Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Statie de pompare si sistem de evacuare a apelor pluviale din statia Baia Mare 3 (proiectare)


Detaliu pentru invitatia numarul 331310
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Numar invitatie: 331310/06.07.2012
Denumire contract: Statie de pompare si sistem de evacuare a apelor pluviale din statia Baia Mare 3 (proiectare)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.Cod fiscal: RO 13328043, Adresa: B-DUL G-RAL GHEORGHE MAGHERU NR.33, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 021 3035617, Fax: 021 3035670
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Memorandumului nr. 27, etaj IV, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400114, telefon: +40 264405589, fax: +40 264405500, persoana de contact: Cosmin Geodescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Memorandumului nr. 27, etaj IV, Cluj-Napoca, cam.407
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Statie de pompare si sistem de evacuare a apelor pluviale din statia Baia Mare 3 (proiectare)
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Statie de pompare si sistem de evacuare a apelor pluviale din statia Baia Mare 3 (proiectare)
II.1.6) CPV: 71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 20, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
350 lei.Ofertantul are obligatia de a prezenta Garantia de participare la licitatie. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila.Modalitatea de constituire a Garantiei de participare la licitatie esteconform art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru depunerea ofertelor.In cazul in careoperatorul economic se incadreaza in categoria IMM, acesta va prezenta atasat dovada constituirii garantiei de participare cu documentele care dovedesc inregistrarea ca IMM.Valabilitatea Garantiei pentru participare la licitatie este de 90 zile de la datalimita stabilita a depunerii ofertelor.Garantia de participare poate fi retinuta in urmatoarele situatii: - oferta a fost retrasa in perioada de valabilitate;
- oferta fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.- oferta este declarata castigatoare si nu este constituita garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de7% din valoarea contractului de lucrari fara TVA.La modul de constituire al GBE se vor avea in vedere art.90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 si prevederile H.G. nr. 1045/2011In cazul decalarii termenului de prestare prin act aditional se va urmari si prelungirea perioadei initiale de valabilitate a garantiei de buna executie.Daca prin acte aditionale ulterioare, se majoreaza valoarea contractului se va majora corespunzator si valoarea garantiei de buna executie, astfel incat la finalizarea contractului , aceasta sa reprezinte procentul de 7 % din pretul platit fara TVA.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea: completare formular 3 anexat. Declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare: completare formular 4 anexat. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691din O.U.G. nr. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare: completare formular 2 anexat.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in sensul organizarii, derularii si finalizarii procedurii de atribuire sunt: Director Sucursala: Rares RusuDirector Tehnic Sucursala: Ciprian Bud in calitate de inlocuitor al directorului de sucursalaDirector Economic Sucursala: Leontina MagdasCertificate privind taxele si impozitele: a) Certificate privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania ? formulare tip eliberate de organismele abilitate, care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele(original? copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul)b) Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale-formular tip eliberat de organismele abilitate, care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele(original? copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul). Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: Formular10 anexat. Declaratie privind calitatea de participant la procedura: formular 5 anexat. Fisa informatii generale: Formular 7 anexat.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art.180 si art.181 lit.a), c indice 1) si d) din OUG nr.34/2006 vor fi solicitate si vor trebui prezentatesi de tertul sustinator, daca este cazul. Persoane juridice/fizice romane: Cerinta obligatorie: Inregistrare la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalele teritoriale-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalele teritoriale, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. In cazul prezentarii certificatului in copie, ofertantul clasat pe primul loc, va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata. Persoane juridice /fizice straine: Cerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista de experienta similara: Incheierea si indeplinirea in ultimii trei ani, cel putin a unui contract cu o valoare egala sau mai mare de 31000 lei al carui obiect a fost realizarea de lucrari similare. Echivalentul in euro a valorii exprimate in lei se va determina corespunzator cursului mediu al pietei valutare, calculat de BNR pentru ziua de 3.05.2012, respectiv 4, 4078lei/euro., Informatii privind personalul tehnic de specialitatesi de asigurare a calitatii: Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii, Informatii privind subcontractantii (daca exista)., Informatii privind asociatii (daca exista)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP sau la solicitare se transmite prin e-mail
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.07.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.07.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 06.07.2012 12:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer