Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Statie de pompare monobloc, cu separare de solide


Detaliu pentru invitatia numarul 356644
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: S.C RAJA S.A CONSTANTA
Numar invitatie: 356644/20.12.2013
Denumire contract: Statie de pompare monobloc, cu separare de solide
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialS.C RAJA S.A CONSTANTACod fiscal: r1890420, Adresa: Str Calarasi 22-24, Constanta, Constanta, Telefon: +40 241664046, Fax: +40 241662577
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str Calarasi 22-24, Constanta, Constanta, Romania, cod postal: 900590, telefon: +40 241664046, fax: +40 241662577, persoana de contact: Serviciul Achizitii Publice 1
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SC RAJA SA CONSTANTA , STR.CALARASI NR.22-24, CONSTANTA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Statie de pompare monobloc, cu separare de solide
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract sectorial de furnizare.Furnizare 1 buc. statie de pompare monobloc, cu separare de solide si prestare servicii de asistenta tehnica la montaj si punerea in functiune a produselor furnizate
II.1.6) CPV: 42122220-8 - Pompe de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 353, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 5300 RON. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la data limita pentru depunerea ofertei. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator.Forma de constituire a garantiei de participare: conform art.86 alin(1)din HG 925/2006.In cazul in care operatorii economici opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar suma va fi virata in contul S.C. RAJA S.A., nr. RO36 RNCB 0114014937350001 deschis la BCRSucursala Constanta.In cazul in care garantia de participare se va constitui cu scrisoare de garantie bancara se va utiliza Formularul B din Sectiunea III.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.Echivalenta pentru o garantie de participare constituita in alta valuta se face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor.Operatorii economici incadrati conform Legii nr.346/14.07.2004 in categoria IMM, beneficiaza de reducerea cu 50% a criteriilor legate de cifra de afaceri, cuantumul garantiei de participare si garantiei de buna executie. In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM, acesta va prezenta o declaratie pe propria raspundere, utilizandFormularul 4 din Sectiunea III.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5% din valoarea fara TVA a contractului. Ofertantul declarat castigator, trebuie sa constituie garantia de buna executie in favoarea autoritatii contractante, in perioada de valabilitate a ofertei si a garantiei de participare la licitatie, dar nu mai tarziu de 15 zile de la datasemnarii contractului.Forma de constituire a garantiei de buna executie a contractului de furnizare: conform art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006. In cazul in care operatorul economic opteaza pentru constituirea garantiei prin retineri succesive se vor aplica prevederile art.90 alin.3)din HG 925/2006. Ofertantul va deschide un cont de garantie la dispozitia autoritatii contractante la Trezoreria Statului. In cazul in care garantia de buna executie se va constitui cu scrisoare de garantie bancara se va utiliza Formularul C din Sectiunea III.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1 ? Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Declaratia se va completa de catre ofertant, asociati. Se va prezenta completat, semnat si stampilat, in original, Formularul 1 din Sectiunea III.Ofertantul nu are dreptul ca in cadrul aceleiasi proceduri: a) sa depuna doua sau mai multe candidaturi/oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor candidaturilor/ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Cerinta nr.2 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Certificatul se va completa de catre ofertant, asociati. Se va prezenta completat, semnat si stampilat in original, Formularul 1.1 dinSectiunea III.Cerinta nr.3 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG nr.34/2006.Declaratia se va completa de catre ofertant, asociati, tert sustinator.Se va prezenta completat, semnat si stampilat in original, Formularul 2 din Sectiunea III.Cerinta nr.4- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr.34/2006.Declaratia se va completa de catre ofertant, asociat, tert sustinator. Tertul sustinator va completa declaratia numai pentrulit. a, c^1), d. Se va prezenta completat, semnat si stampilat in original, Formularul 3a din Sectiunea III.Cerinta nr.5 ? Documente constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si a celor locale.Documentele se vor prezenta de ofertant, asociati.-Prezentareacertificatuluide atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza caruia isi are sediul social operatorul economic, care sa prezinte situatia datoriilor scadente ale operatorul economic, la bugetul de stat, in luna anterioaracelei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor (sau echivalent pentru persoane juridice straine). Original/copie legalizata/ copie lizibila conforma cu originalul.-Prezentareacertificatuluiprivind plata impozitelor si taxelor locale, care sa prezinte situatia datoriilor scadente ale operatorul economicla bugetul local, in luna anterioaracelei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor (sau echivalent pentru persoane juridice straine). Original/copie legalizata/ copie lizibila conforma cu originalul.Cerinta nr.6-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr.34/2006.Declaratia se va completa de catre ofertant, asociat, tert sustinator, subcontractant. Se va prezenta completat, semnat si stampilat in original, Formularul 3b din Sectiunea III.Persoanele care au legatura cu procedura de atribuire in SC RAJA SA sunt: Stroe Felix-Director General, Presura Aurel-Director General Adjunct, Baranescu Tereza-Director Economic, Sfrija Elena-Director Juridic, Munteanu Mariana- Sef serviciu achizitii publice1, Dumitru Paraschiva -Responsabil de contract, Florea Tudor Adrian- Sef Sectie Canal Constanta. Cerinta nr.1a)- pentru persoane juridice romane/straine- Certificat constatator, eliberat de OficiulRegistrului Comertului, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar, producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire. In cazul asocierii, fiecare asociat va prezenta acest document, pentru partea din contract pe care o realizeaza.b) pentru persoane fizice romane/straine: Document edificator pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa pentru indeplinirea prezentului contract.Documentele care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica, vor fi in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul /ofertantul/asociatul este stabilit. Documentele se vor prezenta in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea»conform cu originalul ». In cazul asocierii, fiecare asociat va prezenta acest document, pentru partea din contract pe care o realizeaza.c) In situatia in care documentele cerute la punctele a) si b) vor fi prezentate de ofertanti in copie cu mentunea « conform cu originalul », inainte de incheierea raportului procedurii de atribuire, se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, sa prezinte documentele in original sau copie legalizata.Nota: Prin depunerea certificatului constatator ofertantul isi asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in documentul depussuntvalabile/ reale la data limita de depunere a ofertelor.Documentele se vor prezenta in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea « conform cu originalul ».
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1-Cifra medie anuala de afaceri globala pe ultimii 3 ani va fi minim 600.000 RON.Se vor prezenta ultimele doua bilanturi sau alte documente echivalente, inregistrate la organismele abilitate, din care sa reiasa nivelul solicitat., Cerinta nr.2-Sustinerea financiara, daca este cazul.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate (conform Formulare 5Asi 5B). Persoana ce asigura sustinerea va prezenta toate documentele solicitate pentru a dovedi indeplinirea cerintei pentru care se acorda sustinerea.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1-Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, care trebuie sa contina valori, perioade de livrare, beneficiari.Din lista pricipalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, ofertantii vor face dovada ca in ultimii 3 ani au dus la bun sfarsitun contract de furnizarecare a avut ca obiect furnizarea cel putin a unui produs similar.Sustinereainformatiilor se vor confirma prinprezentarea unor certificate /documenteemise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. Din documentele prezentate trebuie sa rezulte partile contractante, denumirea produselor si cantitatea. In cazul in care beneficiarul este un client privat si din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic, din care trebuie sa rezulte partile contractante, denumirea produselor si cantitatea.In cazul unei asocieri cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.Experienta similara a subcontractorilor nu va fi luata in considerare., Cerinta nr. 2- Informatii privind asociatiiSe va prezenta acordul de asociere, in original, numai de catre leaderul de asociere., Cerinta nr. 3- Informatii privindsubcontractantii.Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contractpe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi., Cerinta nr.4-Sustinerea tehnica, daca este cazul.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate (conform Formular nr. 8.2 si 8.3).Persoana ce asigura sustinerea va prezenta toate documentele solicitate pentru a dovedi indeplinirea cerintei pentru care se acorda sustinerea. Cerinta nr. 1 - Certificat ISO 9001 sau echivalent.In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici.Documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor., Cerinta nr. 2 - Certificat ISO 14001 sauechivalent pentru furnizorul produselor.Documentul solicitat trebuie sa fie valabil la data limita de depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.atasata invitatiei, la documente si clarificari.Potentialii ofertanti au obligatia de a urmari in SEAP eventualele clarificari pina la data limita de depunere a ofertelot.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.01.2014 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.01.2014 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 19.12.2013 10:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer