Achizitie publica - STATIE DE STOCARE SI CONDITIONARE FLUIDE COPSA
Detaliu pentru invitatia numarul 354429
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 354429/07.10.2013
Denumire contract: STATIE DE STOCARE SICONDITIONARE FLUIDE COPSA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.Cod fiscal: RO 14056826, Adresa: P-ta C.I.MOTAS NR.4, Medias, Telefon: +40 269201020, Fax: +40 269846901
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Medias, str. Garii, nr.5, jud.Sibiu, cod postal: 551010, telefon: +40 269201241, fax: +40 269843940, Sucursala Medias - Registratura
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Medias, str. Garii, nr.5, jud.Sibiu, cod postal: 551010, telefon: +40 269201241, fax: +40 269843940, Sucursala Medias - Sediul autoritatii contracte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: STATIE DE STOCARE SICONDITIONARE FLUIDE COPSA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari pentru crearea unor conditii necesare desfasurarii activitatii de stocare si conditionare a fluidului de foraj utilizat in activitatea de extractie gaze naturale.Valoarea estimata fara TVA :1.120.983, 80 lei, din care valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute este de 21.783, 80lei (calculata conform H.G.28/2008). Procentul aferent cheltuielilor diverse si neprevazute astfel cum acestea au fost definite de catre proiectant in devizul general este de 2%.
II.1.6) CPV: 45255000-9 - Lucrari de constructii pentru industria petrolului si a gazului (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 120, 983.8 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare :21.984lei. - Perioada de valab: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Echivalenta pt. G.P. depusa in valuta se face la cursul BNR valabil cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertei. Gar. de part. se exprima in lei, se va prezenta in original in sedinta de deschidere si poate fi constituita in urmatoarele forme: ? printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara ori de o soc. de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in docum. de atribuire. ? ordin de plata sau fila CEC cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor in contul deschis la RO82RNCB0231015466340001 BCR Medias. Aut. contractanta are dreptul de a vira gar. pentru participare in bugetul propriu, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie gar. de buna executie in per. de valabilitate a ofertei si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului; c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in per. de valabilitate a ofertei; d) in cazul in care contestatorul renunta la contestatie. In masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge pe fond o contestatie, aut. contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului o suma, in conformitate cu art.278ยน din OUG 34/20006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5 % din valoarea contractului fara TVA. Garantia de buna executie se constituie conform art. 90 alin.(1)-(3) din HG 925/2006 actualizata, dupa cum urmeaza : a) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Prevederile art.86 alin.(2)?(4) HG925/2006-actualizata, se aplica in mod corespunzator. b) prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, in acest caz contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, conform HG 1045/2011. Autoritatea contractanta are obligatia de a restitui garantia de buna executie astfel: a) 70% din valaorea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheieri procesului verbal de punere in functiune a lucrarilor, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pt. vicii ascunse este minim. b) restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului verbal de receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1Declaratie privind eligibilitatea. Se va completa Formularul nr.1 din Cap.III Modele de FormulareCerinta nr.2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006, referitoare la excluderea dintr-o procedura a ofertantului care se afla in oricare din situatiile prevazute de articolul sus mentionat. Se va completa Formularul nr.1 A din Cap.III Modele de Formulare.Cerinta nr.3Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr.314/12.10.2010. Ofertantul trebuie sa prezinte o declaratie de tip "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, in conformitate cu Formularul nr. 1 B din Cap.III Modele de Formulare, dupa caz.Cerinta nr.4Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.69^1 din OUG 34/2006.Persoane cu functie de decizie din cadrul institutiei implicate in procedura de achizitie: 1.Virgil Metea ? Director general SNGN Romgaz SA, 2. Lucian Birsan ? Director Departament Tehnic Achizitii, 3. Costel Totan - director SNGN Romgaz SA Sucursala Medias, 4. Teodora Achimet ? Director Economic, 5. Florinel Sutoiu ? presedinte comisie de evaluare cu drept de vot, 6. Ladislau Posta ? membru comisie de evaluare si verificare, 7. Ioan Oara - membru comisie de evaluare si verificare, 8. Adrian Ivan ? membru comisie de evaluare si verificare, 9. Florin Deac ? membru comisie de evaluare si verificare, 10.Ovidiu Muresan - membru comisie de evaluare si verificare, 11. Cristian Simescu ?membru comisie de evaluare si verificare. Cerinta nr.1Persoane juridice/fizice romaneOfertantul trebuie sa prezinte: a)Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul din judetul pe a carui raza solicitantul isi are stabilit sediul social principal sau secundar (in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? ). Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.R.C. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor, saub)Autorizatie de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului (copie , ,conf. cu originalul??).Ofertantul clasat pe primul loc , inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata in cazul in care a prezentat acest document in copie conform cu originalul.Cerinta nr.2Persoane juridice /fizice straineOfertantul trebuie sa prezinte: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Cerinta nr.3Declaratie pe propria raspundere, valabila la data limita a depunerii ofertelor, pentru operatorii economici inregistrati ca I.M.M.-uri, completata conform Anexei 1 din O.G. 27/26.01.2006 privind modificarea si completarea Legii 346 /2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii.Ofertantii incadrati ca IMM beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri si garantiile cerute.In cazul asocierii dintre doi operatori economici, fiecare din acestia incadrandu-se in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (IMM), asocierea rezultata poate beneficia de reducerile prevazute la art. 16, alin.( 2) din Legea nr. 346/2004.Totodata, precizam ca in situatia asocierii unui IMM cu o societate comerciala care nu face parte din categoria IMM- urilor, asocierea respectiva nu are caracterul unui IMM si nu se pot aplica prevederile art. 16, alin. (2) din Legea nr. 346/2004.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1 Bilantul contabil. Se va prezenta bilantul contabil la data de 31.12.2012, vizat si inregistrat de organele competente. Se solicita bilantul complet conform Normelor Metodologice ale Ministerului Finantelor., Cerinta nr.2 Cifra de afaceri. Operatorul economic trebuie sa aiba o medie a cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani de minim :2.100.000 lei. In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privind cifra de afaceri poate sa fie indeplinita prin cumulul cifrelor de afaceri a celor ce formeaza asocierea.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1 Experienta similara. Ofertantul va prezenta o lista a lucrarilor similare executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari, continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Se solicita ca experienta similara executia de lucrari similare in cadrul a maxim doua contracte a caror valoare insumata sa fie de minim 800.000 lei , incheiate in ultimii 5 ani., Cerinta nr.2 Informatii privind dotarile. Ofertantul va prezenta o declaratie referitoare la utilajele, instalatiile echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari., Cerinta nr.3 Informatii privind subcontractantii (daca este cazul) Se va prezenta : a) lista cuprinzand subcontractantii insotita de acordurile de subcontractare; b) partea/partile pe care ofertantul are intentia sa le subcontracteze ; c) datele de recunoastere ale subcontractantilor. Se solicita, la incheierea contractului, contractele incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica. In situatia in care ofertantul prezinta subcontractanti , acestia vor prezenta Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG 34/2006. Cerinta nr.1 Ofertantul va prezenta documente/certificate emise de organisme nationale sau internationale acreditate care sa confirme implementarea sistemului de management al calitatii conform standardului ISO 9001/2008 sau echivalent., Cerinta nr.2 Ofertantul va prezenta documente/certificate emise de organisme nationale sau internationale acreditate care sa confirme implementarea sistemului de management al mediului conform standardului ISO 14001sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.10.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.10.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 04.10.2013 11:07