Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - STATIE DE MASURA A PROPRIETATILOR ELECTRICE ALE DISPOZITIVELOR ELECTRONICE MINIATURIZATE


Detaliu pentru invitatia numarul 336283
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: INSTITUTUL NATIONAL DE CERCETARE-DEZVOLTARE PENTRU FIZICA MATERIALELOR
Numar invitatie: 336283/28.09.2012
Denumire contract: STATIE DE MASURA A PROPRIETATILOR ELECTRICE ALE DISPOZITIVELOR ELECTRONICE MINIATURIZATE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSTITUTUL NATIONAL DE CERCETARE-DEZVOLTARE PENTRU FIZICA MATERIALELORCod fiscal: R9068280, Adresa: Str.Atomistilor, nr. 105bis, Magurele, Ilfov, Magurele, Telefon: 021/369.01.85, Fax: 021/369.01.77
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (CERCETARE-DEZVOLTARE)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: STATIE DE MASURA A PROPRIETATILOR ELECTRICE ALE DISPOZITIVELOR ELECTRONICE MINIATURIZATE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizarea, instalarea si punerea in functiune( cu instruirea personalului autoritatii contractante) a unei Statii de masura a proprietatilor electrice ale dispozitivelor electronice miniaturizate.
II.1.6) CPV: 38341300-0 - Instrumente de masurare a marimilor electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 291, 304 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de: 5.000 leiIn cazul unei asocieri, garantia de participare poate fi constituita de oricare din membrii asocierii.Garantia pentru participare se va constitui pentru suma mentionata, optional in urmatoarele forme: 1. Scrisoare de garantie bancara sau un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (Formular 6A sau 6B)-Scrisoare de garantie bancara. Documentul in original va fi depus la sediul autoritatii contractante(Str.Atomistilor, nr.105bis, Magurele, jud.Ilfov) pana la data si ora limita de depunere a ofertelor in SEAP. Valabilitatea garantie de participare va fi de 60 zile de la data limita de primire a ofertelor.2. Virament bancar prin ordin de plata in contul: RO43RNCB5101000001730001, deschis la B.C.R. sucursala Unirea. Ordinul de plata va fiscanat si atasat in SEAP astfel incat sa fie lizibil, numai in format PDF sau JPGAutoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, in temeiul prevederilor art.87, alin.(1) din H.G. nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintreurmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;?c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.In masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge eventuala contestatie depusa de ofertant, autoritateacontractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, suma prevazuta la art.278/1, alin.(1) din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: F1 - Declaratie privind eligibilitatea; F2 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006; F3 - Declaratie privind inexistenta conflictului de interese (persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante se regasesc in F3 din cadrul sectiunii Formulare respectiv: Lucian Pintilie, Florin Vasiliu, Petre DAnes); F4 - Declaratie privind participarea cu oferta independenta; F5 - Declaratieprivind calitatea de participant la procedura;Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata: Pentru persoanele juridice/fizice romane1. Certificat de atestare fiscala, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent.2. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale.Certificatele fiscale vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentele se vor prezenta in original, in copie legalizata sau in copie pe care se va mentiona sub semnatura ?conform cu originalul?.In cazul in care din documentele solicitate mai sus reiese ca operatorul/operatorii economic/i are/au obligatii de plata, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a-l/i exclude pe acesta/acestia din procedura de atribuire a contractului in cauza.Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Pentru persoanele juridice/fizice straineDocumente relevante privind indeplinirea obligatiilor fiscale in tara de origine ? in traducere certificata in limba romana. Inregistrare: Pentru persoanele juridice/fizice romaneCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care rezulta ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei publice si ca desfasoara aceste activitati la data deschiderii ofertelor.Documentul se va prezenta in original, in copie legalizata sau in copie pe care se va mentiona sub semnatura ?conform cu originalul?.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata (daca initial nu a fost prezentat astfel).Pentru persoanele juridice straineSe vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare, atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la o grupare legal constituita si poate desfasura activitati ce fac obiectul achizitiei publice, in conformitate cu legislatia in vigoare din tara de origine a ofertantului ? in traducere autorizata in limba romana.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: ISO 9001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.10.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 15.12.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.09.2012 08:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer