Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Statie de pompare ape menajere str.Viilor, Municipiul Sighisoara


Detaliu pentru invitatia numarul 336914
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMPANIA AQUASERV S.A
Numar invitatie: 336914/08.10.2012
Denumire contract: Statie de pompare ape menajere str.Viilor, Municipiul Sighisoara
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA AQUASERV S.ACod fiscal: 10755074, Adresa: str.Ko;s Karoly, nr.1, Targu Mures, Telefon: 0265-208846, Fax: 0265-208881
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Ko;s Karoly, nr.1, Targu Mures, Romania, cod postal: 540297, telefon: +40 265208846, fax: +40 265208881, persoana de contact: Ferenc Fekete
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SC COMPANIA AQUASERV SA, str.Ko;s Karoly, nr.1, Targu Mures, Departamentul Achizitii Publice
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Statie de pompare ape menajere str.Viilor, Municipiul Sighisoara
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectarea si executia Statiei de pompare ape menajere str. Viilor, Municipiul Sighisoara.
II.1.6) CPV: 45232152-2 - Lucrari de constructii de statii de pompare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 165, 300 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 3.000, 00leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la data limita pentru depunerea oferteiModul de constituire a garantiei de participare: - Scrisoare de garantie bancara, in original (Formularul nr. 2- Scrisoare de garantie bancara );
- Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari;
- Ordin de plata emis in favoarea autoritatii contractante in contul pentru garantiile de participare nr. RO92INGB0011000029158911, deschis la ING BANK N.V. Amsterdam - AgentiaTg. MuresGarantia de participareIn oricare forma va fi emisa garantia de participare va fi irevocabila si va specifica daca este conditionata sau neconditionata, la prima cerere a autoritatii contractante.Garantia de participare va fi prezentata doar in original.In cazul unei asocieri, Garantia de participare va fi constituita deLiderul Asocierii.
Garantie de buna executie
10 % din valoarea contractului fara TVA.Modul de constituire: Se consituie prin oricare dintreformele pevazute la art 90 alin 1-3 din HGR nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, de preferat prin Retineri Succesive conform prevederilor art.90 alinalin.(3) din HGR nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Nu se admite prezentarea unor documente de garantare de buna executie comune cu alte investitii.In cazul unei asocieri, Garantia de buna executie va fi constituita de catre si in numeleLiderului Asocierii.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Precizari: 1. Documentele din aceasta sectiune vor fi prezentate decatrefiecare dintre membrii unei asocieri de operatori economici.2. Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente ) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.3. In cazul in care tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile atunci se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.4. Documentele emise in alta limba decat limba romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.Operatorul economic trebuie sa prezinte urmatoarele documente: 1. Formularul nr. 4 -Declaratie privind eligibilitatea, 2. Formularul nr. 5- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, 3. Formularul nr. 6 -Declaratie privind calitatea de participant la procedura, 4. Formularul nr. 7 ? Certificat de participare la licitatie5. Formularul nr. 8 -Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006.Lista persoanelor care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: Nume si Prenume Functia OcupataRacz Lucian Presedintele Consiliului de AdministratiePajint Marcela Membru al Consiliului de AdministratieNagy Istvan Membru al Consiliului de AdministratiePuscas Andrei Constantin Membru al Consiliului de AdministratieMoldovan Nicolae Sorin Membru al Consiliului de AdministratieHorobet Sergiu Director GeneralLazar Sorin Director EconomicPora Zamfira Manager Servicii Interne si Coordonare SucursaleSabau Manuela Manager Dezvoltare si RelatiiTakacs Elek Manager FinanteCiupe Aurel Manager Apa PotabilaBauer Csaba Manager Apa UzataTurcu Gheorghe Manager mentenanta6.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativteritoriale pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul generalconsolidat sau echivalent, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei incare se prezinta oferta, 7. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, din care sa rezulte situatia obligatiilorscadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertaNota 1: Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69^1 din OUG nr. 34/2006 (evitarea conflictului de interese) va fi emisa si de catre tertul sustinator si/sau subcontractant (dupa caz).Nota 2: Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) din OUG 34/2006.Nota 3 : Neindeplinirea uneia din cerintele formulate in legatura cu documentele solicitate mai sus va conduce automat la excluderea operatorului economic.Nota 4 : Daca exista incertitudini sau neclaritati in ceea ce priveste situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita detalii, precizari sau confirmari suplimentare atat de la ofertantul in cauza cat si de laautoritatile competente care pot furniza informatiile in acestsens Precizari: 1. Documentele din aceasta sectiune vor fi prezentate decatrefiecare dintre membrii unei asocieri de operatori economici.2. Documentele emise in alta limba decat limba romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana3. Documentele din aceasta sectiune vor fi prezentate in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila candidatului/ofertantului.Operatorul economic trebuie sa prezinte urmatoarele documente: 1. Persoane juridice romane : Certificat Constatator eliberat de Ministerul Justitiei - OficiulRegistrului Comertului sau echivalentul din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate /administratori, obiectul de activitate al respectivului operator economic..2. Persoane juridice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (Statut, Act Constitutiv, etc).Nota 1 : Neindeplinirea cerintei solicitate in legatura cu documentele de mai sus va conduce automat la excluderea operatorului economic.Nota 2 : Daca exista incertitudini sau neclaritati in ceea ce priveste situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita detalii, precizari sau confirmari suplimentare atat de la ofertantul in cauza cat si de laautoritatile competente care pot furniza informatiile in acestsens.Nota 3: Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita, de la ofertantul clasat pe primul loc, prezentarea in original sau copie legalizata a documentelor mentionatein aceasta sectiune.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Declaratie privind informatiigenerale si situatia economico-financiara.Formularul nr.11 ? Declaratie privind informatii generale si situatia economico-financiara, 2. Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, daca este cazul.Formularul nr.12 ? Declaratie privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii(IMM)daca este cazul
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Experienta similara a operatorului economicPentru demonstrarea capacitatii profesionale, se solicita indeplinirea in mod cumulativ a cerintelorde la punctele a) si b).a) un contract de executie de lucrari in ultimii 5 ani, care au avut ca obiect executarea unor lucrarisimilare, ca tip de lucrare, complexitate, volum, al carui obiect sa fie executarea Statii de pompare ape menajere, inclusiv automatizare si SCADA. sib)un contract de servicii de elaborare proiect tehnic si detalii de executie, , care au avut ca obiect proiectare a unor lucrarisimilare, ca tip de lucrare, complexitate, volum, al carui obiect sa fie Statii de pompare ape menajere, inclusiv automatizare si SCADA.Cerinta poate fi indeplinita si printr-un contract de proiectare si executie care sa fi avut ca obiect construirea unei Statii de pompare ape menajere, inclusiv automatizare si SCADA., 2. Asigurarea personalului tehnic de specialitate Personalulofertantului implicat in contractSe solicita informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune ofertantul, la studiile , pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului.Se solicita prezentarea copieiatestatului in domeniu lucrarii a responsabilului tehnic, 3. Declaratie privind utilaje instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economicSe solicita asigurarea ( in dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere, etc.)utilajelor , instalatiilor, echipamentelor tehnice, mijloacelor de transport, care sunt considerate necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari ., 4. Informatii privind asociatii si subcontractantiiDaca oferta se depune de catre un grup de operatori economici (asociati/subcontractanti) oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere/subcontractare.Toti asociatii vor asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului. Liderul asociatiei esteraspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului.Contractele incheiate intreliderul asociatiei si Asociati/Subcontractantivor deveni anexe la contractul incheiat intre Autoritatea Contractanta si acesta.In cazul subcontractarii ofertantul va preciza sarcinile fizice si valorice care revin partilor in cadrul ofertei tehnice si financiare. 1. Sistem de asigurare a calitatiiSe solicita demonstrarea faptului ca operatorul economic are implementat si certificat, in domeniile proiectare si constructii, un sistem de management al calitatii.Copia certificata pentru conformitate cu originalul, semnata si stampilata de persoanele autorizate, va fi depusa ca parte a ofertei. Certificatul trebuie sa fie valabil la data depunerii ofertei, iar operatorul este obligat sa mentina valabilitatea lui pe toata perioada desfasurarii lucrarilor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire poate fi descarcata in mod gratuit din sectiunea Documentatie si clarificari
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.10.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.10.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 05.10.2012 15:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer