Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - STATIE DE INJECTIE APE REZIDUALE LA SU MURES


Detaliu pentru invitatia numarul 356344
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Numar invitatie: 356344/06.12.2013
Denumire contract: STATIE DE INJECTIE APE REZIDUALE LA SU MURES
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.Cod fiscal: RO 14056826, Adresa: P-ta C.I.MOTAS NR.4, Medias, Telefon: +40 269201020, Fax: +40 269846901
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Salcamilor nr. 23, Targu Mures, Romania, cod postal: 540202, telefon: +40 265402177, fax: +40 265306340, persoana de contact: Alexandra Dobre
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Salcamilor nr. 23, Targu Mures, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: STATIE DE INJECTIE APE REZIDUALE LA SU MURES
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Statia de uscare Targu Mures este deservita de 5 operatori, care raspund de colectarea, stocarea si evacuarea apelor de zacamant, ape colectate de la grupurile 1, 11, 16, 20, 23 Targu Mures, SU Targu Mures si SC Mures. Colectarea apelor reziduale se face intr-un bazin de polstif ingropat cu capacitatea de 80.000 l din 1992. In prezent pomparea se face cu agregat de cimentare in sonda 23 Tg. Mures. Conform temei de proiectare s-a solicitat inlocuirea pompei de injectie care a fost casata in 2005.Principalele lucrari care se vor executa sunt : - Constructia casei pompelor pe structura metalica, achizitia si montajul a doua pompe cu membrana- Executia instalatiilor hidraulice pentru statia de injectie si a conductelor de aspiratie si injectie ape reziduale.Valoarea estimata fara diverse si neprevazute :257.430 lei.Valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute 2.64% = 6.975 leiValoarea totala estimata :264.405 lei.
II.1.6) CPV: 45232440-8 - Lucrari de constructii de conducte de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 264, 405 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei pentru participare: 5148.6 lei.Pentru echivalenta in alta valuta se va tine cont de cursul mediu anual lei/alta valuta comunicat de BNR cu 5 zile inainte de data limita pentru depunerea ofertei.Garantia este valabila 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se constituie conform art.86 (1) si (6) din HG 925/2006.Contul pentru virarea garantiei de participare este: RO60 BTRL 0270 1202 1673 46XX Banca TransilvaniaRO 14056826Recomandam atasarea la oferta a dovezii constituirii garantiei de participare.
Garantie de buna executie
a) Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de executie de lucrari va fi de 10%din valoarea fara TVA a contractului de executie de lucrari.b) Garantia de buna executie a contractului se constituie conform art.90 alin.(1) din HG 925/2006 - forma la zi, dupa cum urmeaza: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Prevederile art.86 alin.(2)-(4) din HG 925/2006-actualizata, se aplica in mod corespunzator si alin.(3) din H.G. 925/2006 ? actualizata prin HG 1045/2011.Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia AC, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia AC.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie de eligibilitate privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarilesi completarile ulterioare.- se va completa Formularul 1ADeclaratie privind neincadrarea in prevederileart.181 din OUG 34/2006. - se va completaFormularul 1BDeclaratie pe proprie raspundere privindneincadrarea in situatiile prevazute de art.69^1 din OUG34/2006, articol nou introdus la pct.21 din OUG 76/2010 care modifica si completeaza OUG 34/2006 persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: dl.Pantelimon Avram - director SNGN Romgaz SA Sucursala Tg Muresdna.Caraivan Viorica - director economicdl.Mircea Lucian Barsan - Director Departament Tehnic Achizitii SNGN Romgaz SA Mediasdl.Ilinca Dan Claudiu - consilier juridicdl.Matei Gheorghe - presedinte comisiedl.Ovidiu Ioan Ciurca - membrudna.Camelia Doina Pop - membrudna.Rodica Maria Saseanu - membrudl.Alexandru Dambean - membrudl.Calin Baraian - membrudra.Alexandra Ingrid Dobre - membru- se va completa Formularul 1C Persoane juridice/fizice romane - Cerinta obligatorie: Certificat constator emis de ONRC (original/copie legalizata/copie lizibila cu specificatia ?conform cu originalul?) din care sa reiasa obiectele de activitate.Informatiile cuprinse in acest certificat vor fi reale/valabilela data limita de depunere a ofertelor. Ofertantul clasatpe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator in original sau copie legalizata.Persoane juridice /fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul va prezenta obligatoriu media cifrei de afaceri globale care vizeaza activitatea dinultimii 3 (trei) ani. Operatorul economic trebuie sa aiba o medie a cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani deminim 514860 lei. Nivelul minim impus este Ve*2.Pentru calculul in alta valuta se va folosi cursul mediu anual leu/alta valuta comunicat de BNR. S-a solicitat in vederea demonstrarii valorii generate de lucrarile executate de catre operatorii economici in aceasta perioada., Ofertantul va prezenta obligatoriu ultimul bilant contabil (2012), vizat si inregistrat de Ministerul Finantelor Publice sau orice alte documente prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara. Valoarea informationala a bilantului contabil consta in faptul ca acesta ofera informatii si date ce permit calculul unor indicatori economici utilizati in analiza echilibrului economico financiar al unei societati comerciale.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Fisa /fise de experienta similara., O lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati. Executia de lucrari se confirma prin prezentarea unor certificate /documente emise sau contrasemnate de o autoritate contractanta ori de catre clientul privat beneficiar. Respectivele certificate /documente indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul de executie a lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. In cazul incare beneficiarul este un client privat si din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unor certificari /confirmari din partea acestuia, demonstrarea executarii lucrarilor se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic. Valoarea solicitata pentru experienta similara trebuie sa fie egala sau mai mare decat 128.715 lei., Informatii privind personalul - Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimii 3 ani, al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului. Solicitarea acestei declaratii este justificata de cerinta obligatorie privitoare la asigurarea cu personal calificat/certificat de organizatiile profesionale recunoscute/autorizate in domeniu personal care este in masura sa fie responsabilizat conform cu calificarea profesionala pe care o detine., Autorizatie A.N.R.E. tip EP ? in baza Ordinului ANRE nr. 89/2009 (privind aprobarea regulamentelor pentru autorizarea si verificarea persoanelor fizice si a operatorilor economici care desfasoara activitati de proiectare, executie si exploatare in domeniul gazelor naturale)., Responsabil tehnic cu executia - autorizatie MECMA- domenii de atestare: extractia gazelor naturalesau productia gazelor naturale; distributiacombustibililor gazosi prin conducte si domeniul de atestare : productia, transportul si distributia energiei electrice - in baza Legii nr.440/2002 (privind calitatea lucrarilor de montaj pentru utilaje, echipamente si instalatii tehnologice industriale) si Ordinul MECMA nr.364/2010 (privind aprobarea Regulamentului privind calitatea lucrarilor de montaj pentru utilaje, echipamente si instalatii tehnologice industriale)., Informatii privind dotarile - Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport si alte mijloace fixe specifice de care dispune ofertantul si pe care se angajeaza sa le utilizeze in vederea indeplinirii contractului. Aceasta cerinta minima de calificare a fost solicitata pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari., Informatii privind subcontractantii - Se va prezenta obligatoriu:
a) lista cuprinzand subcontractantii insotita de acordurile de subcontractare;b) partea/partile pe care ofertantul are intentia sa le subcontracteze;c) datele de recunoastere ale subcontractantilorPentru eventualii subcontractanti, resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens., Informatii privind asocierea - Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. In acest caz seva prezenta obligatoriu un acord de asociere in care se va mentiona faptul ca toti asociatii isi asumaraspunderea pentru indeplinirea viitorului contract de achizitie publica, ca liderul asociatiei este imputernicitsa se oblige si sa primeasca instructiuni in numeletuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului. Intelegerea trebuie sa stipuleze, de asemenea ca toti asociatii din Asociere sunt obligati sa ramana inAsociatie pe intreaga durata a contractului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.12.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.12.2013 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 05.12.2013 13:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer