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie- 5% din valoarea fara TVA a contractuluiModul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de executie lucrari: -De regula, garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.-Daca partile convin garantia de buna executiese constituie sub forma de retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Ofertantul va depune certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta, - Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiconform modelului din prezenta documentatie - Capitolul IV- Formulare.2) Ofertantul va depune Declaratie pe propia raspundere privind neincadrarea in prevederile art 69^1 din OUG nr.34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPrezentare Formular conform modelului din prezenta documentatie - Capitolul IV- Formulare.Completare declaratie pe proprie raspundere din partea operatorului economic din care sa rezulte ca nu are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si nu are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afini pana la gradul al patrulea inclusiv si nu se afla in relatii comerciale cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, conformart. 691*)din O.U.G. nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Persoane cu functie de decizie pentru organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire din cadrul autoritatii contractante: Dr. Stefanescu Emilia, Ec. Morosanu Aristide, Ec. Vilcu Anisoara, Osanu Neculina, Goga Gina3) Declaratii privind eligibilitatea- Prezentare Formular nr. 12A - Declaratie pe proprie raspundere, semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului. Incadrarea in situatiaprevazutala art. 180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. In cazul ofertei comune, fiecare asociat va prezenta documentul mai sus precizat.4) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonanta- Prezentare Formular nr. 12B - Declaratie pe proprie raspundere, semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului. In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica. In cazul ofertei comune, fiecare asociat va prezenta documentul mai sus precizat.5)Declaratia de participant la procedura- Cerinta minima : completare Formular 12C6)Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata- Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte: -Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat. Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. In cazul ofertei comune, fiecare asociat va prezenta documentul mai sus precizat.-Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor in a caror raza teritoriala ofertantul are deschise, sucursale, sedii secundare, puncte de lucru din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local inclusiv pentru punctele de lucru. Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. In cazul ofertei comune, fiecare asociat va prezenta documentul mai sus precizat.Cele doua certificate se vor semna si stampila pentru conformitate de catre reprezentantul legal al ofertantului .Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii - eliberatede autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelorsi contributiilor catre bugetul de stat si catre bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitatede autoritatea contractanta.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederileart.182 din OUG nr. 34/2006, aprobata prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se vor prezenta atat documentele cat si traducerea autorizata in limba romana. Procedura depunerii documentelor doveditoare este aceeasi ca si pentru persoanele juridice romane. 1) Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului-Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, care sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care le includ si pe cele care fac obiectul prezentei achizitii, cat si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei. In cazul ofertei comune, fiecare asociat va prezenta documentul mai sus precizat. Certificatul se prezinta semnat si stampilat pentru conformitate de catre reprezentantul legal al ofertantului. In cazul in care se prezinta copie dupa certificatul Constatator, se solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/ copie legalizata.Persoane juridice /fizice straine : Pentru a-si demonstra capacitatea de execitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica. Documentele prezentate trebuie sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care le includ si pe cele care fac obiectul prezentei achizitii, in original sau copie, insotite de traducerea in limba romana facuta de o persoana autorizata. Modalitatea de depunere a documentelor doveditoare este aceeasi ca si in cazul persoanelor juridice romane.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederileart.182 din OUG nr. 34/2006, aprobata prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se vor prezenta atat documentele cat si traducerea autorizata in limba romana. Procedura depunerii documentelor doveditoare este aceeasi ca si pentru persoanele juridice romane.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilant contabil/ extras de bilant/ raport de audit/ raport al cenzorilor la: 31.12.2009, 31.12.2010, Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 aniSe solicita ca cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani, sa fie de minim 2.360.000 lei fara TVA.Conversia leu-valuta se face prin raportare la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte., Informatii privind sustinerea capacitatii economico-financiare
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 aniPrin lista prezentata ofertantul trebuie sa demonstreze ca a indeplinit in ultimii 5 ani maxim 2 contracte care au avut ca obiect executarea unor lucrari de constructii si a caror valoare cumulata este de cel putin 1.180.000 ron fara TVA, Asigurarea de catre ofertant a echipamente, utilaje, mijloace de transport, laboratoare, baze de productie, alte mijloace fixe si dotari care sunt considerate strict necesare pentru indepl contract de lucrari.Ofertantul trebuie sa detina minim urmatoarea dotarea tehnica proprie/inchiriata/contracte/angajamente de furnizare : -Vibrator de interior si exterior pt. beton?atestat ICECON sau echiv-Masina automata de taiat, indreptat si fasonat otel beton-atestat ICECON sau echiv-Autolaborator mobil pt. verificari electrice-Autocisterna-Compactor atestat ICECON sau echiv-Incarcator frontal pe pneuri atestat ICECON sau echiv-Buldoexcavator atestat ICECON sau echiv-Aparat de torcretat atestat ICECON sau echiv-Aparat de sudura in mediu de argon-Macara pe pneuri atestat ISCIR sau echiv-Betoniera-Grup electrogen mobil Se solicita atestate ICECON sau similar-cf. L10/1995 actualizata Directiva89/655/CEE; Ordinul 337/N/2000 HG 2319/2004 actualizat, Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere-Autoritatea contractanta solicita ca cerinta minima obligativitatea asigurarii personalului de specialitate care este considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului de lucrari : - responsabil calitate CQ (constructii civile)- responsabil tehnic cu executie(constructii civile/ hidrotehnice)- sudor autorizat ISCIR PEHD angajat sau cu contract de prestari servicii-ANRE tip 0, 4kv pentru executarea de lucrari electrice- dovada personalului autorizat pentru toate categoriile de lucrari solicitate in caietul de sarcini.Ofertantul va prezenta copii legalizate dupa extras carte de munca sau contract de munca ITM, atestatele/autorizatiile profesionale, CV., Informatii privind sustinerea capacitatii tehnice si profesionale ISO 9001 :2008 sau echivalent, ISO 14001 :2005, sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: in mod gratuit fiind atasat in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.04.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.04.2012 09:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer